Ballus Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Beech King Air 100, Beech 200 og Beech 300. Av og til en Cessna Citation også. Det er stil. I dag var det Beech King Air 300. Damn. Misunner deg ass! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nei, men starter på pilot-lappen snart. DA MÅ DU LEKE TOP-GUN!! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Beech King Air 100, Beech 200 og Beech 300. Av og til en Cessna Citation også. Det er stil. I dag var det Beech King Air 300. Damn. Misunner deg ass! Ja lol. Deiligst på vinteren når vi drar til Kanariøyene, Tyrkia og Egypt. Da tar vi som oftest en overnatting på destinasjonen slik at vi får litt tid i bassenget eller på stranda Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 this What?! Lest en del om det i avisa. Sykt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Da er jeg tilbake fra Sveits etter å ha vært der i et par timer. Det var kult nok det. Er du pilot selv? Nei, men starter på pilot-lappen snart. Blir med på turer i ny og ne når det er stille på kontoret :!: Høres ut som en deilig jobb Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hvordan var flighten over med KLM på biz-class sjur? Herlig! Jeg har aldri sovet så godt på et fly! Tror jeg sov 70-80 prosent av turen. Våkna til hvert måltid, holdt meg litt våken for å jabbe med farmor og glo på Grønnland og nord-Canada da vi fløy over. Var fantastisk! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Snakker om v3. Savner v1 Det var ikke min skyld Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Snakker om v3. Savner v1 Det var ikke min skyld Hvem sin skyld var det? Og er det noen som husker rundt hvilke sider jeg var aktiv? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Snakker om v3. Savner v1 Det var ikke min skyld Hvem sin skyld var det? Og er det noen som husker rundt hvilke sider jeg var aktiv? Jeg i hvertfall postet en bug så hele tråden ble på trynet. Derfor ble den låst av Wheelman. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 this What?! Lest en del om det i avisa. Sykt. Hva var galt med det? Borsett fra handlingen i seg selv? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Da er jeg tilbake fra Sveits etter å ha vært der i et par timer. Det var kult nok det. Er du pilot selv? Nei, men starter på pilot-lappen snart. Blir med på turer i ny og ne når det er stille på kontoret Hva slags type sertifikat? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Snakker om v3. Savner v1 Det var ikke min skyld Hvem sin skyld var det? Og er det noen som husker rundt hvilke sider jeg var aktiv? Jeg i hvertfall postet en bug så hele tråden ble på trynet. Derfor ble den låst av Wheelman. Hvordan poster du en bug? sånn? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det er en bit "kode" man poster så går hele tråden bananas. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Da er jeg tilbake fra Sveits etter å ha vært der i et par timer. Det var kult nok det. Er du pilot selv? Nei, men starter på pilot-lappen snart. Blir med på turer i ny og ne når det er stille på kontoret Hva slags type sertifikat? CPL regner jeg med. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Commercial Pilot License. Sånn for å fly SAS og Norwegian fly f.eks. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 BALLSACK Jeg har førerprøve klasse B i morgen. Kjenner nervene begynner å komme. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 this What?! Lest en del om det i avisa. Sykt. Hva var galt med det? Borsett fra handlingen i seg selv? Look at the map. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Er ikke det sånn veldig nærme deg? :!: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg har fått min første person på MSN fra forumet. Hjelp, jeg kommer til å bli voldtatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg