Balli Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Fant ut at jeg skulle vaske bildekkene i kveld, med avfettingsmiddel også skylte jeg med vann. Det frøs selvfølgelig is på alle dekkene. Men går isen bort hvis bilen står å går en stund eller, at dekkene blir varme? Noen som vet/har gjort det samme? vi beklager, men de andre deltakerne i dnfk er for smarte til å gjøre slike ting. ♫ they see me trollin', they hatin' ♫ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Jeg mangler derimot mye av Europa Men ja, jeg har også hørt mye bra om byen. I tillegg har jeg sett litt på muligheten å reise igjennom Europa, Midtøsten og asia. Riktgnok er jeg litt skeptisk på hvordan jeg skal komme meg igjennom Iran og Pakistan og over til India. Spesielt i grenseområdene mellom Iran og Pakistan er ikke noe særlig Up to you! Helst etter August, så jeg er myndig og slipper alsksens underskrifter. Da blir det derimot vanskligere, for da er det snart skolestart (etter friåret jeg har hatt nå ) Endret 22. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) *test* Endret 22. desember 2010 av Balli Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 vi beklager, men de andre deltakerne i dnfk er for smarte til å gjøre slike ting. ♫ they see me trollin', they hatin' ♫ Tull, ser på meg selv som smartere enn 90 prosent her inne. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg mangler derimot mye av Europa Riktgnok er jeg litt skeptisk på hvordan jeg skal komme meg igjennom Iran og Pakistan og over til India. Spesielt i grenseområdene mellom Iran og Pakistan er ikke noe særlig Hawt damn count me in. Jeg elsker å reise til remote og rural places. Iran er ikke så enkelt, men har hørt det er fint. + Da kan jeg kanskje reise med flyselskaper som er svartelistet i Europa. Det er min store lidenskap Bestilt tur med et slikt selskap til sommeren. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 vi beklager, men de andre deltakerne i dnfk er for smarte til å gjøre slike ting. ♫ they see me trollin', they hatin' ♫ Tull, ser på meg selv som smartere enn 90 prosent her inne. i repeat: ♫ they see me trollin', they hatin' ♫ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hawt damn count me in. Jeg elsker å reise til remote og rural places. Iran er ikke så enkelt, men har hørt det er fint. + Da kan jeg kanskje reise med flyselskaper som er svartelistet i Europa. Det er min store lidenskap Bestilt tur med et slikt selskap til sommeren. Sweet, tanken var egentlig bare bakketrensport da. Riktgnok kan det være at det er greiest å ta et av de mindre sikre flyselskapene over grensa Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Up to you! Helst etter August, så jeg er myndig og slipper alsksens underskrifter. Da blir det derimot vanskligere, for da er det snart skolestart (etter friåret jeg har hatt nå ) Hmm.. Jeg kommer meg i alle fall ikke ut av landet før den tid. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 vi beklager, men de andre deltakerne i dnfk er for smarte til å gjøre slike ting. ♫ they see me trollin', they hatin' ♫ Tull, ser på meg selv som smartere enn 90 prosent her inne. Sa damen som vasket bildekkene i 20 minus. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 *noe skrift* Jeg så på den "Dagens top 20" i signaturen din, og det står at personen med flest inlegg idag bare har 20 inlegg hvordan kan det stemme? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Følelsen når du taper i Monopol for første gang... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jada jada, alle gjør feil. Frykten for å krasje i morgen gjorde at jeg glemte det kom til å fryse på. Har ikke vasket dekkene, og dem er full av asfalt, og bilen sitter ikke noe godt på vinterføre, den er ikke trygg,og jeg stresser for skal kjøre langt i morgen, og faen at jeg skulle utsette dekkvasken altså. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Faen.. Fysikkinnlevering om 15 timer?.. Whaat? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Du skulle vasket med noe som inneholdt sprit Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 *noe skrift* Jeg så på den "Dagens top 20" i signaturen din, og det står at personen med flest inlegg idag bare har 20 inlegg hvordan kan det stemme? Hus at innlegg i OT bli ikke telt med, og da er ikke 20 så lite egentlig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Vintervask skjer med spritholdige ting. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) jeg kjeder meg. [stalking] Target picked stalk target add target at facebook [/stalking] malin se på facebook Malin sin profil Endret 22. desember 2010 av Balli Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 [hår]HÅRETE TEKST[/hår] 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Vintervask skjer med spritholdige ting. Derfor skjer det en innvendig vask av munnhulen og svelget i ny og ne på vinteren. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 jeg kjeder meg. [stalking] Target picked stalk target add target at facebook [/stalking] malin se på facebook Det er noe skummelt Jeg fant også datasmurf for en tid tilbake, og var noe overrasket da det viste seg at vi hadde felles venner på face (ingen som er på forumet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg