Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jesus var født på sommern. Beklager, men noen måtte si det. Det er sommer i Australia nå. 2 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jesus var født på sommern. Beklager, men noen måtte si det. Det er sommer i Australia nå. åssen årstid er det i Jerusalem nu? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jesus var født på sommern. Beklager, men noen måtte si det. Det er sommer i Australia nå. åssen årstid er det i Jerusalem nu? En grei norsk sommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Det er sikkert vinter. Eller det som McHansern sa. Endret 23. desember 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Yeeees!!! Det var diiiiigg med mat nå!!! Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 da kan vi vell nesten si vi feirer på riktig tid da Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Noen som vet hvordan det blir gjort i juleavatarkonkurransen nå? I og med at bare tre fra hver gruppe skulle gå videre, og i den ene gruppen er det to som har 24 og to som har 23 poeng. Hva er det da som avgjør hvilken av avatarene med 23 poeng som går videre? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Lucky losers tenker jeg. Endret 23. desember 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg tror dere alle tar feil. Jesus ble jo født ved elfenbenskysten som sønn av spansk-nederlandske Marius Crouch. Senere opparbeidet han seg et grusomt rykte som "Kisen med Fisen". Fisen var den gang et torturredskap som i dag kalles for preken. Den gang var preken betydelig verre enn den er i dag og varte en hel uke. Startet på Mandag og sluttet på Søndag. Derav får vi ukedagene og at Søndag skal være hviledagen ettersom prekenen roet seg ned til forberedelse av neste ukes fortsettelse. Disse gamle skikkene holdes jevnlig ved like på nettopp Søndager i de fleste kirker som har sertifiserte torturister. Jesus ble forøvrig født en solfylt Maidag og de tre negermenn kom med gaver i form av kath, diamant og gull. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Oi fuck, det er mange gaver under treet i år. Men så er det 9 personer å fordele gavene utover, da. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Umh, jeg har hørt at jesus ble født i mars. Men uansett... Jesus kan ikke ha blitt født 2-3 ganger, fordi jul og nyttårsaften er på forskjellige dager Lenke til kommentar
Henrix03 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul folkens. Endelig ferdig å bake \m/ Rimboboller, kanelboller OG kokosmakroner.. super vellykka Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jesus kan ikke ha blitt født 2-3 ganger, fordi jul og nyttårsaften er på forskjellige dager Hmmmm... I think ur on to something Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jesus kan ikke ha blitt født 2-3 ganger, fordi jul og nyttårsaften er på forskjellige dager Hmmmm... I think ur on to something YES! første gang jeg er! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Satte på Inception i stad. Men skjønner ingenting. Så jeg spiller GT5 B-spec og surfer på forumet med mobilen, mens Inception står på i bakgrunnen Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 inception er jo en konge film Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg ler altid like godt av mennesker som fronter nynazistiske grupperinger. Hvorfor ser alle ut som lavpanna nisser med downs? Skulle likt å se en nasjon styrt av folk som han. 4 Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Umh, jeg har hørt at jesus ble født i mars. Men uansett... Jesus kan ikke ha blitt født 2-3 ganger, fordi jul og nyttårsaften er på forskjellige dager Forskere sier og at han ble født 2-3 år senere enn antatt så det er egentlig 2007 i dag... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg ler altid like godt av mennesker som fronter nynazistiske grupperinger. Hvorfor ser alle ut som lavpanna nisser med downs? Skulle likt å se en nasjon styrt av folk som han. Enig, han ser åndssvak ut. Dessverre har han det kuleste navnet ever. Vjatsjeslav. Vyacheslav. Gud jeg elsker russisk. Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg ler altid like godt av mennesker som fronter nynazistiske grupperinger. Hvorfor ser alle ut som lavpanna nisser med downs? Skulle likt å se en nasjon styrt av folk som han. De som er nynazistiske er vanligvis folk med dårlig utdanning fra dårlige miljøer som har blitt påvirket dårlig og vil oppføre seg som en unge for å virke kul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg