Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg måtte innom her en liten tur før jeg legger meg :)

GOD KVELD! Eller fantastisk kveld! Eller.. bare. AAAH :D

Du er tilbake! Savna deg ... wub.gif

Jeg har egentlig ikke dratt helt enda :p

Jeg forsvinner nok herfra i morgen, for da kommer kjæresten hit :D Føler bare at jeg måtte inn hit og skryte litt, for jeg har virkelig den skjønneste kjæresten i hele verden, og jeg fikk heldigvis løsrevet henne fra familien sin i en times tid i kveld :love:

Lenke til kommentar

Rart. Jeg takler ikke å gå i joggebukser, og synes at en trang olabukse er mye bedre. Aldri kjent en annen som føler det samme.

Før 9. klasse gikk jeg ikke i jeans. Etter 9. klasse gikk jeg ikke i annet enn jeans :wee:

Kjøpte et par chinos i fjor, men er fortsatt litt skeptiske til de. Kjæresten elsker de, da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forsvinner nok herfra i morgen, for da kommer kjæresten hit :D Føler bare at jeg måtte inn hit og skryte litt, for jeg har virkelig den skjønneste kjæresten i hele verden, og jeg fikk heldigvis løsrevet henne fra familien sin i en times tid i kveld :love:

Aaaw! :D Søtt! Kos dere. new_yes.gif

Lenke til kommentar

Husk beskyttelse :)

Lenke til kommentar

Aaaw! :D Søtt! Kos dere. new_yes.gif

Det skal vi :)

Nå skal jeg gå og legge meg, og vet at jeg for første natt på flere år kommer til å sove utrolig godt :)

Kanskje jeg smetter innom forumet en tur i morgen tidlig :)

NATTA :D

Husk beskyttelse :)

Skal huske det. Husker alltid alle råd jeg får fra de som er 9 år yngre enn meg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...