SnittLeif Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg spanderer egg og bacon på alle som kommer til Gjøvik! Jeg skal sannsynligvis til Gjøvik seinere i dag, og i alle fall i morra. Får jeg egg og bacon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nå er det morgen, nå kan dere våkne. I'm awake, I'm awake.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg spanderer egg og bacon på alle som kommer til Gjøvik! Jeg skal sannsynligvis til Gjøvik seinere i dag, og i alle fall i morra. Får jeg egg og bacon? Så snart jeg får hentet det nye skiltet til bilen min, forlater jeg byen. Men jeg kan steke et egg og et stykk bacon og legge det i postkassa? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Yay juleball idag Har russeball imorgen jeg Ser jeg frem til! Varmer opp med en flaske god vin imorgen før det hele starter. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Yay juleball idag Har russeball imorgen jeg Ser jeg frem til! Varmer opp med en flaske god vin imorgen før det hele starter. Bare 1 flaske vin? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Yay juleball idag Har russeball imorgen jeg Ser jeg frem til! Varmer opp med en flaske god vin imorgen før det hele starter. Bare 1 flaske vin? Kanskje nok, det? http://www.dagbladet.no/2010/12/17/nyheter/innenriks/alkohol/videregaende_skole/14760310/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Yay juleball idag Har russeball imorgen jeg Ser jeg frem til! Varmer opp med en flaske god vin imorgen før det hele starter. Bare 1 flaske vin? Ja? Holder strengt tatt med en flaske før middag, skal ikke komme inn møkkfull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det er jo akkurat det som er pointet med samtlige ball som jeg har vært med på virker det som. Eneste forskjellen fra et ball og ei vanlig fyllefest er som regel kleskoden... liker ikke ball uansett og forhåpentligvis har jeg vært på mitt siste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Fy søren så digg det er å være i en lounge. Dette er min første gang, dette er herlig. Gratis (shitty) wifi, mat, sprudlevann, gode stoler etc etc. Skulle nesten ønske jeg var her alene, vil ha røyk, snus gir meg ingenting lenger, og likevel har jeg fylt opp sekken med Nick & Johnny og General. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg har frokost. Nomnom. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det er jo akkurat det som er pointet med samtlige ball som jeg har vært med på virker det som. Eneste forskjellen fra et ball og ei vanlig fyllefest er som regel kleskoden... liker ikke ball uansett og forhåpentligvis har jeg vært på mitt siste. Må være no dårlige ball du har vært på, greit at festen etterpå tar av (helt greit) men å holde en viss profil under middagen syntes jeg bør være noe man skal innrette seg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg husker med glede juleballet i 10. ^^ Vi sprita opp punchen, rektor var DJ og vi stakk på nærmeste bensinstasjon for å kjøpe sigarer som vi røykte med lærerne, som tydeligvis ikke brydde seg etter at punchen var sprita opp. Og av en eller annen merkelig grunn, ble jeg kronet til konge av juleballet. o_O 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Enten har de vært dårlige eller så har det enkelt og greit vært det faktumet at jeg ikke er så alt for gla i slike flatfyllefester. @Eplefe: Jeg også vil ha frokost! Skal på første dag i ny jobb (les. opplæring) og det finnes ikke spiselig brød. Har tacorester, men det funker ikke så godt som frokost. Så da får jeg bare komme som en halvzombie og satse på at det går greit. =) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Yay juleball idag Har russeball imorgen jeg Ser jeg frem til! Varmer opp med en flaske god vin imorgen før det hele starter. Bare 1 flaske vin? Kanskje nok, det? http://www.dagbladet.no/2010/12/17/nyheter/innenriks/alkohol/videregaende_skole/14760310/ Forskjell på russeball og juleball Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Enten har de vært dårlige eller så har det enkelt og greit vært det faktumet at jeg ikke er så alt for gla i slike flatfyllefester. Prøver å unngå flatfyll selv, er virkelig ikke fan av no slikt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg spanderer egg og bacon på alle som kommer til Gjøvik! Jeg skal sannsynligvis til Gjøvik seinere i dag, og i alle fall i morra. Får jeg egg og bacon? Så snart jeg får hentet det nye skiltet til bilen min, forlater jeg byen. Men jeg kan steke et egg og et stykk bacon og legge det i postkassa? om nom nom postkassefrokost Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Skulle nesten ønske vi hadde russeball, men jeg må si meg evig fornøyd med revyfest i stedet. Jeg er stor fan av flatfyll, og å forevige dette digitalt. Ingenting som fylla og kamerautstyr for 9-10.000 kr. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Egil: ikke tid til å kjøpe noe på veien? Vi har dedikert frokostpausen og kafeteria på jobb. Veldig greit, ellers hadde jeg ikke spist før lunsj. Orker aldri å spise før jeg begynner på jobb (klokken 7). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jo det er nok tid til det, men må være økonomisk så da får en heller gå litt sulten til så lenge en får i seg litt kaffe. =) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Går an å være økonomisk OG kjøpe seg noe. Kjøp et grovt rundstykke og en porsjonspakke med pålegg. Trenger energi på jobb! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg