Datasmurf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg burde vel sørge og kondolere, men så kommer jeg på hvor mye irritasjon boten din har forårsaket meg, samt at det var den som fikk meg til å slutte og henge i #SO, så jeg føler mer for å danse på grava. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg burde vel sørge og kondolere, men så kommer jeg på hvor mye irritasjon boten din har forårsaket meg, samt at det var den som fikk meg til å slutte og henge i #SO, så jeg føler mer for å danse på grava. bare fordi du hadde mislykka operations? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tok aldri noen operasjoner. Jeg irriterte meg halvt i hjel over spammet/maset fra boten. Jeg gjør stort sett det. Bots er hovedsaklig grunnen til at jeg forlate de fleste kanaler jeg pleier å henge på. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 morn folkens skjer? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 TSPbot, vi vil savne deg. Men jeg tilbyr meg frivillig til å være prest i begravelsen! "Av bytes er du kommer, til bytes skal du bli, og av bytes skal du igjen, oppstå." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Morn Espen Skjer lite, vurderer å stå opp, pakke, spise og sånn. Der'a? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 TSPbot, vi vil savne deg. Men jeg tilbyr meg frivillig til å være prest i begravelsen! "Av bytes er du kommer, til bytes skal du bli, og av bytes skal du igjen, oppstå." er det ikke "av bytes skal du gjenoppstå"? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Smurf, hvor skal du? Jeg så nettop at jeg hadde fått en ny mail, og ble nesten overlykkelig i håpet om at det var en ny mail fra dA, men så var det bare ett nyhetsbrev fra komplett >< Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Morn Espen Skjer lite, vurderer å stå opp, pakke, spise og sånn. Der'a? sitter på jobben og sørger over tapet... føler for og gråte... kjente han ikke veldig godt, men han påvirket meg veldig den tiden jeg kjente han Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) er det ikke "av bytes skal du gjenoppstå"? Jeg vet ikke =/ Kanskje jeg ikke burde bli prest? EDIT: Espen, du er ikke på msn jo Endret 20. februar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Gud murning sunshines. Jeg er ikke kvalm i dag så da var det bare omgangssyken Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 EDIT: Espen, du er ikke på msn jo sitter på jobb... har ikke tilgang til msn Gud murning sunshines. Jeg er ikke kvalm i dag så da var det bare omgangssyken ikke kvalm enda! det kommer snart Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Gud murning sunshines. Jeg er ikke kvalm i dag så da var det bare omgangssyken God morgen Alt det beibis pratet, til ingen nytte? oO Ta deg sammen >< Selv sitter jeg å lurer på om det er mulig å koke makaroni ved å bare la det ligge i en bolle, og helle kokende vann over. =/ Er for lat til å gå ned å lage mat. oO EDIT: Daså Espen... Endret 20. februar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Skal tilbake til teite trønderland. Vet ikke om jeg skal dra rett hjem til Steinkjer eller slacke'n i Orkdal enda. Kommer an på om jeg gidder Ace of Base i helga eller ei. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 jeg fikk da mangen andre til å bli babisyke.. pluss dette betyr jo bare at jeg og sambo må ha mere sex. er det mindre arbeid enn å la vannet koke med makaronien i bjornen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er vel gjerne det, du må passe på når du har vann med makaroni til oppkok. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er vel gjerne det, du må passe på når du har vann med makaroni til oppkok. nei da du slenger det bare oppi når vannet koker og venter i 5 min Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ah, da så. Jeg aner ikke hvordan man koker pasta egentlig. Gjør det ca aldri Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ah, da så.Jeg aner ikke hvordan man koker pasta egentlig. Gjør det ca aldri så ikke kom her å vær tøff i trynet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg