Runar Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hater når jeg stikker innom forumet etter å ha hørt på Radioresepsjonen hele arbeidsdagen. Hvorfor? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Luksusproblemer ass. Hvordan får du det å være tett i nesa til å bli et luksusproblem ? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Lurte jeg og på... Eneste fordelen jeg har funnet er at jeg får til å ta igjen det tapte på en sjokoladekalender uten å bli dritlei av den kjedelige sjokoladen Endret 21. desember 2010 av Cinque Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Har spist meg full på kebab... digg Samme her. Men det var ikke fullt så digg når man er så tett i nesa at man nesten ikke kjenner smaken.. Det var vel fortsatt kebab det var snakk om? Altså luksussproblem. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hvorfor? Hvis jeg går ut ifra at du har hørt en del på radioresepsjonen, bør det egentlig si seg selv når jeg har hørt på podcasts i 8 timer i strekk. Dersom du derimot ikke har hørt så mye, så henviser jeg til radioresepsjonens podcasts. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 *snip* Det var vel fortsatt kebab det var snakk om? Altså luksussproblem. Jammen kebab er jo godt (når jeg ikke er tett i nesa...) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Gah! Flyet fra Bergen var forsinket, så jeg rakk ikke flyet videre fra Gardermoen. Så nå ligger jeg i sengen på hotellrommet... vel, vel, Hotellmat here I come! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Bare en telefon unna... :'( Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Da er jeg tilbake fra Sveits etter å ha vært der i et par timer. Det var kult nok det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Da er jeg tilbake fra Sveits etter å ha vært der i et par timer. Det var kult nok det. Er du pilot selv? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Da er jeg tilbake fra Sveits etter å ha vært der i et par timer. Det var kult nok det. Er du pilot selv? Nei, men starter på pilot-lappen snart. Blir med på turer i ny og ne når det er stille på kontoret :!: 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg må teste en ting, og forumkafèen er fint sted å teste. Selv foretrekker jeg Testposter. Mja... Høres ikke riktig ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Gah! Flyet fra Bergen var forsinket, så jeg rakk ikke flyet videre fra Gardermoen. Så nå ligger jeg i sengen på hotellrommet... vel, vel, Hotellmat here I come! Hvilket hotell? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Sjur in da juniten ... yæ yæ alt er visst mulig For tredje gang til og med. Og Oda Tornerose er i et fantastisk humør. Som vanlig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hvordan var flighten over med KLM på biz-class sjur? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nei, men starter på pilot-lappen snart. Blir med på turer i ny og ne når det er stille på kontoret :!: Drømmen. Hva flyr dere? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ingen som gidder å ta èn post i bannetråden den stopper alltid opp rett før høydepunkter Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nei, men starter på pilot-lappen snart. Blir med på turer i ny og ne når det er stille på kontoret :!: Drømmen. Hva flyr dere? Beech King Air 100, Beech 200 og Beech 300. Av og til en Cessna Citation også. Det er stil. I dag var det Beech King Air 300. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ingen som gidder å ta èn post i bannetråden den stopper alltid opp rett før høydepunkter Bannetråden døde når den ble sperra for mange måneder siden. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Snakker om v3. Savner v1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg