Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Hvordan får man farge på signaturen da? har prøvd mange ganger.

Det er en A og en malepensel ved siden av størrelser

Har brukt den men ingenting skjer. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Okei da, jeg heter Erik Andersen og jeg har vært i media flere ganger.

Pedofildømte fyren? Og samtidig går du på VG2? Bra jobba.

VG3 allmenn påbygg takk, jeg gadd ikke å fjerne alderen på profilen men tanken var inne på det. Nå vet du at navnet er like fiktivt som selskapet som min profil representerer.

Lenke til kommentar

Okei da, jeg heter Erik Andersen og jeg har vært i media flere ganger.

Pedofildømte fyren? Og samtidig går du på VG2? Bra jobba.

VG3 allmenn påbygg takk, jeg gadd ikke å fjerne alderen på profilen men tanken var inne på det. Nå vet du at navnet er like fiktivt som selskapet som min profil representerer.

What the.. ? You are a sick little kid. :)

Lenke til kommentar

Idag var jeg hos farmor. Der fikk jeg munker. Det var godt.

Jeg lagde pepperkaker i dag. De var og gode. Vi satte nonstop på de. Men først måtte vi ha melis på. Melis er godt. Det er nonstop også. Jeg spiste masse nonstop. Mamma ble sur.

Kult. Jeg liker også pepperkaker. Jeg lagde pepperkakehus her en dag. Så pyntet jeg det. Jeg spiste også litt godteri. Men min mamma ble ikke sur.

Lenke til kommentar

Jeg lagde pepperkaker i dag. De var og gode. Vi satte nonstop på de. Men først måtte vi ha melis på. Melis er godt. Det er nonstop også. Jeg spiste masse nonstop. Mamma ble sur.

Jeg spiste kebab idag. Det smakte godt.

Lenke til kommentar

Jeg spiste kebab idag. Det smakte godt.

Så bra. Jeg syns kebab er godt. Jeg spiste kebab forrige uke. Den var god.

Lenke til kommentar

Kult. Jeg liker også pepperkaker. Jeg lagde pepperkakehus her en dag. Så pyntet jeg det. Jeg spiste også litt godteri. Men min mamma ble ikke sur.

Jeg pyntet pepperkakehus i går. Mamma hadde kjøpt inn seigmenn, nonstopp og melis. Broren min spiste alle seigmennene. Da ble jeg sur!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har en angrepsplan mot pepperkakebyen som befinner seg i Bergen innen nyttårsaften så er pepperkakebyen i ruiner som et resultat av et ragnarok.

Lenke til kommentar

jeg har akkurat kommet hjem fra julebord, med snitt alder på 46! sære greier :p

Og hvor gammel var du oppi det hele? :p

jeg er bare 19 år, men siden jeg fyller 20 om en mående så fikk jeg sprit på statens regning ph34r.gif

Haha, konge. ^^

mens jeg var halvveis ned i mitt glass med akevitt, så hadde en av gamlegutta kommet halvveis i flaksa :p SCHAL for alle de rumpeløse i afrika!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...