Yavel Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 da kjører jeg sydover, kan noen passe på Wheelman, så jeg slipper og sitte i kø igjen? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Sånn, da nekter jeg å stresse mer. F**K JULA. Stress hva er det? Planlegg bedre, så slipper du det Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Woho, gjett om jeg skal lyse Hvis du ser en tøs med langt svart og hvitt hår, og helt svarte klær, og latterlig mye glowsticks, glowarmbånd, glowhalsbånd, glowringer osv, come over and make a I allverden er det du skal ut på? PENDULUM IDAG! FUCKING YES Fucking yes! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg skulle ønske jeg skulle på Pendulum. Er vel ikke mulig å kjøpe billetter nå. 2 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 da kjører jeg sydover, kan noen passe på Wheelman, så jeg slipper og sitte i kø igjen? Im on it Og jeg har endelig startet med klesvasken Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det har vi sikkert. Men jeg har ikke holdt kontakten med så mange av de da. Skal på ungdomsskolereunionparty 30. desember da. Det blir nok veldig rart å se alle jeg gikk i klasse med igjen Hva er ungdomskolereunionparty??? Jeg vet om folk fra høgskole som drar på reunion men ungdomskolen??? Hvem er det som egentlig vil se de igjen du har sikkert ingenting til felles og kjenner ingen igjen... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har vært på Pendulum. Det var AWESOME. Gled dere dere som skal og ikke har vært før. Dere andre og 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det har vi sikkert. Men jeg har ikke holdt kontakten med så mange av de da. Skal på ungdomsskolereunionparty 30. desember da. Det blir nok veldig rart å se alle jeg gikk i klasse med igjen Hva er ungdomskolereunionparty??? Jeg vet om folk fra høgskole som drar på reunion men ungdomskolen??? Hvem er det som egentlig vil se de igjen du har sikkert ingenting til felles og kjenner ingen igjen... De du gikk i 10.klasse sammen med møtes 10år etter at de gikk ut av skolen. Det er da en ganske normal greier er det ikke? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg skulle ønske jeg skulle på Pendulum. Er vel ikke mulig å kjøpe billetter nå. Jeg har forøvrig fri i morgen, tid og penger til å dra. Men jeg oppdaget bandet for sent. Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Nei.. det er ikke normalt. Man møter ikke de fra 10 med fra høgskoler og universitet Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Helsikke da! Jækla dritt-headset! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Noen fler her som ikke kan logge seg på skype? Nei.. det er ikke normalt. Man møter ikke de fra 10 med fra høgskoler og universitet Var masse snakk om det når jeg gikk på ungdomskolen.. Er vel kansje det som er poenget også, ungdomskole folkene har man ikke mye kontakt med. Så det er gøy for både tidligere elever og lærere å se hvor alle har endt opp. Endret 22. desember 2010 av Nurk Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Mchansern: Tror det er utsolgt. Kan vel hende det er noe svartebørs utenfor da, har vært det på de fleste konserter jeg har vært på. Men serr, enten er Oslo veldig tvilsom, eller så er det meg. Stod og ventet på trikken i under 3 min (stod 3 min på tavla da jeg kom), og ble tilbudt rotr-ett eller annet to ganger og hasj to ganger, av fire forskjellige forbipasserende. Er det vanlig her? Glad min nye bolig ligger i Trondheim! 2 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Når starter juleavatarkonkurransen? Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 din juleavatar suger da så... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Når starter juleavatarkonkurransen? Den har allerede starta for lengst. Semifinale nå. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1283769 Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Da var juletreet i hus Og jaggu ble det like vakkert som i fjor! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Julaften på fredag. Ikke i julestemning (X) Gleder seg ikke noe spesielt (X) And the list moves on x ) Jeg er sikkert den eneste her som ikke er fryktelig begeistra.. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Julaften på fredag. Ikke i julestemning (X) Gleder seg ikke noe spesielt (X) And the list moves on x ) Jeg er sikkert den eneste her som ikke er fryktelig begeistra.. Det er jul ... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Har ikke julestemningen helt selv, men skal ta den årlige runden med die hard filmene snart og da kommer den nok løpende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg