Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

min livshistorie ligger på denne siden laugh.gif

Hmm, interessant. Kan du ikke fortelle litt om jobben din? Den virker litt awesome.

Og thank you til kammizez. Endelig smiler livet til meg. :)

Jobben er ganske awesome ja! Det går utpå å gjøre klart alt av flighter til VIP passasjerer på VIP terminalen på Gardermoen. Så mye kjendiser innom gitt. Det er mye jobb :)

I tillegg noe regnskap da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som "hater livet deres", på siden her, så kan jeg bare si.

I love my life.

.. kunne kanskje hatt litt mer motivasjon for skole, men ellers elsker jeg sånn det er nå.

:fun:

Du må huske å begrunne slike uttalelser. :)

Hva er dette???

Det er dette som fører til selvmord og annen dritt

Slutt å sytt og prøv å gjøre noe med det du har... :mad:

Hva tror du det er jeg prøver på? Er ikke alle som bare kan skru på en bryter så blir alt bare fryd og gammen.

På tide å skaffe seg en da. :)

Jeg synes de som er så deprimert burde gå til legen eller noen andre og snakke om problemene sine og ikke på et tilfeldig forum som ikke hjelper deg noe :nei:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg synes de som er så deprimert burde gå til legen eller noen andre og snakke om problemene sine og ikke på et tilfeldig forum som ikke hjelper deg noe :nei:

Jeg skjønner poenget, men å påstå at dette forumet ikke kan hjelpe noen blir feil. Tør påstå at noen har fått hjelp på en eller annen måte i deppetråden f.eks.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Haha, jeez!

Vi skal ha julegrøt i morgen. Lekse: prepare smalltalk.

Kan bli kleint og fint. :tease: Har bestemt meg for å snakke med crushet mitt da, så jeg får pønske ut noe bra når jeg legger meg nå snart. Læreren tar helt av, hun er en nordnorske kjerring som virkelig ELSKER julen.

Lenke til kommentar

I have to admit; jeg liker at det er to uker siden jeg prøvde julekjolen sist og at den nå er nesten for stor. wub.gif

Jeg tror bare det er kroppens måte å forberede seg til julematinntaket på.. :shrug:

Pfft, har jobba hardt for det! :)

Dere andre: Tror ikke dere vil se det, honestly.

;_; Fydaa :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...