Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spanderer egg og bacon på alle som kommer til Gjøvik!

Jeg skal sannsynligvis til Gjøvik seinere i dag, og i alle fall i morra. Får jeg egg og bacon?

Så snart jeg får hentet det nye skiltet til bilen min, forlater jeg byen. Men jeg kan steke et egg og et stykk bacon og legge det i postkassa?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det er jo akkurat det som er pointet med samtlige ball som jeg har vært med på virker det som. Eneste forskjellen fra et ball og ei vanlig fyllefest er som regel kleskoden... liker ikke ball uansett og forhåpentligvis har jeg vært på mitt siste. :p

Lenke til kommentar

Fy søren så digg det er å være i en lounge. :wee:

Dette er min første gang, dette er herlig. Gratis (shitty) wifi, mat, sprudlevann, gode stoler etc etc.

Skulle nesten ønske jeg var her alene, vil ha røyk, snus gir meg ingenting lenger, og likevel har jeg fylt opp sekken med Nick & Johnny og General. :p

Lenke til kommentar

Det er jo akkurat det som er pointet med samtlige ball som jeg har vært med på virker det som. Eneste forskjellen fra et ball og ei vanlig fyllefest er som regel kleskoden... liker ikke ball uansett og forhåpentligvis har jeg vært på mitt siste. :p

Må være no dårlige ball du har vært på, greit at festen etterpå tar av (helt greit) men å holde en viss profil under middagen syntes jeg bør være noe man skal innrette seg.

Lenke til kommentar

Jeg husker med glede juleballet i 10. ^^

Vi sprita opp punchen, rektor var DJ og vi stakk på nærmeste bensinstasjon for å kjøpe sigarer som vi røykte med lærerne, som tydeligvis ikke brydde seg etter at punchen var sprita opp.

Og av en eller annen merkelig grunn, ble jeg kronet til konge av juleballet. o_O

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Enten har de vært dårlige eller så har det enkelt og greit vært det faktumet at jeg ikke er så alt for gla i slike flatfyllefester.

@Eplefe: Jeg også vil ha frokost! Skal på første dag i ny jobb (les. opplæring) og det finnes ikke spiselig brød. Har tacorester, men det funker ikke så godt som frokost. Så da får jeg bare komme som en halvzombie og satse på at det går greit. =)

Lenke til kommentar

Jeg spanderer egg og bacon på alle som kommer til Gjøvik!

Jeg skal sannsynligvis til Gjøvik seinere i dag, og i alle fall i morra. Får jeg egg og bacon?

Så snart jeg får hentet det nye skiltet til bilen min, forlater jeg byen. Men jeg kan steke et egg og et stykk bacon og legge det i postkassa?

om nom nom postkassefrokost :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...