Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Raskt spørsmål: orker dere å lese igjennom alt folk har skrevet hver gang dere går innom her? Det er MYKJE.

Skoleavslutning i morgen! Siste sjanse før ferien til å snakke med crushet. Hmm. Får prøve å få sagt god jul til ham på en måten som ikke virker helt sær.

Lenke til kommentar

Raskt spørsmål: orker dere å lese igjennom alt folk har skrevet hver gang dere går innom her? Det er MYKJE.

Skoleavslutning i morgen! Siste sjanse før ferien til å snakke med crushet. Hmm. Får prøve å få sagt god jul til ham på en måten som ikke virker helt sær.

Kan du ikke bare si god jul og klemme han? Trodde dette var vanlig folkeskikk, jeg.

Lenke til kommentar

Svar med 'du har sikkert liten penis' og ignorer han.

Ja, det er meg.

Okies. Er ikke venner på facebook med folk jeg ikke har møtt irl, ikke noe personlig. :)

Men du har jo møtt WheelMan! Du husker det bare ikke, da du … var lettere bevisstløs.

Du brukte hansker og fjernet alle spor, WheelMan? :ph34r:

Lenke til kommentar

Siste skoledag i morgen. En dag hvor vi starter sent og alt er bare bra. Men hvor er jeg? Lillestrøm hos crushet mitt, og vi gjør oss klar til å reise hjem til familiene våre i morgen. Så i stedet for å være lenge våken, sove lenge og være på skolen til kl 9, så legger jeg meg tidlig for å rekke toget som går akuratt så sent at jeg så vidt rekker skolen. Men hei, jeg får vært med søtingen min da. :love:

Lenke til kommentar

Siste skoledag i morgen. En dag hvor vi starter sent og alt er bare bra. Men hvor er jeg? Lillestrøm hos crushet mitt, og vi gjør oss klar til å reise hjem til familiene våre i morgen. Så i stedet for å være lenge våken, sove lenge og være på skolen til kl 9, så legger jeg meg tidlig for å rekke toget som går akuratt så sent at jeg så vidt rekker skolen. Men hei, jeg får vært med søtingen min da. :love:

Tnaw! wub.gif

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare si god jul og klemme han? Trodde dette var vanlig folkeskikk, jeg.

Skulle jeg gjerne gjort, men det vil lett falle inn under "sær oppførsel"-kategorien da jeg bare er en halvveis random han har noen klasser med. Åh ja, jeg crusher på avstand, ungdomsskole-like. Nyttårsløfte anyone? "Presse bekjentskap på crushet."

Lenke til kommentar

Hepp!

Hvor er disse udugelige latsabber av en rang, Runar og Lars?

DNFK skal pyntes til Jul. Golvet skal vaskes, pynt skal henges opp og juletre skal på plass.

Stukket av til puppe-og pene rumpertråder igjen?

^^

Mas, mas, mas. Skulle ikke vi få juleferie fra 1. desember og ut februar? :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...