Mchansern Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvorfor er det slik at man ikke kan se hvem som er i tråden lenger?! Det synes jeg er artig. Kan heller ikke se om noen skriver. .... Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Vet dere om det er mulig å ta ut penger fra sparekonto i minibanker? har seg sånn at jeg har noen tusen på sparekonto, men minus på brukskonto. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Vet dere om det er mulig å ta ut penger fra sparekonto i minibanker? har seg sånn at jeg har noen tusen på sparekonto, men minus på brukskonto. Tror ikke det går å ta ut i minibank. Du må nok i banken manuelt, eller føre over fra sparekonto til brukskonto på nettbank. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvorfor er det slik at man ikke kan se hvem som er i tråden lenger?! Det synes jeg er artig. Kan heller ikke se om noen skriver. .... Har blitt avskrudd pga. anonymiseringen. Link Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvorfor er det slik at man ikke kan se hvem som er i tråden lenger?! Det synes jeg er artig. Kan heller ikke se om noen skriver. .... Har blitt avskrudd pga. anonymiseringen. Link Ugh. Nok en oppdatering jeg ikke liker altså. Jaja. Det har begynt å bli mange av de nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 På tide med en Nøgne Ø Brown Ale? Ja, jeg tror det. 1 Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 På tide med en Nøgne Ø Brown Ale? Ja, jeg tror det. I think yes! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Kan jeg få anbefale Brew Dog "There is no Santa"? Merkelig og sært juleøl til de som liker sære øl. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Til dere som "hater livet deres", på siden her, så kan jeg bare si. I love my life. .. kunne kanskje hatt litt mer motivasjon for skole, men ellers elsker jeg sånn det er nå. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hva er dette??? Det er dette som fører til selvmord og annen dritt Slutt å sytt og prøv å gjøre noe med det du har... Hva tror du det er jeg prøver på? Er ikke alle som bare kan skru på en bryter så blir alt bare fryd og gammen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Til dere som "hater livet deres", på siden her, så kan jeg bare si. I love my life. .. kunne kanskje hatt litt mer motivasjon for skole, men ellers elsker jeg sånn det er nå. Du må huske å begrunne slike uttalelser. Hva er dette??? Det er dette som fører til selvmord og annen dritt Slutt å sytt og prøv å gjøre noe med det du har... Hva tror du det er jeg prøver på? Er ikke alle som bare kan skru på en bryter så blir alt bare fryd og gammen. På tide å skaffe seg en da. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvorfor er det slik at man ikke kan se hvem som er i tråden lenger?! Det synes jeg er artig. Kan heller ikke se om noen skriver. .... Det får meg til å føle meg alene ! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Du må huske å begrunne slike uttalelser. Det var planen, men i frykt for å høres ut som en svær douche lot jeg være. Men, siden du spør så pent! - Jeg har ikke noe problem med økonomien for tiden, har mer enn nok penger + at jeg har en god jobb jeg trives i og får en hyggelig timelønn. - Jeg har oppkjøring om 1 dag, noe jeg har gledet meg til helt siden jeg var 16. - Fått bil av foreldre - Jeg har verdens beste jente som er glad i meg og bryr seg om meg. - Jeg er ferdig på skolen i morgen. - Juleferie og julaften straks. - Jeg skal på Pendulum-konsert med en god venn på onsdag, så russekro rett etterpå. Og sist men ikke minst, jeg har endelig fått opp selvtilliten, og liker det jeg ser i speilet hver morgen. EDIT: Jeg ville ikke skrive dette egentlig, men er man glad så er man glad. Vil ikke høres ut som verdens største klyse, heller. Endret 20. desember 2010 av Zeromac 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Satan, jeg skulle kjøpt flere Nøgne Ø-flasker. Har bare tre og vi er to som skal dele de. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Satan, jeg skulle kjøpt flere Nøgne Ø-flasker. Har bare tre og vi er to som skal dele de. Nøgne Ø skal ikke drikkes, det skal nytes. Kjøp Heineken eller noe annet skvip for å drikke deg beruset Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det er nytelse det er snakk om. Har aldri smakt akkurat de før. Bare hørt mye bra om de. Men visste ikke de var så gode. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Du må huske å begrunne slike uttalelser. Det var planen, men i frykt for å høres ut som en svær douche lot jeg være. Men, siden du spør så pent! - Jeg har ikke noe problem med økonomien for tiden, har mer enn nok penger + at jeg har en god jobb jeg trives i og får en hyggelig timelønn. - Jeg har oppkjøring om 1 dag, noe jeg har gledet meg til helt siden jeg var 16. - Fått bil av foreldre - Jeg har verdens beste jente som er glad i meg og bryr seg om meg. - Jeg er ferdig på skolen i morgen. - Juleferie og julaften straks. - Jeg skal på Pendulum-konsert med en god venn på onsdag, så russekro rett etterpå. Og sist men ikke minst, jeg har endelig fått opp selvtilliten, og liker det jeg ser i speilet hver morgen. EDIT: Jeg ville ikke skrive dette egentlig, men er man glad så er man glad. Vil ikke høres ut som verdens største klyse, heller. Grattis da. ^^ Må jo ha litt lesestoff her i kafeen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Du må huske å begrunne slike uttalelser. snip Grattis da. ^^ Må jo ha litt lesestoff her i kafeen. Lesestoff: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073&st=403980 min livshistorie ligger på denne siden :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 min livshistorie ligger på denne siden Hmm, interessant. Kan du ikke fortelle litt om jobben din? Den virker litt awesome. Og thank you til kammizez. Endelig smiler livet til meg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Hva er dette??? Det er dette som fører til selvmord og annen dritt Slutt å sytt og prøv å gjøre noe med det du har... Hva tror du det er jeg prøver på? Er ikke alle som bare kan skru på en bryter så blir alt bare fryd og gammen. På tide å skaffe seg en da. Ha-ha. Endret 20. desember 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg