Eplefe Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har julestemning, men jeg gleder meg ikke i det hele tatt. 3 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Noen fler her som ikke kan logge seg på skype? Skype er nede av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Julaften på fredag. Ikke i julestemning (X) Gleder seg ikke noe spesielt (X) And the list moves on x ) Jeg er sikkert den eneste her som ikke er fryktelig begeistra.. Neida Quakecry , jeg er heller ikke særlig begeistret . Venter bare på nytt år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=uu_zwdmz0hE :D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Den sangen hørte jeg tidligere idag. Den var grusom. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Skjønner ikke hvorfor den er så populær nå.. Latterlig dårlig men den får meg i humør, med tanke på at det finnes større idioter enn meg Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Da hadde man levert julegaver, vært på butikken og kjøpt årets strømpebukse(r ), og sagt "God jul" til alle man møtte på sin vei! Folkens; nå er det jul! Endret 22. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hva er greia med den sangen? den er jo forferdelig! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Da har man hjulpet til å pynte hele huset, så nå begynner julestemninga å krype på for ordentlig. Topper seg vel når vi skal pynte juletreet i morgen Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har meldt meg på 21-turneringa til betsafe! Wish me luck Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har meldt meg på 21-turneringa til betsafe! Wish me luck Du er for ung til det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hva er det å se i SF uansett? Jeg vil se Golden Gate og Alcatraz, mens mamma vil ha meg med på å ta en cable car opp et eller annet sted for at jeg skal kunne ta bilder. Alt jeg vil gjøre, er å finne et sted for å kjøpe en ny dress. Og en shorts. Samt noen gaver. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har meldt meg på 21-turneringa til betsafe! Wish me luck Du er for ung til det. Says who? Jeg er ute nå. Turns out, broren min bestemte seg for å gjøre det samme, og begge ble kastet ut pga. at vi brukte samme IP. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Hva er det å se i SF uansett? Jeg vil se Golden Gate og Alcatraz, mens mamma vil ha meg med på å ta en cable car opp et eller annet sted for at jeg skal kunne ta bilder. Alt jeg vil gjøre, er å finne et sted for å kjøpe en ny dress. Og en shorts. Samt noen gaver. Sett og sett, Golden Gate er bare en bro, ikke stort mer. Alcatraz derimot var kult. Riktignok var det kuleste en ekstratur vi fikk med oss som gikk under selve fengselet der man så veggene og gulvet av borgen som sto der før det var fengsel. Sjekk om det går an fortsatt, var bare limitied antall folk de tok hver dag, og det var visst ikke sikkert at de skulle fortsette med det. (er 2 år siden) Du har Thomas Pink midt i sentrum hvis du trenger skjorter ihvertfall Dresser i USA er jeg derimot litt dårligre på da jeg liker passformen mye bedre på europeiske merker bedre. Endret 22. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har meldt meg på 21-turneringa til betsafe! Wish me luck Du er for ung til det. Says who? The laws. 2 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Oh, isn't life awesome? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Oh, isn't life awesome? NO! Fuck no... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har meldt meg på 21-turneringa til betsafe! Wish me luck Du er for ung til det. Says who? The laws. Feil. Loven sier at det er ikke lov å la meg spille. Det at jeg spiller, er ikke ulovelig for min del. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 men reglene på siden dems og i konkuransene dems sier vel du må være 18? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg