Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Oh, isn't life awesome? NO! Fuck no... Ahw. What's the matter, kid? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 men reglene på siden dems og i konkuransene dems sier vel du må være 18? Correctomundo! Also: Jeg renamet det trådløse nettverket mitt til "Police survelliance van #2" nå. Vi får se om noen blir redde. 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Oh, isn't life awesome? NO! Fuck no... Ahw. What's the matter, kid? Life, it is boring, repeating and ronery Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Life, it is boring, repeating and ronery Oh noes! Kan det ha noe å gjøre med forumet å gjøre?.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Life, it is boring, repeating and ronery Oh noes! Kan det ha noe å gjøre med forumet å gjøre?.. Forumregel nr. 1: Forumet kan aldri beskyldes for ha noe å gjøre med problemer man måtte oppleve i "real life". Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Life, it is boring, repeating and ronery Oh noes! Kan det ha noe å gjøre med forumet å gjøre?.. Forumregel nr. 1: Forumet kan aldri beskyldes for ha noe å gjøre med problemer man måtte oppleve i "real life". Sikta vel mer til avhengighet jeg da, men ok. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Sikta vel mer til avhengighet jeg da, men ok. Pfft, jeg tror jeg vet litt bedre enn deg hva du siktet til. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Sikta vel mer til avhengighet jeg da, men ok. Pfft, jeg tror jeg vet litt bedre enn deg hva du siktet til. Såklart, Runar. Du vet alt! O store allvitende Runar.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Life, it is boring, repeating and ronery Seconded. Derfor gjorde jeg noe med det og bestilte flere turer til utlandet. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Nei, ikke forumet sin skyld. Og ja, Mchansern, det har jeg også lyst til. Problemet er at jeg kun kan reise i januar og februar, deretter må jeg vente til slutten av mai. (og litt begrenset med steder jeg kan tenke meg å dra sånn midtvinters) Så var det hvem skal jeg reise med? Endret 22. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hva het den sangen som akurat spiltes på House? Den funk type sangen? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Så var det hvem skal jeg reise med? Hvem har sagt at du må reise med noen? GOGO! Alene får du gjøre akkurat det DU vil, når du vil og reise akkurat dit du vil. Ta en storbyweekend i Europa. I Januar og Feb anbefaler jeg egentlig å reise lenger bort, men det er alltid sesong for LOndon etc. Lufthansa har forøvrig tilbud på turer til Miami nå i Januar og februar. Litt over 3 lapper så får du en tur til USA. Endret 22. desember 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har vurdert det å dra alene, men må innrømme at jeg ikke helt vet om jeg tør Har på følelsen at jeg kommer til å føle meg som en person helt isolert fra omverdenen selv om jeg står midt i en folkemengde Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har vurdert det å dra alene, men må innrømme at jeg ikke helt vet om jeg tør Har på følelsen at jeg kommer til å føle meg som en person helt isolert fra omverdenen selv om jeg står midt i en folkemengde Well, I'm up for a trip! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Fant ut at jeg skulle vaske bildekkene i kveld, med avfettingsmiddel også skylte jeg med vann. Det frøs selvfølgelig is på alle dekkene. Men går isen bort hvis bilen står å går en stund eller, at dekkene blir varme? Noen som vet/har gjort det samme? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har vurdert det å dra alene, men må innrømme at jeg ikke helt vet om jeg tør Har på følelsen at jeg kommer til å føle meg som en person helt isolert fra omverdenen selv om jeg står midt i en folkemengde www.couchsurfing.com You're welcome. Det er veldig sosialt, gratis og du får nye venner. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Jeg har vurdert det å dra alene, men må innrømme at jeg ikke helt vet om jeg tør Har på følelsen at jeg kommer til å føle meg som en person helt isolert fra omverdenen selv om jeg står midt i en folkemengde www.couchsurfing.com You're welcome. Det er veldig sosialt, gratis og du får nye venner. Det har jeg derimot faktisk helt seriøst vurdert. Har laget meg profil osv. og sjekket f.eks. i Istanbul, og var veldig mange som lånte bort sofaen eller en ekstra seng Well, I'm up for a trip! When, how and where? Endret 22. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har vurdert det å dra alene, men må innrømme at jeg ikke helt vet om jeg tør Har på følelsen at jeg kommer til å føle meg som en person helt isolert fra omverdenen selv om jeg står midt i en folkemengde www.couchsurfing.com You're welcome. Det er veldig sosialt, gratis og du får nye venner. Det har jeg derimot faktisk helt seriøst vurdert. Har laget meg profil osv. og sjekket f.eks. i Istanbul, og var veldig mange som lånte bort sofaen eller en ekstra seng Jeg er seriøst down for en tur til Istanbul, men det må bli neste år (2012). En av de få byene i Europa jeg ikke har besøkt. Hørt mye bra om byen. Tenker det blir en langhelg i Mars, April eller tidlig Mai. Da er det småkjølig i Norge, men t-shirt temperatur i IST. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Well, I'm up for a trip! When, how and where? Up to you! Helst etter August, så jeg er myndig og slipper alsksens underskrifter. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Mamma er så dum2 Det er en ting jeg vil forhånsbestille som har salg pga jul. Hun tror at det kommer til å bli billigere etterhvert men det blir ikke det fordi det har ikke kommet ut ennå!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg