Mchansern Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 16 kr wasted. Jeg har hørt at krabbe smaker godt? Er ikke krabbe i crabsticks. FYI! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Vent, what? Hva er crabsticks da? Og hvorfor heter det crabsticks? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Vent, what? Hva er crabsticks da? Og hvorfor heter det crabsticks? "Crab sticks (also called imitation crab meat, seafood sticks (UK), or labeled as krab) are a form of kamaboko, a processed seafood made of surimi, or finely pulverized white fish flesh, that has been shaped and cured to resemble snow crab legs." http://en.wikipedia.org/wiki/Crab_stick Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det stemmer. Er fisk i crabsticks og ikke krabbe Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det er jo også fisk i krabben , get it ? hahahah Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 da runna jeg machinarium ja Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Er det noen kjerringer her som kan hjelpe meg med et lite problem? Jeg har fem snorer som jeg fletter sammen. Standard fletting, bare at jeg bruker fem i stedet for tre. Spørsmålet er hvordan avslutte den der jeg vil at den skal stoppe uten at den går opp av seg selv. Ikke spør HVORFOR jeg gjør dette. Vet ikke om du er ferdig allerede, men som jeg vet er det ingen "fancy" måter å avslutte på. Alle steder jeg har lest om sånt er det enten sydd eller det enkleste: knytt en knute på enden. Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ja L4r5 Hva jobber du egentlig som?? siden du tydeligvis har all verdens tid så lurer jeg på om du går på trygd eller noe! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Vet ikke om du er ferdig allerede, men som jeg vet er det ingen "fancy" måter å avslutte på. Alle steder jeg har lest om sånt er det enten sydd eller det enkleste: knytt en knute på enden. Jeg har fått løst det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 L4r5 Hva jobber du egentlig som?? siden du tydeligvis har all verdens tid så lurer jeg på om du går på trygd eller noe! Jeg går på det som før het rehabiliteringspenger og nå heter arbeidsavklaringspenger. Jeg er under "utredning" for bl.a. leddproblemer. Bruker hermetegn fordi jeg per i dag går på vent. Det er så lang ventetid på å bli tatt inn til undersøkelse. De kunne kanskje ta meg inn i mai 2011. Og da ble jeg henvist i mars i år. Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Men hva jobbet du som?? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Sexleketøyuttester hos kondomeriet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det siste jeg jobba som var mer eller mindre nettverksguru. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Sexleketøyuttester hos kondomeriet. Du, ja. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Så nå går du og gjør ingenting og venter på undersøkelse? Endret 23. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Sexleketøyuttester hos kondomeriet. De søkte etter folk som skulle teste leketøy for dem. Jeg slang inn en søknad, men jeg fikk aldri noen tilbakemelding. Var ikke lønnet arbeid da, men de sendte deg visst diverse leker som du skrev en produkttest på og så fikk du beholde den etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Trenger en ny hobby. Noen ide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg