Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hår på brystet, ski på beina, sortemang av ekte hjemmelagde lusekofter og liker fjellet. Er jeg ikke nordmann nok?

Mangler helskjegg da. :wee: Men du kommer fra et veldig fint område i Norge, så det får bare gå.

Gypsy: Pff, bare å kle på seg godt nok det!

Får gjøre meg klar, En naturlig helaften i kveld. Pleier alltid å se det hos muttern. :wee:

Endret av Demonfudge
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Har varme klær, men det er kinnene som er problemet. Dem blir så frossne at jeg er redd for å få frostskader, det er så vondt!

6-7 minus hadde vært himmelen..

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Har varme klær, men det er kinnene som er problemet. Dem blir så frossne at jeg er redd for å få frostskader, det er så vondt!

6-7 minus hadde vært himmelen..

Bor du i en pappeske bak en bensinstasjon hvor det er vanskelig å holde varmen?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Bor du i en pappeske bak en bensinstasjon hvor det er vanskelig å holde varmen?

Snakker om når man skal ut å gå såklart.

Kjøp deg hals så du kan dekke til ansiktet. Eventuelt finlandshette, men om du går inn i en butikk med den så kan det hende folk blir litt skeptiske.

Det var faktisk ikke en så dum ide. :hmm:

Lenke til kommentar

Det er akkurat det. Han har vært inne på psykiatrisk 3 ganger og stukket av 2 ganger. Og videre nekter for at det er noe galt med han. Og han ble ikke tilbudt hjelp før han var ... 16 tror jeg det var og da var det allerede for sent.

Så jeg vet ikke helt om jeg skal bli glad, forbanna eller trist her. Har ikke sett eller prata med han på 2 år.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tro meg. Brodern er spesiell. Han har skifta navn to ganger og nekter for at noen i slekta hans eksisterer. Med andre ord: Jeg er død :ninja:

Huff det hørtes bare trist ut. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...