Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet dere om det er mulig å ta ut penger fra sparekonto i minibanker? har seg sånn at jeg har noen tusen på sparekonto, men minus på brukskonto.

Tror ikke det går å ta ut i minibank. Du må nok i banken manuelt, eller føre over fra sparekonto til brukskonto på nettbank.

Lenke til kommentar

Hva er dette???

Det er dette som fører til selvmord og annen dritt

Slutt å sytt og prøv å gjøre noe med det du har... :mad:

Hva tror du det er jeg prøver på? Er ikke alle som bare kan skru på en bryter så blir alt bare fryd og gammen.

Lenke til kommentar

Til dere som "hater livet deres", på siden her, så kan jeg bare si.

I love my life.

.. kunne kanskje hatt litt mer motivasjon for skole, men ellers elsker jeg sånn det er nå.

:fun:

Du må huske å begrunne slike uttalelser. :)

Hva er dette???

Hva tror du det er jeg prøver på? Er ikke alle som bare kan skru på en bryter så blir alt bare fryd og gammen.

På tide å skaffe seg en da. :)

Lenke til kommentar

Det var planen, men i frykt for å høres ut som en svær douche lot jeg være.

Men, siden du spør så pent!

- Jeg har ikke noe problem med økonomien for tiden, har mer enn nok penger + at jeg har en god jobb jeg trives i og får en hyggelig timelønn.

- Jeg har oppkjøring om 1 dag, noe jeg har gledet meg til helt siden jeg var 16.

- Fått bil av foreldre

- Jeg har verdens beste jente som er glad i meg og bryr seg om meg.

- Jeg er ferdig på skolen i morgen.

- Juleferie og julaften straks.

- Jeg skal på Pendulum-konsert med en god venn på onsdag, så russekro rett etterpå.

Og sist men ikke minst, jeg har endelig fått opp selvtilliten, og liker det jeg ser i speilet hver morgen.

:)

EDIT: Jeg ville ikke skrive dette egentlig, men er man glad så er man glad. Vil ikke høres ut som verdens største klyse, heller.

Endret av Zeromac
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var planen, men i frykt for å høres ut som en svær douche lot jeg være.

Men, siden du spør så pent!

- Jeg har ikke noe problem med økonomien for tiden, har mer enn nok penger + at jeg har en god jobb jeg trives i og får en hyggelig timelønn.

- Jeg har oppkjøring om 1 dag, noe jeg har gledet meg til helt siden jeg var 16.

- Fått bil av foreldre

- Jeg har verdens beste jente som er glad i meg og bryr seg om meg.

- Jeg er ferdig på skolen i morgen.

- Juleferie og julaften straks.

- Jeg skal på Pendulum-konsert med en god venn på onsdag, så russekro rett etterpå.

Og sist men ikke minst, jeg har endelig fått opp selvtilliten, og liker det jeg ser i speilet hver morgen.

:)

EDIT: Jeg ville ikke skrive dette egentlig, men er man glad så er man glad. Vil ikke høres ut som verdens største klyse, heller.

Grattis da. ^^

Må jo ha litt lesestoff her i kafeen. :)

Lenke til kommentar

Hva er dette???

På tide å skaffe seg en da. :)

Ha-ha.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...