Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Folk skjønner ikke helt taushetsplikten min. "Så deg på sykehuset i sted, og du sa ikke hei en gang?" Nei, jeg har ikke lov til det når du er pasient, jeg kan snakke med deg on DU starter en samtale, men jeg har ikke lov til å snakke til deg i tilfelle det er sjenerende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vise deg fuckin awesome jeg. realmad.gif

Gjør det!

Nææh, er nedroet nå, fikk til oppgaven. :p

Var det ikke deilig, en sånn mestringfølelse og større førståelse for verden, hvem vi er? Hvordan vi er oppbygget? Hvorfor det som skjer, skjer? :love:

Nei.

Har om akselerasjon og Newtons lover. Jævla jalla.

Er det bare meg som ikke er heelt ferdig med julegavene just nu?

Endret av SuperadreMalin
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Trodde ikke at jeg hadde noe å spise til frokost. Ikke brød, ikke knekkebrød, ikke frokostblanding, ikke frukt.

Men så ser jeg i kjøleskapet at jeg har taco rester jo. Sweet :w00t:

Lenke til kommentar

Faen. Har fått skoleoppgave så lærerene slipper å passe på oss idag: Vaske HELE huset, vaske badet grundig, eller vaske kjøkkenet. Jeg skal vaske kjøkkenet, og vi har fått et ark hvor foreldra våre skal sette karakter på jobben(!).

Kjenner jeg min far rett kommer han faen meg ALDRI til å bli fornøyd, og han sa at jeg SKULLE ta hele huset. Wtf.

Lenke til kommentar

Faen. Har fått skoleoppgave så lærerene slipper å passe på oss idag: Vaske HELE huset, vaske badet grundig, eller vaske kjøkkenet. Jeg skal vaske kjøkkenet, og vi har fått et ark hvor foreldra våre skal sette karakter på jobben(!).

Kjenner jeg min far rett kommer han faen meg ALDRI til å bli fornøyd, og han sa at jeg SKULLE ta hele huset. Wtf.

Hey, Sk!ppy! Har ikke sett deg på en stund. Savna deg, jeg!whistle.gif

Lenke til kommentar

Hahahahaha, husker vi hadde noen lignende drit på ungdomskola. Jeg forsov meg, våkna av at telefonen ringte. Det var læreren som spurte hva jeg drev med. Med ruslete stemme og morgenbrød sa jeg at jeg lagde pannekaker, heldigvis stemte det med "planen" vi lagde på skolen.

Sykt gay opplegg.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...