Slimda Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Mas, mas, mas. Skulle ikke vi få juleferie fra 1. desember og ut februar? For å fortjene ferie, må man faktisk jobbe først. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Dagens drikketur har tatt meg innom danmark, drammen, mexico og nå skal jeg en tur innom skottland. Hepp! Hvor er disse udugelige latsabber av en rang, Runar og Lars? DNFK skal pyntes til Jul. Golvet skal vaskes, pynt skal henges opp og juletre skal på plass. Stukket av til puppe-og pene rumpertråder igjen? ^^ Jeg skjenker broren min og kameraten hans (som er en råtass på gitar. Søk på Nidhogg på myspace). Og så må jeg gå foran som et godt eksempel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg skjønner ikke hvordan dette forumet er så avhengighetsskapende for meg, har sikkert brukt 8-9 her idag. Jeg er nr 2 av de mest aktive brukerne idag og det er min rekord. Høyeste tidligere var tredje plass. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Se hva jeg fant Mummi <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Se hva jeg fant Mummi <3 Se hva jeg fant: http://humorlib.no/items/20070502/Katt-med-Barbi-wm.jpg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Mas, mas, mas. Skulle ikke vi få juleferie fra 1. desember og ut februar? For å fortjene ferie, må man faktisk jobbe først. Vil du se moderatorstatistikk for forrige periode? Tror pipen får en litt annen lyd da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg skjønner ikke hvordan dette forumet er så avhengighetsskapende for meg, har sikkert brukt 8-9 her idag. Jeg er nr 2 av de mest aktive brukerne idag og det er min rekord. Høyeste tidligere var tredje plass. Hei, mitt navn er Lars. Jeg er forumavhengig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg skjønner ikke hvordan dette forumet er så avhengighetsskapende for meg, har sikkert brukt 8-9 her idag. Jeg er nr 2 av de mest aktive brukerne idag og det er min rekord. Høyeste tidligere var tredje plass. Hei, mitt navn er Lars. Jeg er forumavhengig. Det er denne kanten også dessverre. Men det er bedre enn facebook og msn skjiten. Har ikke facebook fordi jeg misliker det sterkt og bruker msn kun når det er veldig viktig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det er denne kanten også dessverre. Men det er bedre enn facebook og msn skjiten. Har ikke facebook fordi jeg misliker det sterkt og bruker msn kun når det er veldig viktig. Jeg blei kasta ut av facebook jeg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Jeg blei kasta ut av facebook jeg Var du for sexy? Redigert: Tøsing er visst ikke tillatt, så se bort ifra dette innlegget. Endret 21. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hvordan kan man se hvem som har vært mest aktiv på en dag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg blei kasta ut av facebook jeg Var du for sexy? Redigert: Tøsing er visst ikke tillatt, så se bort ifra dette innlegget. Det er hypotesen min, men de påsto det var fordi jeg spamma veggene til folk Hvordan kan man se hvem som har vært mest aktiv på en dag? Man poster puppene sine og spør meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hvordan kan man se hvem som har vært mest aktiv på en dag? Trykk på diskusjon.no skiltet oppe til venstre. Da kommer du til hovedsiden.Trykk deretter på "Dagens topp 20 medlemmer" sånn omtrent midt på siden under kategoriene men over navnene på den blå linjen. Da får du opp listen. Jeg har tatt i utgangspunktet Diskusjon.no skin fordi det kan variere. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hvordan kan man se hvem som har vært mest aktiv på en dag? https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=stats Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jarmo da! Du ødelegger opplegget mitt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det er en ting jeg lurer på, hvordan kan jeg se hvilke brukere som er aktiv i en tråd for eksempel slik som denne: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=stats&do=who&t=1279488 bare i andre tråder uten link. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hei, mitt navn er Lars. Jeg er forumavhengig. Hei Lars. Jeg heter Eivind. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg lurer på om jeg skal slette facebooken min. Det er flaut at det fortsatt bare står gratulasjonsmeldinger der, særlig når bursdagen min var for nesten et halvt år siden Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Takk, tror den må havne i signaturen min sammen med statsen, er jo litt interessangt og se Lars din tøysekopp. Ta deg en tur i puppetråden Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hei, mitt navn er Lars. Jeg er forumavhengig. Hei Lars. Jeg heter Eivind. Hei Eivind. Jeg heter Markus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg