Vowels Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Spiste graut nå nettopp, og mamma plasserte selvfølgelig mandelen på lillebror sin tallerken Du må ha det virkelig ille, får ikke mandelen engang! Kan da ikke være så grusomt at minstemann får den, han blir nok mye mer glad for den enn det noen andre ville blitt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Vi har aldri hatt mandel i grøten her, føler meg rett og slett lurt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Spiste graut nå nettopp, og mamma plasserte selvfølgelig mandelen på lillebror sin tallerken Du må ha det virkelig ille, får ikke mandelen engang! Kan da ikke være så grusomt at minstemann får den, han blir nok mye mer glad for den enn det noen andre ville blitt. Mamma gjorde akkuratt det samme med meg, når jeg var minstemann :!: Men fikk halvparten a premien da, siden lillebror ikke likte det. Så det var sikkert planlagt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Snart blir det julebadstue. Sitter og koser meg med en flaske kald julebrus nå (Grans). Faktisk ikke så aller verst! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Nå hater jeg NRK. Hvorfor i helvete har de fjerna nesten hele Donald episoden? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hva gjør man nå da? Sitter nå her i dressen og kjeder meg litt sånn innimellom slagene. Nå tror jeg det er pause frem til 6-tiden Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 her sitter man i finstasen å venter på at familien skal dra å fore bestemoren min på 89år før det braker løs med mat i 5-6tiden. Julaften er mye kjedelig venting Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 her sitter man i finstasen å venter på at familien skal dra å fore bestemoren min på 89år før det braker løs med mat i 5-6tiden. Julaften er mye kjedelig venting just stått opp Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul, god jul spesielt til AnAnAs Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Har dere ordnet dere? Sitter enda i joggebuksa og slaske genseren..(i mangel på bedre navn) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Sånn halveis, skal stryke skjorten nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Sånn! Nå er grøten til riskrem ferdig (måtte lage to ganger, svei den første gang), pinnekjøttet står og koker og jeg kan endelig sette meg ned og slappe av en times tid før jeg må sette på potetene og ordne riskremen ferdig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Ah! Endelig er jule-avatar helvetet over snart. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hva har dere på dere da? Dress? enn dere jenter? Jeg skal ha på en svart kjole med grå litt rufsete kant, med tilhørende grå tynn genser underst og litt tykke svarte strømper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg