Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens drikketur har tatt meg innom danmark, drammen, mexico og nå skal jeg en tur innom skottland.

Hepp!

Hvor er disse udugelige latsabber av en rang, Runar og Lars?

DNFK skal pyntes til Jul. Golvet skal vaskes, pynt skal henges opp og juletre skal på plass.

Stukket av til puppe-og pene rumpertråder igjen?

^^

Jeg skjenker broren min og kameraten hans (som er en råtass på gitar. Søk på Nidhogg på myspace). Og så må jeg gå foran som et godt eksempel.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg skjønner ikke hvordan dette forumet er så avhengighetsskapende for meg, har sikkert brukt 8-9 her idag. Jeg er nr 2 av de mest aktive brukerne idag og det er min rekord. Høyeste tidligere var tredje plass.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan dette forumet er så avhengighetsskapende for meg, har sikkert brukt 8-9 her idag. Jeg er nr 2 av de mest aktive brukerne idag og det er min rekord. Høyeste tidligere var tredje plass.

Hei, mitt navn er Lars. Jeg er forumavhengig.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hei, mitt navn er Lars. Jeg er forumavhengig.

Det er denne kanten også dessverre. Men det er bedre enn facebook og msn skjiten. Har ikke facebook fordi jeg misliker det sterkt og bruker msn kun når det er veldig viktig.

Lenke til kommentar

Jeg blei kasta ut av facebook jeg :p

Var du for sexy? :(

Redigert: Tøsing er visst ikke tillatt, så se bort ifra dette innlegget.

Det er hypotesen min, men de påsto det var fordi jeg spamma veggene til folk

Hvordan kan man se hvem som har vært mest aktiv på en dag?

Man poster puppene sine og spør meg.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hvordan kan man se hvem som har vært mest aktiv på en dag?

Trykk på diskusjon.no skiltet oppe til venstre. Da kommer du til hovedsiden.Trykk deretter på "Dagens topp 20 medlemmer" sånn omtrent midt på siden under kategoriene men over navnene på den blå linjen. Da får du opp listen. Jeg har tatt i utgangspunktet Diskusjon.no skin fordi det kan variere.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Takk, tror den må havne i signaturen min sammen med statsen, er jo litt interessangt og se :)

Lars din tøysekopp. Ta deg en tur i puppetråden :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...