Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kan ikke alle bare være venner?

Nei.. Da hadde du, Lars og mange andre vært arbeidsledige her i huset.. ^^

Vi kunne jo bare redigert inn noen personangrep i postene deres og så straffet dem for det etterpå. Har man ikke noe å gjøre så finner man noe å gjøre.

*Hel**tes Jarmo, må han blande seg i alt jeg gjør her i huset, send han tilbake til Finland. Pronto.

Slik? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke alle bare være venner?

Nei.. Da hadde du, Lars og mange andre vært arbeidsledige her i huset.. ^^

Vi kunne jo bare redigert inn noen personangrep i postene deres og så straffet dem for det etterpå. Har man ikke noe å gjøre så finner man noe å gjøre.

*Hel**tes Jarmo, må han blande seg i alt jeg gjør her i huset, send han tilbake til Finland. Pronto.

Slik? :whistle:

WTF? .. ^^

Lenke til kommentar

Herlighet. Man er bra dum når man lager marsipan og glemmer at man er allergisk mot mandler. Her har jeg stått og håndmalt to kilo mandler og inhalert mandelstøv. Klør overalt nå, kommer sikkert til å dø.

Endret av Lemon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Du kan da komme opp med noe mer realistisk eksempel enn det der, ingen ville noen gang sagt noe slikt om Jarmopuzn. <3

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

:new_woot: Iqen min er 113

hadde den vert litt høyere kanskje du hadde vert smart nok til å ikke dobbelposte? laugh.gif

Jeg er ikke den eneste som har gjort det :ermm:

Slapp av Gitarhm. Hadde det vært opp til meg så hadde det ikke vært mulig å kommentere folks IQ.

På lik linje med at det ikke er lov å kommentere folks skrivefeil. Det ville jo vært for dumt :)

Lenke til kommentar

:new_woot: Iqen min er 113

hadde den vert litt høyere kanskje du hadde vert smart nok til å ikke dobbelposte? laugh.gif

Jeg er ikke den eneste som har gjort det :ermm:

Slapp av Gitarhm. Hadde det vært opp til meg så hadde det ikke vært mulig å kommentere folks IQ.

På lik linje med at det ikke er lov å kommentere folks skrivefeil. Det ville jo vært for dumt :)

hadde jeg vert smartere hadde jeg skjønt et poeng. :tease:

Stop this right meow!

Niewer

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...