j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Demille er bare litt... spesiell Hun er.. unik Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det noen som er spesiell her er det deg. Jeg burde sett den komme Men hvordan har hønene til Chewbacca det da? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hun er.. unik nei da... Hun er rett og slett rendyrket Tard... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hun er.. unik nei da... Hun er rett og slett rendyrket Tard... Kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Blokker deg kanskje man har også PM, mobilen din, og mail... kan også sende brev i posten blokker du meg om jeg sier LSK? Endret 9. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Note to self: open door upon entering. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det noen som er spesiell her er det deg. Jeg burde sett den komme Men hvordan har hønene til Chewbacca det da? Det er ikke jeg som bor i Rjukan og rare venner . Rar er egentlig ikke godt nok når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Blokker deg kanskje man har også PM, mobilen din, og mail... kan også sende brev i posten blokker du meg om jeg sier LSK? Du finnes ikke... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er ikke jeg som bor i Rjukan og rare venner . Rar er egentlig ikke godt nok når jeg tenker meg om. ikke når det gjelder deg heller igrunnen... men på en positiv måte da Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ehm, here it goes: Han blokker folk når de nevner LSK Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du finnes ikke... jo da? jeg finnes jeg bare se her :D Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aces, wow, du er jo faen meg smart du. Det gjelder ikke for så mange i denne tråden egentlig Meg inkludert, hadde jeg vært smart, hadde jeg holdt meg unna og heller konsa om skole Hvem trenger skole når man kan være Der Diettfürer? Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Wow, dere er sånn trettisser som står i en sirkel og nekter noen utenom kjente komme inn i samtalen. *Klatre over* Emnene dreier seg overraskende mye om det samme også, forresten. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ehm, here it goes: Han blokker folk når de nevner LSK la oss spamme ett par sider med LSK prat Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er ikke jeg som bor i Rjukan og rare venner . Rar er egentlig ikke godt nok når jeg tenker meg om. Hvis du skal fortsette å mobbe meg slik logger jeg ut fra forumet og lager meg bruker på kvinneguiden.no isteden Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Haha XD. Men hva er du da Espen? Tard er brukt opp kinda =/... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå er det sommer! Smurfesommer! Og vi skal ha det meeeeegaaagøy! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ehm, here it goes: Han blokker folk når de nevner LSK la oss spamme ett par sider med LSK prat Ye, let's! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Wow, dere er sånn trettisser som står i en sirkel og nekter noen utenom kjente komme inn i samtalen. *Klatre over* Emnene dreier seg overraskende mye om det samme også, forresten. kaste tilbake neida... du er velkommen skal passe på deg jeg lille Binkoen min Haha XD. Men hva er du da Espen? Tard er brukt opp kinda =/... jeg tror ikke jeg kan beskrives med ett enkelt ord... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg