Demantios Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Når jeg koker pasta blir den alltid seig. Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Selv sitter jeg å lurer på om det er mulig å koke makaroni ved å bare la det ligge i en bolle, og helle kokende vann over. =/ Er for lat til å gå ned å lage mat. oO EDIT: Daså Espen... tror det er bedre og koke macaronien sammen med vannet... de må koke en stund, og når det koker, så henger de seg ikke sammen og jeg kommer på msn i kveld Nora ble foresten bebisyk, men tror jeg fikk averget det for denne gang Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg vil og ha bebi Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 jeg fikk da mangen andre til å bli babisyke.. pluss dette betyr jo bare at jeg og sambo må ha mere sex. det er vell ingen ulempe det vell? pepsico: du koker den for lenge Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Når jeg koker pasta blir den alltid seig. Hva gjør jeg galt? prøv å røre i en klatt med smør når den er ferdig kokt og hellt av vannet jeg fikk da mangen andre til å bli babisyke.. pluss dette betyr jo bare at jeg og sambo må ha mere sex. det er vell ingen ulempe det vell? nei det er jo en stor fordel Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 nei det er jo en stor fordel men endel sex hadde det vel blitt uansett da? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 nei det er jo en stor fordel men endel sex hadde det vel blitt uansett da? nei driver kun med nytte sex Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg tror makaronien min er ferdig Eller ikke helt nei... Nei altså, jeg vet ikke om det er så lurt å putte makaroni i vannkokeren heller oO Nå koker jeg vannet først, og putter alt sammen i en bolle... nei driver kun med nytte sex Så... kjedelig da Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg tror makaronien min er ferdig Eller ikke helt nei... Nei altså, jeg vet ikke om det er så lurt å putte makaroni i vannkokeren heller oO Nå koker jeg vannet først, og putter alt sammen i en bolle... lykke til Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Pastaen skal jo gjerne være litt seig og motstandsdyktig. Al dente Og da har jeg pakka. Mangler bare platene. Aner ikke hvordan jeg skal transportere de. Jeg har bare bag, og jeg tar ikke med meg dyrebare vinylplater i en bag uten noen form for beskyttelse Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 nei driver kun med nytte sex Så... kjedelig da Det var en spøk men det er ikke sex mangen ganger om dagen da, vi har tross alt vært i lag i 6år så det begrense seg litt Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 nei driver kun med nytte sex sex er jo nyttig på mange måter da... man forbrenner kalorier, man blir glad av sex, og det er pleie for ett forhold Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 nei driver kun med nytte sex sex er jo nyttig på mange måter da... man forbrenner kalorier, man blir glad av sex, og det er pleie for ett forhold og i følge sambo er det god sove medisin Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 og i følge sambo er det god sove medisin det også men ikke ta det som at det er kjedelig for han da... sovner fort etter sex selv Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 og i følge sambo er det god sove medisin det også men ikke ta det som at det er kjedelig for han da... sovner fort etter sex selv tror de flest gjør det jeg blir bare lys våken jeg Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Bæsj... makaronien smakte rart... Det er sånn at jeg bare svelger den, uten å tygge først >< Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 tror de flest gjør det jeg blir bare lys våken jeg det blir madammen min også... men ho er fornøyd bare jeg sovner... jeg liker og kose, mens hun blir fort varm.... så når jeg sovner da, så dytter hun meg bare bort, så kan hun også sove Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 God morgen alle sammen! ---- Jobber man på et IT-kontor så jobber man på et IT-kontor Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 God morgen alle sammen! Jobber man på et IT-kontor så jobber man på et IT-kontor SHTIILI ! *lete etter tusj på jobben* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Jeg må lage pac-man på skolen en gang da Tegne den på tavla elns... Du er sånn, genial, clvn ^^ EDIT: Og da stakk mrbjoern over på jobben en tur. Snakkes folkens Endret 20. februar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg