Tunky Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Lillesand sørlandets perle? Hahaha! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Likevel bor du i liksom-norge sammens med alle de andre danskene. du er bare missunelig på den flotte skjærgården, det nydlige sommer været og de digge damene! Lillesand sørlandets perle? Hahaha! du har tydelig vis ikke peiling! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Lillesand er drit fint. Vært på ferie der noen ganger Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 du er bare missunelig på den flotte skjærgården, det nydlige sommer været og de digge damene! Jeg har aldri vært på sørlandet, så jeg har ikke sett hverken skjærgården, sommerværet eller de såkalte "digge damene". Derfor kan ikke jeg være misunnelig, da jeg ikke har sett dette. Dessuten har Oslo nok av digge damer å velge av. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Lillesand er drit fint. Vært på ferie der noen ganger ojoj hvor da? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Lillesand er drit fint. Vært på ferie der noen ganger ojoj hvor da? Jeg vet bare at det er Lillesand å at jeg sitter på med de som vet hvor vi skal osv Er ikke så veldig kjent for å si det slik Men vært der på ei hytte 2-3 ganger om sommerne. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 du er bare missunelig på den flotte skjærgården, det nydlige sommer været og de digge damene! Jeg har aldri vært på sørlandet, så jeg har ikke sett hverken skjærgården, sommerværet eller de såkalte "digge damene". Derfor kan ikke jeg være misunnelig, da jeg ikke har sett dette. Dessuten har Oslo nok av digge damer å velge av. vel jeg jobber i oslo skjærgården og den er elendig! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det er bare fordi du har hjemmelengsel til liksom-Norge. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Bare en halvtime til jeg skal hjemover og begynne å vaske badet. Oh joy! Når kvinnfolket (du ja Cinque) lurer seg unna det, så får man bare ta konsekvensene av at det er en mann som kommer til å ta vasken. Resultatene blir deretter. Der har du konsekvensene av at jeg prioriterte eksamen før juleferien begynte i stedet for vasking av bad Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Bra Cinque, du har kuet han godt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 at det er Lillesand å at jeg sitter på med de som vet hvor vi skal osv Er ikke så veldig kjent for å si det slik Men vært der på ei hytte 2-3 ganger om sommerne. sånn er det med de fleste Det er bare fordi du har hjemmelengsel til liksom-Norge. rart at alle de jeg jobber med som bor her, reiser til sørlandet om sommeren! samme gjelder veldig mange av de jeg treffer i denne jobben! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hva kan jeg si? Norge består av veldig mange liksom-nordmenn og veldig få ekte nordmenn. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hva kan jeg si? Norge består av veldig mange liksom-nordmenn og veldig få ekte nordmenn. Jeg er ekte nordmann! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hva kan jeg si? Norge består av veldig mange liksom-nordmenn og veldig få ekte nordmenn. hva er din definisjon av ekte nordmann? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Er jeg ekte nok om jeg kommer fra Nordmøre? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hva kan jeg si? Norge består av veldig mange liksom-nordmenn og veldig få ekte nordmenn. hva er din definisjon av ekte nordmann? En som foretrekker hvitost, rød julebrus og er enig med meg. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hva kan jeg si? Norge består av veldig mange liksom-nordmenn og veldig få ekte nordmenn. Jeg har hår på brystet, ski på beina, sortemang av ekte hjemmelagde lusekofter og liker fjellet. Er jeg ikke nordmann nok? 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hva kan jeg si? Norge består av veldig mange liksom-nordmenn og veldig få ekte nordmenn. hva er din definisjon av ekte nordmann? En som foretrekker hvitost, rød julebrus og er enig med meg. så en som har god smak av pålegg, som drikker jalla julebrus og som er enig med en komplett idiot! kjenner jeg er glad jeg ikke møter standaren din 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg har hår på brystet, ski på beina, sortemang av ekte hjemmelagde lusekofter og liker fjellet. Er jeg ikke nordmann nok? Høres nesten ut som Lars Monsen jo. så en som har god smak av pålegg, som drikker jalla julebrus og som er enig med en komplett idiot! kjenner jeg er glad jeg ikke møter standaren din usj, ut av landet din innvandrer. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Er jeg ekte nok om jeg kommer fra Nordmøre? Lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg