Petter Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Har da planer om å dø ung og vakker, så den situasjonen der er ikke-eksisterende Pfft jeg er kanskje ikke eldre en dere, men definitivt mer awesome Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Petter: Bare med solbriller, skateboard og promille på over to Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) HJELP! jeg må knyte slips! Hvordan? tynt svart slips som skal være sammen med en hvit skjorte. eller bare se avataren min!. hjelp. Endret 20. desember 2010 av Petter Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Seconded. Mange i familien / venner synes det er meget interessant å spørre meg om jeg har sett noen kjendiser på jobben i det siste. Det er selvsagt noe jeg ikke kan uttale meg om. Hvorfor er det så selvsagt? Vil si det er relativt stor forskjell på et sykehus og kjendiser som leker privatfly. Vel, kjendisene vil ha privatliv. Og det er ikke bare på fritiden de bruker disse flyene, men også når de er på business-reise. Det er såpass sensitivt dette med business-reiser at det ikke skal komme ut når de dro, hvor de dro osv. Hvis Mr. X dro til Plass Y så kan folk begynne å spekulere i mediene om hva han skal der. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Seconded. Mange i familien / venner synes det er meget interessant å spørre meg om jeg har sett noen kjendiser på jobben i det siste. Det er selvsagt noe jeg ikke kan uttale meg om. Hvorfor er det så selvsagt? Vil si det er relativt stor forskjell på et sykehus og kjendiser som leker privatfly. Vel, kjendisene vil ha privatliv. Og det er ikke bare på fritiden de bruker disse flyene, men også når de er på business-reise. Det er såpass sensitivt dette med business-reiser at det ikke skal komme ut når de dro, hvor de dro osv. Hvis Mr. X dro til Plass Y så kan folk begynne å spekulere i mediene om hva han skal der. Du jobber med å selge biletter til privatfly ? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Rundt, over, under, gjennom, rundt, gjennom, over, rundt bak og gjennom seg selv. Stram til. Eventuelt: Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Fler enn meg som synes det er helt surreal at det er julaften på fredag? Jeg har aldri vært så likegyldig ovenfor julen før. Har ikke sagt et eneste ønske til noen, annet enn ny PC skjerm. Noe jeg ikke får uansett - med mindre foreldrene mine føler for det. 1 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Vel, det sies jo at magien med julen forsvinner når du blir eldre... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 HJELP! jeg må knyte slips! Hvordan? tynt svart slips som skal være sammen med en hvit skjorte. eller bare se avataren min!. hjelp. http://www.tie-a-tie.net/ 2 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Snaaart ferie.... liek en dag igjenn nå... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Liek 2 for meg. Følelsen jeg kommer til å ha når jeg legger meg etter Pendulum på onsdag kommer jeg til å ta med meg i graven. Da starter ferien, nettop vært på konsert... og jeg VET at jeg ikke har noen planer annet enn å kose meg de neste 2 ukene. Imma not complain. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Pendulum blir awesome. Synd jeg jobber 16 av de 24 timene før konserten, så kommer nok til å være bra sliten 1 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Liek 2 for meg. Følelsen jeg kommer til å ha når jeg legger meg etter Pendulum på onsdag kommer jeg til å ta med meg i graven. Da starter ferien, nettop vært på konsert... og jeg VET at jeg ikke har noen planer annet enn å kose meg de neste 2 ukene. Imma not complain. Kan tenke meg at det er digg å få ferie for deg. Kan tenke meg at du har slitt hardt dette året, serlig når man ser på signaturen din Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg har vært på Pendulum. Det var sykt. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Et halvår igjen med VGS nå, så er jeg ferdig. Yays. Samme her! *glede seg* Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Fler enn meg som synes det er helt surreal at det er julaften på fredag? Jeg har aldri vært så likegyldig ovenfor julen før. Har ikke sagt et eneste ønske til noen, annet enn ny PC skjerm. Noe jeg ikke får uansett - med mindre foreldrene mine føler for det. Jeg og! Har ikke skrevet ønskeliste, knapt begynt på gavene, og har null julestemning at all. Jeg som alltid har elsket julen og alt ved den Kan ha noe å gjøre med at jeg ikke går på skole i år, og at jeg uansett må jobbe hele julen, også helligdagene og "fridagene". Første + andre juledag, nyttårsaften, første januar osv. Og så skal jeg på pendulum i overmorgen, og tenker mye mer på det, og på min forestående flytting rett etter nyttår. Men likevel. Julen, hvor er du Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Liek 2 for meg. Følelsen jeg kommer til å ha når jeg legger meg etter Pendulum på onsdag kommer jeg til å ta med meg i graven. Da starter ferien, nettop vært på konsert... og jeg VET at jeg ikke har noen planer annet enn å kose meg de neste 2 ukene. Imma not complain. Kan tenke meg at det er digg å få ferie for deg. Kan tenke meg at du har slitt hardt dette året, serlig når man ser på signaturen din Signaturen min er awesome. Ok?! Edit: Det er sitat fra en tråd btw. Om du ikke så at det var en link PS. Skriver med tlf min, så ting tar tid.. sitter på bussen til jobb. Endret 20. desember 2010 av Ajaco 2 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Liek 2 for meg. Følelsen jeg kommer til å ha når jeg legger meg etter Pendulum på onsdag kommer jeg til å ta med meg i graven. Da starter ferien, nettop vært på konsert... og jeg VET at jeg ikke har noen planer annet enn å kose meg de neste 2 ukene. Imma not complain. Kan tenke meg at det er digg å få ferie for deg. Kan tenke meg at du har slitt hardt dette året, serlig når man ser på signaturen din Signaturen min er awesome. Ok?! Det er jeg enig i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg