Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kult at familien prøver å ødelagge min julestemning ved å måtte krangle om hvilke vanlige urter som kan røykes for å bli høy.

min søster begynte under middagen om og snakke om en venninne som er gravid, også sa hun.... "hun har det jo ikke helt greit, hun tisser jo blod"

I går så snakket vi i familien om hvordan det hadde vært om vi var kannibaler, hvem vi ville spist først og hvordan vi ville tilberedt vedkommende.

Koselig samtale!

Lenke til kommentar

Herregud, jeg håper aldri jeg trenger å begynne å tabletter eller piller. Jeg har av en eller annen grunn en slags "skrekk" for å ta de. Klarte heldigvis å få ned en Ibux. Jeg aner ikke hvorfor jeg ikke klarer det. Det har sittet i meg siden jeg var liten.

EDIT: klarte forøvrig ikke å få ned en paracet.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

kult at familien prøver å ødelagge min julestemning ved å måtte krangle om hvilke vanlige urter som kan røykes for å bli høy.

min søster begynte under middagen om og snakke om en venninne som er gravid, også sa hun.... "hun har det jo ikke helt greit, hun tisser jo blod"

I går så snakket vi i familien om hvordan det hadde vært om vi var kannibaler, hvem vi ville spist først og hvordan vi ville tilberedt vedkommende.

Koselig samtale!

Slikt det skal være :D det har vært tema her i heimen også :D

Litt morsomt er det med slike samtaler :D

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg spurte i "snedige ting du lurer på" om hva slags vin som ville passet til menneskekjøtt. Mener å huske konklusjonen var hvitvin

Tja, vil jeg tro ettersom menneskekjøtt er relativt likt svin.

Forøvrig døde kannibalene på Papau Ny-Guina ut pga. en sykdom man får når man spiser menneskehjerne. Den lammer hele kroppen.

Lenke til kommentar

Aaah, you are mistaken. Omgangssyken (den vanlige omgangssyken) kan legge seg i støvpartikler og lignende, og vil dermed kunne overleve der en stund ved å spise støvmidd. Dermed kan den smitte av noe så enkelt som at en person som har hatt et sykt barn ikke har støvsugd og så gått med en jakke som dro til seg støv og tok det med til der du var. Merry christmaaas.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...