Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jeg tror dere alle tar feil. Jesus ble jo født ved elfenbenskysten som sønn av spansk-nederlandske Marius Crouch. Senere opparbeidet han seg et grusomt rykte som "Kisen med Fisen". Fisen var den gang et torturredskap som i dag kalles for preken. Den gang var preken betydelig verre enn den er i dag og varte en hel uke. Startet på Mandag og sluttet på Søndag. Derav får vi ukedagene og at Søndag skal være hviledagen ettersom prekenen roet seg ned til forberedelse av neste ukes fortsettelse. Disse gamle skikkene holdes jevnlig ved like på nettopp Søndager i de fleste kirker som har sertifiserte torturister.

Jesus ble forøvrig født en solfylt Maidag og de tre negermenn kom med gaver i form av kath, diamant og gull.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Satte på Inception i stad. Men skjønner ingenting. Så jeg spiller GT5 B-spec og surfer på forumet med mobilen, mens Inception står på i bakgrunnen

Lenke til kommentar

Jeg ler altid like godt av mennesker som fronter nynazistiske grupperinger. Hvorfor ser alle ut som lavpanna nisser med downs? Skulle likt å se en nasjon styrt av folk som han.

Enig, han ser åndssvak ut. Dessverre har han det kuleste navnet ever.

Vjatsjeslav. Vyacheslav.

Gud jeg elsker russisk.

Lenke til kommentar

Jeg ler altid like godt av mennesker som fronter nynazistiske grupperinger. Hvorfor ser alle ut som lavpanna nisser med downs? Skulle likt å se en nasjon styrt av folk som han. Vjatsjeslav_Datsik_850406i.jpg

De som er nynazistiske er vanligvis folk med dårlig utdanning fra dårlige miljøer som har blitt påvirket dårlig og vil oppføre seg som en unge for å virke kul

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...