Eplefe Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Folk skjønner ikke helt taushetsplikten min. "Så deg på sykehuset i sted, og du sa ikke hei en gang?" Nei, jeg har ikke lov til det når du er pasient, jeg kan snakke med deg on DU starter en samtale, men jeg har ikke lov til å snakke til deg i tilfelle det er sjenerende. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 God morgen diskusjon.no Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 God morgen, Gitarhm! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 hvor jobber du hen eplefe? ( hvor i landet altså ) http://www.facebook.com/note.php?note_id=184046758273516&id=688006646 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Morran var for lenge siden. Nå er det formiddag God formiddag, Gitarhm Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Skal vise deg fuckin awesome jeg. Gjør det! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Skal vise deg fuckin awesome jeg. Gjør det! Nææh, er nedroet nå, fikk til oppgaven. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Blir så irritert, her ligger jeg i senga og vil bare slappe av, mens jeg må tisse som bare fy... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Skal vise deg fuckin awesome jeg. Gjør det! Nææh, er nedroet nå, fikk til oppgaven. Var det ikke deilig, en sånn mestringfølelse og større førståelse for verden, hvem vi er? Hvordan vi er oppbygget? Hvorfor det som skjer, skjer? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Blir så irritert, her ligger jeg i senga og vil bare slappe av, mens jeg må tisse som bare fy... Hvordan tisser fy? Og hvorfor er det bare fy som tisser sånn? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Skal vise deg fuckin awesome jeg. Gjør det! Nææh, er nedroet nå, fikk til oppgaven. Var det ikke deilig, en sånn mestringfølelse og større førståelse for verden, hvem vi er? Hvordan vi er oppbygget? Hvorfor det som skjer, skjer? Nei. Har om akselerasjon og Newtons lover. Jævla jalla. ___________ Er det bare meg som ikke er heelt ferdig med julegavene just nu? Endret 20. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg har enda julegaver igjen, selv om jeg har hatt fri over en uke allerede. Meeeh. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg er heller ikke ferdig, tar det alt for med ro med dette julestresset. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Har ikke begynt med de engang, får se hvis det blir noe av. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Trodde ikke at jeg hadde noe å spise til frokost. Ikke brød, ikke knekkebrød, ikke frokostblanding, ikke frukt. Men så ser jeg i kjøleskapet at jeg har taco rester jo. Sweet Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Faen. Har fått skoleoppgave så lærerene slipper å passe på oss idag: Vaske HELE huset, vaske badet grundig, eller vaske kjøkkenet. Jeg skal vaske kjøkkenet, og vi har fått et ark hvor foreldra våre skal sette karakter på jobben(!). Kjenner jeg min far rett kommer han faen meg ALDRI til å bli fornøyd, og han sa at jeg SKULLE ta hele huset. Wtf. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Faen. Har fått skoleoppgave så lærerene slipper å passe på oss idag: Vaske HELE huset, vaske badet grundig, eller vaske kjøkkenet. Jeg skal vaske kjøkkenet, og vi har fått et ark hvor foreldra våre skal sette karakter på jobben(!). Kjenner jeg min far rett kommer han faen meg ALDRI til å bli fornøyd, og han sa at jeg SKULLE ta hele huset. Wtf. Hey, Sk!ppy! Har ikke sett deg på en stund. Savna deg, jeg! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Faen. Har fått skoleoppgave så lærerene slipper å passe på oss idag: Vaske HELE huset, vaske badet grundig, eller vaske kjøkkenet. Jeg skal vaske kjøkkenet, og vi har fått et ark hvor foreldra våre skal sette karakter på jobben(!). Kjenner jeg min far rett kommer han faen meg ALDRI til å bli fornøyd, og han sa at jeg SKULLE ta hele huset. Wtf. Hahahahaha, husker vi hadde noen lignende drit på ungdomskola. Jeg forsov meg, våkna av at telefonen ringte. Det var læreren som spurte hva jeg drev med. Med ruslete stemme og morgenbrød sa jeg at jeg lagde pannekaker, heldigvis stemte det med "planen" vi lagde på skolen. Sykt gay opplegg. Endret 20. desember 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Blir så irritert, her ligger jeg i senga og vil bare slappe av, mens jeg må tisse som bare fy... Hvordan tisser fy? Og hvorfor er det bare fy som tisser sånn? Fy er veldig tissetrengt. Og når han førs tisser spruter det overalt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Meh, kanskje på tide og krype ut av senga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg