frøken strøken Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 japp det er det beste det er uten tvil det... så slipper du maset hans hele dagen, samtidig som han får leke med venner og kose seg blir også mer selvstendig av og gå i barnehage jeg hadde blitt gal om jeg skulle taklet den energien hele døgnet Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 God morgen alle sammen Fikk sove lenge i dag, så jeg er glad. Men så begynner jeg å bli syk da Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Det regner ute og jeg sitter inne på LAN og spiller WoW Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 morning folkens! ka skjer? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 jeg hadde blitt gal om jeg skulle taklet den energien hele døgnet det kan jeg godt forstå! det er igrunnen skremmende hvor mye energi slike faktisk har... God morgen alle sammen Fikk sove lenge i dag, så jeg er glad. Men så begynner jeg å bli syk da dakar pusen da... du får holde seg i senga i dag da.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Ah. Så herlig å gå tur. Finner virkelig ro i sjelen her i Stavanger. Lengter tilbake til da jeg var en energisk unge som sprang rundt og mata gakkgakker, klatra i trær og prøvde å bestige kampesteiner "store som fjell". Følte nesten for å prøve det igjen, men så kom jeg på at jeg skal hjem om noen timer, samt at jeg ikke har så mange klesskift igjen. Mamma hadde i alle fall ikke blitt spes happy om jeg hadde kommet hjem med hullete bukser, skitne sko etc, etter å ha latt barnet i meg få leke fritt igjen. Tror jeg skal slutte å drikke brus, sprit, samt å slutte og røyke. Bli barn igjen, begynne i barnehage eller noe. Hadde vært kos, men så igjen. Kanskje ikke. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Det regner ute og jeg sitter inne på LAN og spiller WoW Blasfemi. Knis på ødelagt lan som jeg var på Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 morning folkens!ka skjer? Morn! Har er man akkurat ferdig med å drikke Snapple, og nå må man jobbe litt til \o/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Snapple er så nam! Synd det bare er Meny som fører det (så vidt jeg vet, har ikke sett det andre steder i alle fall), og jeg har ikke funnet noen Meny i Steinkjer, så jeg må importere fra Orkanger og Trondhjem. Pes :/ Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 jeg ønsker meg energien til en 3åring... da hadde huset vært skinnende rent nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Lurer fælt på hvor barndommens energi ble av etter som jeg ble eldre Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Lurer fælt på hvor barndommens energi ble av etter som jeg ble eldre Fapping? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Njet, lite energi der i gården. Den er rett og slett forduftet. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Snapple er så nam! eg eter ofte havregryn med melk, og eit halvt kilo sukker, men uansett så klarer eg ikkje søtsmaken av snapple er det bare meg eller? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Lurer fælt på hvor barndommens energi ble av etter som jeg ble eldre Potensiell energi, mann. Potensiell... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Snapple er så nam! eg eter ofte havregryn med melk, og eit halvt kilo sukker, men uansett så klarer eg ikkje søtsmaken av snapple er det bare meg eller? er meg også det ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Huh? Potenisell? Utdyp Jeg var energisk som barn, nå er jeg maks lat og orker så vidt å gå den lille kilometeren til skolen Jeg elsker Snapple. Prøvd mange, men Mango-snapple er teh win. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Det regner ute og jeg sitter inne på LAN og spiller WoW ey mikkel kor mykje koster eit 2 måneders wow-gamecard? skal sjå om eg har råd til å kjøpe eit før eg tar bussen heim fra jobb i dag Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Huh? Potenisell? Utdyp Jeg var energisk som barn, nå er jeg maks lat og orker så vidt å gå den lille kilometeren til skolen Snakker om lagring av lite artige stoffer (ihvertfall for min del). Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 ey mikkel kor mykje koster eit 2 måneders wow-gamecard?skal sjå om eg har råd til å kjøpe eit før eg tar bussen heim fra jobb i dag 250 ca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg