Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk skjønner ikke helt taushetsplikten min. "Så deg på sykehuset i sted, og du sa ikke hei en gang?" Nei, jeg har ikke lov til det når du er pasient, jeg kan snakke med deg on DU starter en samtale, men jeg har ikke lov til å snakke til deg i tilfelle det er sjenerende.

Seconded. Mange i familien / venner synes det er meget interessant å spørre meg om jeg har sett noen kjendiser på jobben i det siste.

Det er selvsagt noe jeg ikke kan uttale meg om.

Lenke til kommentar

Seconded. Mange i familien / venner synes det er meget interessant å spørre meg om jeg har sett noen kjendiser på jobben i det siste.

Det er selvsagt noe jeg ikke kan uttale meg om.

Hvorfor er det så selvsagt? Vil si det er relativt stor forskjell på et sykehus og kjendiser som leker privatfly.

Lenke til kommentar

Er det MULIG?

Jeg skulle egentlig ha en stor norskfremføring idag om romantikken.... ble sittende til klokken 05.00 idag tidlig med den. Jobba hardt hele natta. Spurte til og med om en utestengelse fra diskusjon.no så jeg kunne gjøre den bedre.

OGSÅ VET DERE HVA SOM SKJER? LÆREREN ER HJEMME MED SYKT BARN FOR FAEN. Det betyr at jeg satt oppe til 05.00 for ingenting. Det betyr at jeg kunne unngått fravær i de 4 første timene hvor jeg sov. Det betyr at jeg er nødt til å vente en hel dag til før jeg kan ta meg ferie. Klarer ikke slappe av når jeg vet det er mer skolearbeid igjen.

Møkkadag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...