KvitKnekt Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hører jeg snakk om Ålesund? Møkkaplass, men jeg skal likefullt tilbringe de neste 9 dagene der. står på Flesland og venter på flyet, som såklart er forsinket. Håper flyet videre fra Gardermoen venter på meg/oss! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hører jeg snakk om Ålesund? Møkkaplass, men jeg skal likefullt tilbringe de neste 9 dagene der. står på Flesland og venter på flyet, som såklart er forsinket. Håper flyet videre fra Gardermoen venter på meg/oss! er et par digge damer der, men det er vel alt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Tro meg. Brodern er spesiell. Han har skifta navn to ganger og nekter for at noen i slekta hans eksisterer. Med andre ord: Jeg er død Huff det hørtes bare trist ut. Welcome to my world! Eneste fra min side av slekta til jul er mutra. Resten er i slekta til stefattern. Meg, mutra og xx antall personer jeg bare halveis kjenner. Men det er jo koselig for det? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det er akkurat det. Han har vært inne på psykiatrisk 3 ganger og stukket av 2 ganger. Og videre nekter for at det er noe galt med han. Og han ble ikke tilbudt hjelp før han var ... 16 tror jeg det var og da var det allerede for sent. Så jeg vet ikke helt om jeg skal bli glad, forbanna eller trist her. Har ikke sett eller prata med han på 2 år. Ikke si at det er for sent , personlig mener jeg det aldri er for sent. Jeg har sett de mest hardbarka kriminelle og psykisk syke stable seg på beina, selv når alt håp virker å være ute. Men første steget er nok at han vil ta imot hjelp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Bra Cinque, du har kuet han godt. Heller at jeg har vært for dårlig med oppdragelsen. *snip* Der har du konsekvensene av at jeg prioriterte eksamen før juleferien begynte i stedet for vasking av bad Eksamen? Blogglesing og Farmville mener du vel heller. Endret 21. desember 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hører jeg snakk om Ålesund? Møkkaplass, men jeg skal likefullt tilbringe de neste 9 dagene der. står på Flesland og venter på flyet, som såklart er forsinket. Håper flyet videre fra Gardermoen venter på meg/oss! er et par digge damer der, men det er vel alt Malin (eller SuperadreMalin om dere vil) sier at dere kan henge dere. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Egil: Var ikke bare useriøse ting jeg holdt på med da Da har jeg og muttern laga lammerull til jul Det var overraskende fort gjort Endret 21. desember 2010 av Cinque Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 this Han høres koselig ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Welcome to my world! Eneste fra min side av slekta til jul er mutra. Resten er i slekta til stefattern. Meg, mutra og xx antall personer jeg bare halveis kjenner. Men det er jo koselig for det? Prøv å fokuser på det positive, eller så kan du velge å ikke feire jul? Det hørtes litt slitsomt ut og være med masse halveis ukjente folk.. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Joda, det finnes digge damer der også, som alle andre plasser i Norge. Er vel bare de folka jeg har truffet som er fra Ålesund som ikke har gitt meg så godt inntrykk. Og etter å ha bodd i nærheten der til jeg var 16 har jeg rett og slett gått meg lei. Finnes SÅ mange bedre steder enn Ålebyen. Ingenting personlig altså Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg synes det er positivt. Alltid kjekt å bli kjent med nye folk. Gleder meg faktisk til jula. Var på Svalbard med mesteparten i Mai og de fleste er en artig gjeng med mye humor Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 *humre* Always look on the bright side of life. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nå har jeg levert macladeren på service. Jeg diskuterte med hvorfor den måtte på service, når jeg til og med viste at den ikke fungerte. Så sa hu at den måtte dit for å være sikker på at den ikke fungerte?! Og etter 10 min gadd jeg ikke å diskutere med hun lenger, og begynte å spørre om jeg fikk lånelader da, om jeg leverte den inn, for det må jeg jo nesten ha - men neida. Etter enda litt diskutering gadd jeg ikke mer, leverte den inn og gikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Welcome to my world! Eneste fra min side av slekta til jul er mutra. Resten er i slekta til stefattern. Meg, mutra og xx antall personer jeg bare halveis kjenner. Men det er jo koselig for det? Nei. derfor feirer jeg uten min håpløse familie/xx antall idioter jeg har lite interesse av å tilbringe jula/noen annen tid med. /optimisme Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg må teste en ting, og forumkafèen er fint sted å teste. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg må teste en ting, og forumkafèen er fint sted å teste. Selv foretrekker jeg Testposter. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Har spist meg full på kebab... digg Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hater når jeg stikker innom forumet etter å ha hørt på Radioresepsjonen hele arbeidsdagen. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Har spist meg full på kebab... digg Samme her. Men det var ikke fullt så digg når man er så tett i nesa at man nesten ikke kjenner smaken.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Luksusproblemer ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg