Pubé Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg jaja, ivhertfall èn Blir vekket kl 11.30 mens jeg er drittrøtt og blir tvunget til å bl med mamma på et lite senter. Jeg sier at hun kan dra alene, men neida. Så hun tvinger meg til å gjøre meg klar. Etter 15 min skal vi dra, så jeg tar med en cd til bilen. FUCK, cden var i cdspillern -.- Når vi kommmer fram så spiser jeg frokost der (det er det eneste positive). Så går jeg og finner mamma, som er i matbutikken og kjøper varer. Jeg ringer henne og hun sier at hun er ved melken. Jeg drar bort til der hvor melken er, men ingen er der... Jeg ringer, også sier hun at hun dro til andre siden av butikken, så jeg drar og finer henne. Hun bruker 30 min på å finne alle varene sine, og når vi akkurat skal til å gå til kassa sier hun "Ånei, vi trenger saft til imorgen!". Hun bruker 5 min på å finne saften og sier "Nei, vi trengte det ikke alikevel"... 10 min på kø og pakke varene. Vi skulle akkurat til å dra til bilen da vi traff på en bekjent. De snakka i 10 min. ENDELIG skulle vi dra til bilen. Vi paserer Nille og der stopper hun. "Vi har glemt dopapir". Så hun går inn dit og er der i 5-10 min. Mens vi går mot utgangen sier hun til meg: "Tante ringte, hun kommer hit, jeg skal sitte her med henne i 30-40 min. Jeg ble irritert som f da jeg hørte det at jeg nektet. Hun blir selfølgelig sur og sier at jeg må vente. Jeg sier nei. Det ender med en biltur hjem med bare kjefting og at hun sier alt det med "Jeg gjør alt for deg, men når jeg spør om en liten ting så gjør du ikke det engang" JEG GJØR JO ALT HUN SIER! Sorry for at jeg skrev litt fucka. Skrev litt kjapt Kjipt, har opplevd værre selv da. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Det tror jeg ikke noe på. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 3-4 år siden. Jeg har planer for helga, mamma er på weekendtur med venninner. Jeg blir vekt klokka 8 på en lørdags morgen, og får beskjed om at vi skal på hytta om en time. Jeg nekta, og ble båret ut fra senga mi og inn i bilden. Planene mine spolert og jeg hadde en kjip helg på hytta Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hei. Jeg klarer å slikke meg på nesen Nå skal jeg sitte i bilen mens mamma er på butikken, snakkes kjøttkaker (hoho jeg er sykt morsom i dag!) Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg kan røre ALLE tenna med tunga mi! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Folk uten tenner :!: 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) God damn it, jeg får ikke til å pusse skoa mine Prøver å få spit-shine på brune sko. Utrolig enkelt på de svarte jeg har Endret 23. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 sørg for å få med snørr Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Så det er viktig at du pusser tenna først, så det ikke lukter gårsdagens øl av skoene dine. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Spytt på dem. Jeg tror jeg holder meg til vann Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 McDonaldsburger! Eller... jeg kjøpte jo bare Cola Men, eneste jeg har fått karakter på der er mappa, og det ble E, for eksamen ble "ikke bestått". Nuggets var godt! Helt til de begynte å leke med maten. Ikke bestått. Hva skjer da? Må du vente helt til høsten før du kan prøve igjen? Du da? A? Jeg regnet ikke med det, for å si det sånn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 "feire jul", ja. Yay lssom. Vil anbefale deg å se denne dokumentaren: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/694919/ Britisk dokumentar. Kjendiser i alle valører og aldre kommer med gretne kommentarer om julen. De grynter over julemat,julegaver og alt som hører høytiden til. Vi paserer Nille og der stopper hun. "Vi har glemt dopapir". Så hun går inn dit og er der i 5-10 min. Mens vi går mot utgangen sier hun til meg: "Tante ringte, hun kommer hit, jeg skal sitte her med henne i 30-40 min. Jeg ble irritert som f da jeg hørte det at jeg nektet. Hun blir selfølgelig sur og sier at jeg må vente. Jeg sier nei. Det ender med en biltur hjem med bare kjefting og at hun sier alt det med "Jeg gjør alt for deg, men når jeg spør om en liten ting så gjør du ikke det engang" JEG GJØR JO ALT HUN SIER! Jeg som trodde du nettopp sa nei jeg Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Noen som vet om GTA IV fungerer på 50hz på xbox? Har en gammal dritt tv som bare funker på 50hz Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 FAEN! Først nå oppdaget jeg at jeg har to innlegg for mye! FAEN! Har 6668 innlegg (Dette medregnet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg