Gitarhm Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Brødskive med brunost Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Er turisme en naturresurs? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Neeei, det tror jeg da ikke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Voldsomt til jordskjelv det skulle være i natt/dag da Hmm, jeg drepte visst Kafeen med et jordskjelv.. Endret 20. desember 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Heiheihei, jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg blir tvunget til å bli med hjem til onkel og de små drittungene hans 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg ser på SAMENYTT! fordi gamlingene ser bare på en jævla kanal! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg må på butikken, men jeg vil ikke ut i kulda. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hva skjer med å kunne poste som anonym (Gitarhm skriver) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nå ble vist denne funksjonen aktivert ja. L4r5, kan du se hvem som står bak denne posten? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 det kommer til å bli misbrukt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg må på butikken, men jeg vil ikke ut i kulda. Ikke sååå kaldt nå vel? :-P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nå ble vist denne funksjonen aktivert ja. L4r5, kan du se hvem som står bak denne posten? Nei. Det er bare admins som kan det. Det hadde du visst om du hadde lest det som står under nyheter om forumet. det kommer til å bli misbrukt Det har vi jo allerede sett to eksempler på i denne tråden. Jeg må på butikken, men jeg vil ikke ut i kulda. Ikke sååå kaldt nå vel? :-P 10 blå er litt for kaldt for min del. Oh, well. På med tskjorte, vanlig genser, ullgenser, varm jakke, vinterfora sko, lange ullunderbukser, lue og fora skinnhandsker. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 10 blå er litt for kaldt for min del. Oh, well. På med tskjorte, vanlig genser, ullgenser, varm jakke, vinterfora sko, lange ullunderbukser, lue og fora skinnhandsker. 10 er kaldt?! KJERRING! Yes, offence. 3 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 er det ikke kvinnens oppgave og handle mat? skal ikke maten være klar når du kommer hjem fra jobb! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 10 blå er litt for kaldt for min del. Oh, well. På med tskjorte, vanlig genser, ullgenser, varm jakke, vinterfora sko, lange ullunderbukser, lue og fora skinnhandsker. Tskjorte, bukse, sokker, jakke lue og sko. Holder i lange baner i 15 minus. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 nå drar jeg til helvete. hade. får håpe jeg får en pc der. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) er det ikke kvinnens oppgave og handle mat? skal ikke maten være klar når du kommer hjem fra jobb! Det er vel derfor L4r5 skal gå og handle? Og dette er da muligens siste ting jeg skriver her i år 2010. Om ikke jeg smetter innom en snartur i morgen; God jul og godt nyttår! TALAST! Endret 20. desember 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Noen som vil fortelle livshistoria si? Jeg vil hevde at jeg har en av de mer interessante livshistoriene her på forumet. Bodd et par år under diktatur i Zimbabwe og et par år under borgerkrig i Algerie. Hvafforno? Tellmemore! Ganske lang historie i spoilz. Når jeg var liten fikk pappa tilbud om jobb på ambassaden i Zimbabwe. Det var meget interessant og høyt lønnet så vi pakket sakene. Jeg gikk mine første år i barnehage der (eneste hvite ungen lol). Situasjonen ble ganske så anspent mot oss hvite når vi var der nede og husker den dag i dag at vi måtte ha livvakt for å gå rundt i hovedstaden. Vi bodde i et stort hus, med kokke, livvakter, gartner osv. Det var skikkelig luksus, men Robert Mugabe fant ut at det var like greit å kaste ut alle hvite. Etter det dro vi til Algerie hvor vi også bodde på ambassaden hvor farmor og farfar jobbet. Her jobbet også min far etterhvert. Dette var mitt første møte med muslimsk kultur. Her bodde vi noen år. Det jeg husker var f.eks at det var så mange hyener på natten at vi måtte ha gjerde rundt huset. Det var også grufullt varmt, oppunder 50 grader på sommeren. Husker vi dro innover i Sahara med vanntank på taket, den var for varm til å bade i når vi kom frem. Mot slutten av borgerkrigen var det en episode hvor bilen vår ble beskutt, da dro vi hjem for å si det sånn! Eh, var ikke så lang allikevel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 10 blå er litt for kaldt for min del. Oh, well. På med tskjorte, vanlig genser, ullgenser, varm jakke, vinterfora sko, lange ullunderbukser, lue og fora skinnhandsker. 10 er kaldt?! KJERRING! Yes, offence. Ledda mine protesterer fort når detblir kuldegrader. Om det gjør meg til kjerring er jeg ikke helt enig i. Det er jævlig kjipt å knapt kunne gå opp en trapp fordi man har vært ute i kulda en liten stund. Om jeg syter? JA, det gjør jeg. Det er min rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg