Mchansern Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Da drar jeg å kjøper meg litt cola og snacks. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg åpna to luker i kinderkalenderen i dag Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Bare fotell du jeg liker å lese at folk har det like ille som meg Det posetive med det hele er at jeg får mat på senga og trenger ikke stå opp før klokken 15 i dag + at jeg ikke trenger å pynte huset. Jeg kan ligge så lenge jeg føler for. Håper mamma kommer med noe yoghurt snart. Kanskje det smaker. Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Zoro same hvilken anime kommer avatern min fra?? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 @Brotherhood: Det er Zoro fra One Piece. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Zoro same hvilken anime kommer avatern min fra?? Denne tenker jeg: Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Zoro same hvilken anime kommer avatern min fra?? Fullmetal Alchemist Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Zoro same hvilken anime kommer avatern min fra?? Fullmetal Alchemist Ja har du sett den?? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ferdig på jobb. Sykt deprimerende å skulle tilbake i morgen, men what to do, liksom. Feire jul? "feire jul", ja. Yay lssom. Ååh, så negativ da.. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ferdig på jobb. Sykt deprimerende å skulle tilbake i morgen, men what to do, liksom. Feire jul? "feire jul", ja. Yay lssom. Ååh, så negativ da.. ^^ JEg har grunn til det Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg og. Jeg vil sove... får tlf "HJELPE TIL Å BÆRE INN, JEG HAR VÆRT PÅ BUTIKKEN", så drar jeg meg selv ut i boxershorts og noen slipperser eller noe... kaldt som faen. Bærer denne kassa med brus inn. Når jeg kommer inn, setter jeg meg i senga, venter 20 sec: "KAN DU LAGE KAKE TIL IMORGEN?!?!" "Nei." "JO, DU GJØR JO IKKE NOE ELLERS!" Så da skal jeg tydeligvis lage en kake i kveld. Og nå maser hu om at jeg skal spise frokost med hun. Deet skjer ikke. Er btw morra mi, ikke misforstå. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Aww.. Snart påske da. Og bursdag for oss kjekke karer Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Vel.... jeg har nedsatt hørsel atm. Jeg er hes, og sliten i leggene og armene. Som et resultat av hopping, skriking, høy musikk, jubling, og veiving med armene. Altså, awesome konsert. ahh, miner meg om Metallica på telenor arena i april! gode tider. Kunne ikke gå på skole dagen etter pga hodepinne og alt det du skrev Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Fy faen så jævlig bilderørsTV-er er å se på i en lengre periode. At foreldrene mine ikke har gravd ut øynene sine med en teskje er mer enn jeg kan fatte. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 hvem vil høre hvor crappy morgenen min har vært? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) da er man ferdig med pakking av gaver Endret 23. desember 2010 av Balli Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Fy faen så jævlig bilderørsTV-er er å se på i en lengre periode. At foreldrene mine ikke har gravd ut øynene sine med en teskje er mer enn jeg kan fatte. De er skøyinger. Nuff said. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg