Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og. Jeg vil sove... får tlf "HJELPE TIL Å BÆRE INN, JEG HAR VÆRT PÅ BUTIKKEN", så drar jeg meg selv ut i boxershorts og noen slipperser eller noe... kaldt som faen. Bærer denne kassa med brus inn.

Når jeg kommer inn, setter jeg meg i senga, venter 20 sec: "KAN DU LAGE KAKE TIL IMORGEN?!?!" "Nei." "JO, DU GJØR JO IKKE NOE ELLERS!"

Så da skal jeg tydeligvis lage en kake i kveld. Og nå maser hu om at jeg skal spise frokost med hun. Deet skjer ikke.

Så kul du er, som hverken har respekt for mødre eller lærere. Kudos!

np: Miles Davis - Bitches Brew

Endret av Lord Britishface
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg og. Jeg vil sove... får tlf "HJELPE TIL Å BÆRE INN, JEG HAR VÆRT PÅ BUTIKKEN", så drar jeg meg selv ut i boxershorts og noen slipperser eller noe... kaldt som faen. Bærer denne kassa med brus inn.

Når jeg kommer inn, setter jeg meg i senga, venter 20 sec: "KAN DU LAGE KAKE TIL IMORGEN?!?!" "Nei." "JO, DU GJØR JO IKKE NOE ELLERS!"

Så da skal jeg tydeligvis lage en kake i kveld. Og nå maser hu om at jeg skal spise frokost med hun. Deet skjer ikke.

Så kul du er, som hverken har respekt for mødre eller lærere. Kudos!

np: Miles Davis - Bitches Brew

Det handler ikke om respekt for moren min. Det handler om at jeg er trøtt og sliten, og at hun maser på meg før jeg våkner.

Dessuten... ikke respekt for lærere? Hvor har du det da? Om du tenker på en tidligere post, angående skoleadministrasjonen.. så var hun ikke lærer - men en psycho viserektor som har gjort både min og andre sin skolehverdag sur, når det kunne vært unngått. VI prater utvisning fra skolen for å sitte på pultene. For å ha bena på stolene. Vi prater total matforbud i alle klasserom, vi blir låst ut i friminiuttene, og må sitte på gulvet og spise lunsjen vår. Vi prater en god kompis som ble utvist ut fjorårdet "fordi han var roten til bråket i klassen hans". Utsagnet stemte ikke en gang, noe de fikk se etter han ble utvist og situasjonen ikke var det gram bedre.

Edit: Oh! Jeg glemte den gangen hun stod og skjelte ut 4 medelever for å ha intervjuet henne. Vi hadde en mediaoppgave, 4 av elevene i klassen tenkte å intervjue skoleadministrasjonen angående spising i klasserom (som nevnt over). Dette var greit sa hun, og de startet intervjuet. Når intervjuet var ferdig, og de hadde skrudd av kameraet hadde hun skjelt de ut i 30 minutter. Hvorfor? Fordi de hadde gjort som journalister flest, stilt noe kritiske spørsmål.

Var en jente jeg vet hvem er, som var i kantina etter lunsjen.... denne viserektoren ser hun der - og ber hun rydde hele kantina. Jenta svarer naturligvis at hun må rekke timen, og ikke har tid til det. Dette går ikke viserektoren med på, og tvinger eleven til å rydde. Når eleven da nekter å rydde andres lunsjmat, fremfor å være i timen - blir hun dratt inn på viserektors kontor for en prat om hvor problematisk hun er, og hvor dårlig miljø på skolen hun skaper.

Sånn holder hun på. Hver dag. At noen virkelig kan påstå at en slik viserektor har noe på en VGS å gjøre, er for meg ubegripelig.

Forsvarer du fortsatt denne dama? Vel, da har jeg iallefall ikke respekt for deg.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Jeg

jaja, ivhertfall èn :p

Blir vekket kl 11.30 mens jeg er drittrøtt og blir tvunget til å bl med mamma på et lite senter. Jeg sier at hun kan dra alene, men neida. Så hun tvinger meg til å gjøre meg klar. Etter 15 min skal vi dra, så jeg tar med en cd til bilen. FUCK, cden var i cdspillern -.- Når vi kommmer fram så spiser jeg frokost der (det er det eneste positive). Så går jeg og finner mamma, som er i matbutikken og kjøper varer. Jeg ringer henne og hun sier at hun er ved melken. Jeg drar bort til der hvor melken er, men ingen er der... Jeg ringer, også sier hun at hun dro til andre siden av butikken, så jeg drar og finer henne. Hun bruker 30 min på å finne alle varene sine, og når vi akkurat skal til å gå til kassa sier hun "Ånei, vi trenger saft til imorgen!". Hun bruker 5 min på å finne saften og sier "Nei, vi trengte det ikke alikevel"... 10 min på kø og pakke varene. Vi skulle akkurat til å dra til bilen da vi traff på en bekjent. De snakka i 10 min. ENDELIG skulle vi dra til bilen. Vi paserer Nille og der stopper hun. "Vi har glemt dopapir". Så hun går inn dit og er der i 5-10 min. Mens vi går mot utgangen sier hun til meg: "Tante ringte, hun kommer hit, jeg skal sitte her med henne i 30-40 min. Jeg ble irritert som f da jeg hørte det at jeg nektet. Hun blir selfølgelig sur og sier at jeg må vente. Jeg sier nei. Det ender med en biltur hjem med bare kjefting og at hun sier alt det med "Jeg gjør alt for deg, men når jeg spør om en liten ting så gjør du ikke det engang"

JEG GJØR JO ALT HUN SIER!

Sorry for at jeg skrev litt fucka. Skrev litt kjapt

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pappa vekker med klokka 1 og ber meg stå opp. Greit nok, jeg står opp, finner klær som skal på etter å dusjet, går til badet. Rett før jeg går inn kommer pappa løpende med en bøtte og begynner å vaske hele badet, og er forsatt ikke ferdig. wtf?

Unnskyld for jeg ikke er verdens beste barn, men jeg leste Donald Duck i min oppvekst. Skrue lærte meg å være gjerrigknark, Anton lærte meg å beholde alt av verdisaker jeg fant ute, Dolly lærte meg å ha 2 kjærester samtidig, Ole Dole å Doffen lærte meg å gjøre rampestreker, Guffen lærte meg å være lat å sove mye, Donald lærte meg å lure meg unna problemer.. Så ikke skyld på meg. :)
Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar
Forsvarer du fortsatt denne dama? Vel, da har jeg iallefall ikke respekt for deg.

Tja, vi hører jo ikke begge sider av saken.

Vanskelig for meg å være objektiv da.

Sant nok. Helt ærlig, så har jeg ikke sett to sider av dama. Eneste positive (men til en viss grad også negativt) ved hun er at de elevene hun er glad i, favoriserer hun til de grader. De har det jo godt. Men det er kanskje 10 av 900.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...