j-- Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Sover heller ikke i klær, men har dem på før jeg legger meg! Klokt valg Åååh, gleder meg til middag! @Snittleif: God kveld! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg måtte innom her en liten tur før jeg legger meg GOD KVELD! Eller fantastisk kveld! Eller.. bare. AAAH Du er tilbake! Savna deg ... Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Mye diggere å gå i en stor løs joggebukse enn jeans på kvelden Rart. Jeg takler ikke å gå i joggebukser, og synes at en trang olabukse er mye bedre. Aldri kjent en annen som føler det samme. Endret 21. desember 2010 av Diskutert Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg måtte innom her en liten tur før jeg legger meg GOD KVELD! Eller fantastisk kveld! Eller.. bare. AAAH Du er tilbake! Savna deg ... Jeg har egentlig ikke dratt helt enda Jeg forsvinner nok herfra i morgen, for da kommer kjæresten hit Føler bare at jeg måtte inn hit og skryte litt, for jeg har virkelig den skjønneste kjæresten i hele verden, og jeg fikk heldigvis løsrevet henne fra familien sin i en times tid i kveld Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Rart. Jeg takler ikke å gå i joggebukser, og synes at en trang olabukse er mye bedre. Aldri kjent en annen som føler det samme. Før 9. klasse gikk jeg ikke i jeans. Etter 9. klasse gikk jeg ikke i annet enn jeans Kjøpte et par chinos i fjor, men er fortsatt litt skeptiske til de. Kjæresten elsker de, da. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nei nyhus, er nok bare meg, er ikke stor fan av hip-hop, da må det være av real old-school. Van Halen derimot kan vi like Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg måtte innom her en liten tur før jeg legger meg GOD KVELD! Eller fantastisk kveld! Eller.. bare. AAAH Du er tilbake! Savna deg ... Jeg har egentlig ikke dratt helt enda Jeg forsvinner nok herfra i morgen, for da kommer kjæresten hit Føler bare at jeg måtte inn hit og skryte litt, for jeg har virkelig den skjønneste kjæresten i hele verden, og jeg fikk heldigvis løsrevet henne fra familien sin i en times tid i kveld Aaaw! Søtt! Kos dere. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg måtte innom her en liten tur før jeg legger meg GOD KVELD! Eller fantastisk kveld! Eller.. bare. AAAH Du er tilbake! Savna deg ... Jeg har egentlig ikke dratt helt enda Jeg forsvinner nok herfra i morgen, for da kommer kjæresten hit Føler bare at jeg måtte inn hit og skryte litt, for jeg har virkelig den skjønneste kjæresten i hele verden, og jeg fikk heldigvis løsrevet henne fra familien sin i en times tid i kveld Husk beskyttelse Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Aaaw! Søtt! Kos dere. Det skal vi Nå skal jeg gå og legge meg, og vet at jeg for første natt på flere år kommer til å sove utrolig godt Kanskje jeg smetter innom forumet en tur i morgen tidlig NATTA Husk beskyttelse Skal huske det. Husker alltid alle råd jeg får fra de som er 9 år yngre enn meg Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nei nyhus, er nok bare meg, er ikke stor fan av hip-hop, da må det være av real old-school. Van Halen derimot kan vi like Real old-school=hvor mange år tilbake? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Tja, for å si det sånn... så tror jeg vi snakker starten, selv om jeg ikke har stort mer peiling enn det. Før min tid egentlig med andre ord. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Tja, for å si det sånn... så tror jeg vi snakker starten, selv om jeg ikke har stort mer peiling enn det. Før min tid egentlig med andre ord. La oss si ifra midten av 80-tallet, da f.eks Run-DMC, public enemy, og MC Hammer? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hvorfor i svarte er jeg våken? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=BWIW6Ti0PbE Aaaaaweeesoooooooooooome! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hvorfor i svarte er jeg våken? Jeg ville kanskje sett det i kontekst av mangel på søvn. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Blah... Kjedelig å ikke få sove fordi man er så forkjøla at man våkner av at man ikke får puste Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nei nyhus, er nok bare meg, er ikke stor fan av hip-hop, da må det være av real old-school. Van Halen derimot kan vi like Van Halen er fantastisk! "real old-school" som i sugarhill gang? :-| Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hvorfor i svarte er jeg våken? Jeg ville kanskje sett det i kontekst av mangel på søvn. Jeg kan sove hvis jeg vil.... Orker det bare ikke Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Kiss! fått mer og mer sansen for dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg