Lumpness Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 mja, ikke riktig enda grevinnen og hovmesteren. but very soon Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Haha, freakshow HAH det er rette karen som snakker Jappjapp Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 kult at familien prøver å ødelagge min julestemning ved å måtte krangle om hvilke vanlige urter som kan røykes for å bli høy. min søster begynte under middagen om og snakke om en venninne som er gravid, også sa hun.... "hun har det jo ikke helt greit, hun tisser jo blod" I går så snakket vi i familien om hvordan det hadde vært om vi var kannibaler, hvem vi ville spist først og hvordan vi ville tilberedt vedkommende. Koselig samtale! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Herregud, jeg håper aldri jeg trenger å begynne å tabletter eller piller. Jeg har av en eller annen grunn en slags "skrekk" for å ta de. Klarte heldigvis å få ned en Ibux. Jeg aner ikke hvorfor jeg ikke klarer det. Det har sittet i meg siden jeg var liten. EDIT: klarte forøvrig ikke å få ned en paracet. Endret 23. desember 2010 av Knewt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg husker jeg spurte i "snedige ting du lurer på" om hva slags vin som ville passet til menneskekjøtt. Mener å huske konklusjonen var hvitvin Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Da var Hovinnen og Grevmesteren sendt, og julestemningen er IKKE der. I morra er jeg i bil når det er Disneys jul. Da blir det ikke julestemning i år. Gleder meg til 2011 jeg nå! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hva faen er galt med familiene deres Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 kult at familien prøver å ødelagge min julestemning ved å måtte krangle om hvilke vanlige urter som kan røykes for å bli høy. min søster begynte under middagen om og snakke om en venninne som er gravid, også sa hun.... "hun har det jo ikke helt greit, hun tisser jo blod" I går så snakket vi i familien om hvordan det hadde vært om vi var kannibaler, hvem vi ville spist først og hvordan vi ville tilberedt vedkommende. Koselig samtale! Slikt det skal være det har vært tema her i heimen også Litt morsomt er det med slike samtaler Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg husker jeg spurte i "snedige ting du lurer på" om hva slags vin som ville passet til menneskekjøtt. Mener å huske konklusjonen var hvitvin Tja, vil jeg tro ettersom menneskekjøtt er relativt likt svin. Forøvrig døde kannibalene på Papau Ny-Guina ut pga. en sykdom man får når man spiser menneskehjerne. Den lammer hele kroppen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Nei, da var det å begynne å rydde rommet. Pakkene pakket inn, skoa sånn ca. pusset (men ikke fornøyd med resultatet) Klærne for i morgen lagt frem. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Litt over to timer igjen til juleferie. Jippi! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 15 minutter igjen å stemme folkens! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1283769&st=20&gopid=16674264entry16674264 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Folk driver og pynter nå på utsida av rommet. Jeg vil være med! Men neida, jeg må ligge her inne alene, for å ikke smitte folk. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hvor lenge lever slike omgangsjuke bakterier når de forlater menneskekroppen . fks dørhåndtak , toalett osv ? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Vet ikke. Men hovedsmittekildene er i alle fall dårlig hygiene på dass og dråpesmitte.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Aaah, you are mistaken. Omgangssyken (den vanlige omgangssyken) kan legge seg i støvpartikler og lignende, og vil dermed kunne overleve der en stund ved å spise støvmidd. Dermed kan den smitte av noe så enkelt som at en person som har hatt et sykt barn ikke har støvsugd og så gått med en jakke som dro til seg støv og tok det med til der du var. Merry christmaaas. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg ble nok smitta av mamma, ho hadde det først. Ho ble smitta av sønnen til kjæresten hennes. Men ja, stemmer sikkert det du sier. Det jeg skrev leste jeg på nettet et sted. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Knewt: det suger faktisk litt, det... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jepp, men er bedre nå. Den omgangssyka som går nå er, i følge avisa, en "lightversjon". I stedet for de vanlige 3-7 dagene gir denne slipp etter 1-2 dager. Så jeg SKAL være frisk i morra. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 HÆÆÆI!!!! Det er snart ujl!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg