Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, ikke forumet sin skyld.

Og ja, Mchansern, det har jeg også lyst til. Problemet er at jeg kun kan reise i januar og februar, deretter må jeg vente til slutten av mai.

(og litt begrenset med steder jeg kan tenke meg å dra sånn midtvinters)

Så var det hvem skal jeg reise med?

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Så var det hvem skal jeg reise med?

Hvem har sagt at du må reise med noen? GOGO!

Alene får du gjøre akkurat det DU vil, når du vil og reise akkurat dit du vil.

Ta en storbyweekend i Europa. I Januar og Feb anbefaler jeg egentlig å reise lenger bort, men det er alltid sesong for LOndon etc.

Lufthansa har forøvrig tilbud på turer til Miami nå i Januar og februar. Litt over 3 lapper så får du en tur til USA.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Fant ut at jeg skulle vaske bildekkene i kveld, med avfettingsmiddel også skylte jeg med vann. Det frøs selvfølgelig is på alle dekkene. Men går isen bort hvis bilen står å går en stund eller, at dekkene blir varme?

Noen som vet/har gjort det samme?

Lenke til kommentar

Jeg har vurdert det å dra alene, men må innrømme at jeg ikke helt vet om jeg tør :p

Har på følelsen at jeg kommer til å føle meg som en person helt isolert fra omverdenen selv om jeg står midt i en folkemengde ;)

www.couchsurfing.com

You're welcome. :cool: Det er veldig sosialt, gratis og du får nye venner.

Lenke til kommentar

Jeg har vurdert det å dra alene, men må innrømme at jeg ikke helt vet om jeg tør :p

Har på følelsen at jeg kommer til å føle meg som en person helt isolert fra omverdenen selv om jeg står midt i en folkemengde ;)

www.couchsurfing.com

Det har jeg derimot faktisk helt seriøst vurdert. Har laget meg profil osv. og sjekket f.eks. i Istanbul, og var veldig mange som lånte bort sofaen eller en ekstra seng :p

Well, I'm up for a trip!

When, how and where?

Endret av multisync
Lenke til kommentar

www.couchsurfing.com

Det har jeg derimot faktisk helt seriøst vurdert. Har laget meg profil osv. og sjekket f.eks. i Istanbul, og var veldig mange som lånte bort sofaen eller en ekstra seng :p

Jeg er seriøst down for en tur til Istanbul, men det må bli neste år (2012). :ohmy:

En av de få byene i Europa jeg ikke har besøkt. Hørt mye bra om byen. :cool: Tenker det blir en langhelg i Mars, April eller tidlig Mai. Da er det småkjølig i Norge, men t-shirt temperatur i IST.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...