Niqābninja Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 10 blå er litt for kaldt for min del. Oh, well. På med tskjorte, vanlig genser, ullgenser, varm jakke, vinterfora sko, lange ullunderbukser, lue og fora skinnhandsker. Det er ikke varmt, men det er jo veldig mye mildere enn det har vært. ^_^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 er det ikke kvinnens oppgave og handle mat? skal ikke maten være klar når du kommer hjem fra jobb! Ingen kvinns i huset her. Jeg er i bachelorpaden. Det vil si hjemme hos fattern og bruttern. Og akkurat nå er ingen av dem her. Tskjorte, bukse, sokker, jakke lue og sko. Holder i lange baner i 15 minus. Når det nærmer seg minus femten så skulle jeg vel helst hatt varmemaske også. Kuldeastma på toppen av de andre tingene. Det er ikke varmt, men det er jo veldig mye mildere enn det har vært. ^_^ Jeg har jo holdt meg i det relativt milde bergensområdet den siste tida så jeg har heldigvis vært forskånet for de temperaturene dere har hatt her. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Åååh, jeg gleder meg til jeg er ferdig med å vaske klær, da skal jeg sooove! Mmm! Edit: Det skal visst bli like ille igjen i løpet av uka, Lars. Jeg er så lei av å drasse på den tjukke jakka. :-( Endret 20. desember 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Noen som vil bytte liv med meg? >.< Endret 20. desember 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Noen som vil bytte liv med meg? >. Hva er galt med det du har? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Noen som vil bytte liv med meg? >.< Du ville ikke hatt mitt. Sånn bortsett fra at jeg har en awesome dame og en nydelig sønn. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Takler ikke stress, og nå for tiden er det ikke annet i livet mitt, virker det som. Og ja, jeg er klar over at det er andre som har det ti ganger verre enn meg her i verden. Noen som vil bytte liv med meg? >.< Du ville ikke hatt mitt. Sånn bortsett fra at jeg har en awesome dame og en nydelig sønn. Skjer med ny avatar, L4r5? Kjente deg nesten ikke igjen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Masse stress her også. Men bare i en dag til Noen som vil bytte liv med meg? >.< Du ville ikke hatt mitt. Sånn bortsett fra at jeg har en awesome dame og en nydelig sønn. Skjer med ny avatar, L4r5? Kjente deg nesten ikke igjen. Han hadde da den samme juleavataren for et år siden også Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Ja, men jeg tror ikke jeg var aktiv her i fjor jul. Jeg har ihvertfall aldri sett den før. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Noen som vil bytte liv med meg? >.< Hvis du leser oppover på siden på forrige side finner du min livshistorie. Vil du bytte?! Endret 20. desember 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Noen som vil bytte liv med meg? >.< Du kan få bytte med meg? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Skulle byttet bort mitt liv og, men neppe noen som vil ha det, fordi det er verdiløst. Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hva er dette??? Det er dette som fører til selvmord og annen dritt Slutt å sytt og prøv å gjøre noe med det du har... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Da har jeg booket tur med Vietnam Airlines. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Skal du til Vietnam? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Skal du til Vietnam? DING DING DING We have a winner. 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Skjer med ny avatar, L4r5? Kjente deg nesten ikke igjen. Jeg prøver å beskrive den vanlige julestemninga i de tusen hjem med juleavataren min. 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Sendte SMS til læreren min og spurte om jeg kan få utsatt innleveringa på semesteroppgave 1 dag. Svaret jeg får tilbake lyder slik Jeg. Er. Redd. 3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 En mod som føler for å banne meg til i morgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg