Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har vi sikkert. Men jeg har ikke holdt kontakten med så mange av de da.

Skal på ungdomsskolereunionparty 30. desember da. Det blir nok veldig rart å se alle jeg gikk i klasse med igjen :p

Hva er ungdomskolereunionparty???

Jeg vet om folk fra høgskole som drar på reunion men ungdomskolen???

Hvem er det som egentlig vil se de igjen du har sikkert ingenting til felles og kjenner ingen igjen... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det har vi sikkert. Men jeg har ikke holdt kontakten med så mange av de da.

Skal på ungdomsskolereunionparty 30. desember da. Det blir nok veldig rart å se alle jeg gikk i klasse med igjen :p

Hva er ungdomskolereunionparty???

Jeg vet om folk fra høgskole som drar på reunion men ungdomskolen???

Hvem er det som egentlig vil se de igjen du har sikkert ingenting til felles og kjenner ingen igjen... :thumbdown:

De du gikk i 10.klasse sammen med møtes 10år etter at de gikk ut av skolen. Det er da en ganske normal greier er det ikke? :ph34r:

Lenke til kommentar

Noen fler her som ikke kan logge seg på skype?

Nei..

det er ikke normalt.

Man møter ikke de fra 10 med fra høgskoler og universitet

Var masse snakk om det når jeg gikk på ungdomskolen..

Er vel kansje det som er poenget også, ungdomskole folkene har man ikke mye kontakt med. Så det er gøy for både tidligere elever og lærere å se hvor alle har endt opp.

Endret av Nurk
Lenke til kommentar

Mchansern: Tror det er utsolgt. Kan vel hende det er noe svartebørs utenfor da, har vært det på de fleste konserter jeg har vært på.

Men serr, enten er Oslo veldig tvilsom, eller så er det meg. Stod og ventet på trikken i under 3 min (stod 3 min på tavla da jeg kom), og ble tilbudt rotr-ett eller annet to ganger og hasj to ganger, av fire forskjellige forbipasserende. Er det vanlig her? :dontgetit: Glad min nye bolig ligger i Trondheim!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...