Mikkel™ Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Eg er vaken! Kvisleis? Eg veit ikkje korleis hurleisen står på kvisleisen 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hva er det å se i SF uansett? Jeg vil se Golden Gate og Alcatraz, mens mamma vil ha meg med på å ta en cable car opp et eller annet sted for at jeg skal kunne ta bilder. Alt jeg vil gjøre, er å finne et sted for å kjøpe en ny dress. Og en shorts. Samt noen gaver. Sett og sett, Golden Gate er bare en bro, ikke stort mer. Alcatraz derimot var kult. Riktignok var det kuleste en ekstratur vi fikk med oss som gikk under selve fengselet der man så veggene og gulvet av borgen som sto der før det var fengsel. Sjekk om det går an fortsatt, var bare limitied antall folk de tok hver dag, og det var visst ikke sikkert at de skulle fortsette med det. (er 2 år siden) Du har Thomas Pink midt i sentrum hvis du trenger skjorter ihvertfall Dresser i USA er jeg derimot litt dårligre på da jeg liker passformen mye bedre på europeiske merker bedre. Jeg skal til Alcatraz, men ikke før etter julaften, når jeg har fått de nye objektivene mine. Orker ikke dra på sightseeing med bare ei 18-200-linse. Vil ha vidvinkelen min. <3 Endte opp med å dra på Nordstroms for dress og skjorter og det hele. Beste butikken jeg har handlet på, noen sinne! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Har folk gått tatt julefri fra forumet nå eller? Er jo ikke skrevet ei halv side en gang siden jeg la meg i natt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 De sover lenge. Slaskene. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 EHY, ikke kall oss slasker bare fordi vi slasker litt med ståopptidene Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Hadde sikkert ligget og sovet enda hadde det ikke vært for at jeg ble vekt av ei melding jeg fikk Edit: Minigledesutbrudd: Hurra jeg fikk B på min første universitetseksamen Endret 23. desember 2010 av Cinque Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 EHY, ikke kall oss slasker bare fordi vi slasker litt med ståopptidene Jeg velger å se på alle som ikke er på jobb i dag som slasker. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 EHY, ikke kall oss slasker bare fordi vi slasker litt med ståopptidene Jeg velger å se på alle som ikke er på jobb i dag som slasker. Morra di er slask! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) EHY, ikke kall oss slasker bare fordi vi slasker litt med ståopptidene Jeg velger å se på alle som ikke er på jobb i dag som slasker. Jeg har ikke kommet av øya engang og sitter allerede i kø. Teller det? Edit: woop woop, over brua! Trondheim, here we come! Endret 23. desember 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Noen som har 58 millioner USD til overs? Blir så jævlig sjalu når jeg ser Gulfstream G650. Det mest sexy flyet som er laget. PS: Jeg kan ta til takke med en Tupolev også. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Du kan få en Tupolev slik at du kan styrte i gulasj og vodkarus Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Mikkel!! Skøye e dritkjedeli! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hadde sikkert ligget og sovet enda hadde det ikke vært for at jeg ble vekt av ei melding jeg fikk Nesten det samme gitt. Ble vekt av en melding jeg ikke fikk jeg -.- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ferdig på jobb. Sykt deprimerende å skulle tilbake i morgen, men what to do, liksom. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Blablabla. Hva fikk du på javaen? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) EDIT: Dobbeltpost - hikk! Endret 23. desember 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Blablabla. Hva fikk du på javaen? McDonaldsburger! Eller... jeg kjøpte jo bare Cola Men, eneste jeg har fått karakter på der er mappa, og det ble E, for eksamen ble "ikke bestått". Du da? A? Endret 23. desember 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
Balli Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 EHY, ikke kall oss slasker bare fordi vi slasker litt med ståopptidene Jeg velger å se på alle som ikke er på jobb i dag som slasker. jeg jobber i dag, men først på kvelden. on another note nintendo 64 - usb adapteret jeg har kjøpt funker Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg jobber ikke i dag! Endelig juleferie!! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ferdig på jobb. Sykt deprimerende å skulle tilbake i morgen, men what to do, liksom. Feire jul? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg