Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

McDonaldsburger! Eller... jeg kjøpte jo bare Cola :p

Men, eneste jeg har fått karakter på der er mappa, og det ble E, for eksamen ble "ikke bestått".

Nuggets var godt! Helt til de begynte å leke med maten. :nei:

Ikke bestått. Hva skjer da? Må du vente helt til høsten før du kan prøve igjen?

Du da? A?

:whistle:

Jeg regnet ikke med det, for å si det sånn.

Begynte de å leke med maten, det fikk ikke jeg med meg :p

Jepp, må vente til konteeksamen uken før vi begynner på igjen til høsten.

Lenke til kommentar

Velkommen til Forumkaféen. Dette er forumets plass for uhøytidelig prat om løst og fast av sosial karakter.

Du kan snakke om det meste her, men noen ting hører ikke hjemme i denne tråden. Det er først og fremst begrenset av retningslinjene for forumet. De gjelder i denne tråden som i alle andre tråder. Utover det er det brukerne av Forumkaféen som bestemmer emnevalgene. Det gjøres gjennom diskusjon og avstemninger i en egen tråd under Tilbakemeldinger:

Tilbakemeldinger til Forumkaféen - Kollektive avgjørelser, tilbakemeldinger og regelverk

Emner og annet som man der har bestemt at ikke ønskes i Forumkaféen er listet nedenfor. Husk også at en rekke emner har egne kategorier på forumet, ofte kan det være bedre å lage en egen tråd om et emne i riktig kategori, selv om det er tillatt her.

Moderatorene vil passe på at retningslinjene og emnebegrensningene følges. Vær aktive i regelposten og lag regler som dere kan leve med. Hvis dere er flinke til å overholde reglene og til å rapportere eventuelle overtramp før ting sklir ut slipper dere å se så mye til oss. Husk Kardemommeloven, så kommer dere langt:

"Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill

Og forøvrig kan du gjøre hva du vil"

Deputerende for Politimester Bastian i denne tråden er fredrik og tom waits for alice. Kontakt oss gjerne hvis det er ting dere ikke ønsker å ta opp i tilbakemeldingstråden. Men husk, vi lager ikke reglene, det gjør dere.

Brukerregler for Forumkaféen:

* Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet.

* Enkle spørsmål er tillatt. Support utover det skal tas i egne tråder i rett kategori.

* Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.)

(Flere vil bli lagt til etterhvert dersom de bli vedtatt.)

Avstemninger:

* Kor gamal er du? (avsluttet 13. desember 2010)

Geir :)

GEIR HVORFOR SVARER DU ALDRI!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...