Nesa_til_Nuffene Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg fikk en kjempe stor pappeske på døra med gaver til sønnen min å meg men det sto bare at det var fra nissen å jeg har ikke peil på hvem det er fra har du noen gang postet naken bilder av deg selv på forumet? for da vet jeg svaret. Nei!?!? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) oh *edit* men, seriousface , mulig det er faren til sønnen din? eventuelt besteforeldre? Endret 22. desember 2010 av Balli Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det stod at det var nissen. Derfor er det nissen. Nissen lyver ikke. Nissen snakker sant. Nissen er snill, derfor gir han gaver. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 hva om det er en person som lyver om at han er nissen? skjer hele tiden. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Tviler på at det er han altså! Den dagen det skjer da er det noen høyere makter som står bak! for han der er ikke pålitelig! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har ofte fått gaver fra nissen. Hesten min har også vært flink til å kjøpe julegaver til meg. Det var også familiehunden flink til. Utrolige evner dem har! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 hva om det er en person som lyver om at han er nissen? skjer hele tiden. Hvis det er en som lyver om å være nissen kan han brenne i helvete under satans kjeppe til evig tid Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 da har man pakket ned gaven til bror og gaven til far, bare tre igjen Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 ligger i den nederste skuffen her. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg fikk en kjempe stor pappeske på døra med gaver til sønnen min å meg men det sto bare at det var fra nissen å jeg har ikke peil på hvem det er fra I think I know who did it! Gi meg pakkens IP så skal jeg lage et GUI-interface i Visual Basic og tracke den. ( ) 4 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 gi meg en grunn til å legge meg Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg fikk en kjempe stor pappeske på døra med gaver til sønnen min å meg men det sto bare at det var fra nissen å jeg har ikke peil på hvem det er fra I think I know who did it! Gi meg pakkens IP så skal jeg lage et GUI-interface i Visual Basic og tracke den. ( ) Atte hæ? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 gi meg en grunn til å legge meg Legger du deg nå er det snart jul når du våkner. *fniZ* Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg fikk en kjempe stor pappeske på døra med gaver til sønnen min å meg men det sto bare at det var fra nissen å jeg har ikke peil på hvem det er fra I think I know who did it! Gi meg pakkens IP så skal jeg lage et GUI-interface i Visual Basic og tracke den. ( ) Atte hæ? Ever heard about mindfucking? This is a great example of which! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 gi meg en grunn til å legge meg Legger du deg nå er det snart jul når du våkner. *fniZ* Ser ikke særlig fram til jul... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Atte hæ? Ever heard about mindfucking? This is a great example of which! 2 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Fantastisk. Aftenposten har klart det ingen andre mediehus i verden har klart: http://www.dagensit.no/article2048020.ece Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Atte hæ? Ever heard about mindfucking? This is a great example of which! Sykesyke deg Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Noen som noen gang har spilt samarost? Pek-og-klikkspill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg