Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg skulle vaske bildekkene i kveld, med avfettingsmiddel også skylte jeg med vann. Det frøs selvfølgelig is på alle dekkene. Men går isen bort hvis bilen står å går en stund eller, at dekkene blir varme?

Noen som vet/har gjort det samme?

vi beklager, men de andre deltakerne i dnfk er for smarte til å gjøre slike ting. :tease:♫ they see me trollin', they hatin' ♫

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mangler derimot mye av Europa :p

Men ja, jeg har også hørt mye bra om byen.

I tillegg har jeg sett litt på muligheten å reise igjennom Europa, Midtøsten og asia.

Riktgnok er jeg litt skeptisk på hvordan jeg skal komme meg igjennom Iran og Pakistan og over til India.

Spesielt i grenseområdene mellom Iran og Pakistan er ikke noe særlig :ermm:

Up to you! Helst etter August, så jeg er myndig og slipper alsksens underskrifter. :p

Da blir det derimot vanskligere, for da er det snart skolestart (etter friåret jeg har hatt nå :p)

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

vi beklager, men de andre deltakerne i dnfk er for smarte til å gjøre slike ting. :tease:♫ they see me trollin', they hatin' ♫

Tull, ser på meg selv som smartere enn 90 prosent her inne.

Lenke til kommentar

Jeg mangler derimot mye av Europa :p

Riktgnok er jeg litt skeptisk på hvordan jeg skal komme meg igjennom Iran og Pakistan og over til India.

Spesielt i grenseområdene mellom Iran og Pakistan er ikke noe særlig :ermm:

Hawt damn count me in. Jeg elsker å reise til remote og rural places. Iran er ikke så enkelt, men har hørt det er fint.

+ Da kan jeg kanskje reise med flyselskaper som er svartelistet i Europa. Det er min store lidenskap :love:

Bestilt tur med et slikt selskap til sommeren.

Lenke til kommentar

Hawt damn count me in. Jeg elsker å reise til remote og rural places. Iran er ikke så enkelt, men har hørt det er fint.

+ Da kan jeg kanskje reise med flyselskaper som er svartelistet i Europa. Det er min store lidenskap :love:

Bestilt tur med et slikt selskap til sommeren.

Sweet, tanken var egentlig bare bakketrensport da. Riktgnok kan det være at det er greiest å ta et av de mindre sikre flyselskapene over grensa :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jada jada, alle gjør feil. Frykten for å krasje i morgen gjorde at jeg glemte det kom til å fryse på. Har ikke vasket dekkene, og dem er full av asfalt, og bilen sitter ikke noe godt på vinterføre, den er ikke trygg,og jeg stresser for skal kjøre langt i morgen, og faen at jeg skulle utsette dekkvasken altså.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

*noe skrift*

Jeg så på den "Dagens top 20" i signaturen din, og det står at personen med flest inlegg idag bare har 20 inlegg :dontgetit: hvordan kan det stemme?

Hus at innlegg i OT bli ikke telt med, og da er ikke 20 så lite egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...