Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvor har du hytte? I Skjåk! Elskbart. "Hytta" er egentlig et bolighus, midt inne i et nabolag av kjekke folk. Svæært! Skal også få Jacuzzi der snart. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 I Skjåk! Elskbart. "Hytta" er egentlig et bolighus, midt inne i et nabolag av kjekke folk. Svæært! Skal også få Jacuzzi der snart. Ey, vi kan bli super best friends, right? Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hate my life atm... Har nesten blitt helt frisk fra influensaen, men nå er jeg sengeliggende med oppkastsyke :/ Blir ikke julegaver før jul i år da Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 I Skjåk! Elskbart. "Hytta" er egentlig et bolighus, midt inne i et nabolag av kjekke folk. Svæært! Skal også få Jacuzzi der snart. Ey, vi kan bli super best friends, right? Of course! Hvis du har bil og kjører meg rundt omkring. Det er langt mellom ting i Skjåk... I alle fall når man skal helt til Lom. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Skjåk faktisk. Der har jeg aldri vært. Lom har jeg vært med på den stafetten der en gang Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Skjåk og Lom? For noen grisgrendte strøk. Nei vi holder oss innen 3min gå-radius fra nærmeste Deli de Luca og trikken. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Skjåk faktisk. Der har jeg aldri vært. Lom har jeg vært med på den stafetten der en gang Haha, koselig! Min gamle bestekompis bor i Lom. Så, hvordan trives du i Ålesund? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Julegavelista! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Nå sitter jeg med budsjetter for Januar og Februar i 2010. Snart ferdig og da er det jul Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Måtte innom Moa og handle siste julegavene i dag. Så langt er det OK. Er jo egentlig på Skodje nå da, og ikke Ålesund. Mye mer snø her enn i Bergen da! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Måtte innom Moa og handle siste julegavene i dag. Så langt er det OK. Er jo egentlig på Skodje nå da, og ikke Ålesund. Mye mer snø her enn i Bergen da! Hva pokker gjør du på Skøye Skodje? Endret 22. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Rart at det går an å ha savnet det å måke oppkjørselen Er her jeg er fra. Født og oppvokst! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Rart at det går an å ha savnet det å måke oppkjørselen Er her jeg er fra. Født og oppvokst! May I ask your name?:o Sikker på vi må ha felles venner derfra ^^ Edit: Eller var det det som var fy-fy, kanskje. Beklager i så tilfelle! Endret 22. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det har vi sikkert. Men jeg har ikke holdt kontakten med så mange av de da. Skal på ungdomsskolereunionparty 30. desember da. Det blir nok veldig rart å se alle jeg gikk i klasse med igjen Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det har vi sikkert. Men jeg har ikke holdt kontakten med så mange av de da. Skal på ungdomsskolereunionparty 30. desember da. Det blir nok veldig rart å se alle jeg gikk i klasse med igjen Blir nok litt rart, ja! Du får ha lykke til. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Er forresten 84-modell, så du kan ta det i betraktning om vi har felles bekjente eller ikke Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Tror sannsynligheten minket littegrann da, ja. Kanskje du kjenner brødre eller søstre av mine venner! __________ Blir du fornærmet om jeg kaller deg Ålesunder? Endret 22. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Sitter å spiller risk med venner. Det var lenge siden sist jeg spilte det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Sånn, da nekter jeg å stresse mer. F**K JULA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg