Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kult at familien prøver å ødelagge min julestemning ved å måtte krangle om hvilke vanlige urter som kan røykes for å bli høy.

min søster begynte under middagen om og snakke om en venninne som er gravid, også sa hun.... "hun har det jo ikke helt greit, hun tisser jo blod"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Seriøst ;P ? Er det så galt da ;P

jeg synes ikke det er SÅ koselig at de skal krangle på det å løpe hvert til sitt for å sjekke på diverse nettsider osv...

Skriking lager ikke julestemning :(

kult at familien prøver å ødelagge min julestemning ved å måtte krangle om hvilke vanlige urter som kan røykes for å bli høy.

min søster begynte under middagen om og snakke om en venninne som er gravid, også sa hun.... "hun har det jo ikke helt greit, hun tisser jo blod"

O.o

vi har snakket diverse ganger om det er mulig å spy bæsj mens vi har spist middag :p

Lenke til kommentar

Thats fucking ekkelt;P Var i byen idag, skulle kjøpe julegave til lillesøss - så, så jeg star wars lego der, en stor TIE fighter i lego blant annet. Fikk egentlig ganske lyst på den :new_woot:

faktisk litt skuffet over mye av star wars legoen, de klarer ikke holde seg sammen, de bare detter sammen :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...