L4r5 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Kan ikke alle bare være venner? Nei.. Da hadde du, Lars og mange andre vært arbeidsledige her i huset.. ^^ Vi kunne jo bare redigert inn noen personangrep i postene deres og så straffet dem for det etterpå. Har man ikke noe å gjøre så finner man noe å gjøre. *Hel**tes Jarmo, må han blande seg i alt jeg gjør her i huset, send han tilbake til Finland. Pronto. Slik? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Iqen min er 113 hadde den vert litt høyere kanskje du hadde vert smart nok til å ikke dobbelposte? :!: Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Iqen min er 113 hadde den vert litt høyere kanskje du hadde vert smart nok til å ikke dobbelposte? :!: Jeg er ikke den eneste som har gjort det Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Kan ikke alle bare være venner? Nei.. Da hadde du, Lars og mange andre vært arbeidsledige her i huset.. ^^ Vi kunne jo bare redigert inn noen personangrep i postene deres og så straffet dem for det etterpå. Har man ikke noe å gjøre så finner man noe å gjøre. *Hel**tes Jarmo, må han blande seg i alt jeg gjør her i huset, send han tilbake til Finland. Pronto. Slik? WTF? .. ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Herlighet. Man er bra dum når man lager marsipan og glemmer at man er allergisk mot mandler. Her har jeg stått og håndmalt to kilo mandler og inhalert mandelstøv. Klør overalt nå, kommer sikkert til å dø. Endret 20. desember 2010 av Lemon 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 WTF? .. ^^ Noen måtte si det. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) WTF? .. ^^ Noen måtte si det. Jeg tar med meg kjøleskapet og kremen hvis jeg tar meg en tur til Bergen i løpet av jan-feb.! Endret 20. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Du havner i kjøleskapet hvis jeg tar meg en tur til Bergen i løpet av jan-feb.! Slike usakligheter er unødvendige, spesielt når jeg prøver å få L4r5 i senga. Endret 20. desember 2010 av L4r5 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Du havner i kjøleskapet hvis jeg tar meg en tur til Bergen i løpet av jan-feb.! Hvordan visste du at jeg har en kjøleskapfetisj? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 "Dette innlegget har blitt redigert av Runar: Ett minutt siden" ingen som så. :!: Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Haha, modsa redigere hverandre! Rediger dette! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 "Dette innlegget har blitt redigert av Runar: Ett minutt siden" ingen som så. :!: Jeg fjernet en salgsannonse, men redigerte på ingen måte innholdet i resten av innlegget! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) *Hel**tes Jarmo, må han blande seg i alt jeg gjør her i huset, send han tilbake til Finland. Pronto. Du kan da komme opp med noe mer realistisk eksempel enn det der, ingen ville noen gang sagt noe slikt om Jarmopuzn. <3 Endret 20. desember 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Moderatorer som moderer moderatorer som moderer moderatorer. Eller missa jeg noe i farta? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Iqen min er 113 hadde den vert litt høyere kanskje du hadde vert smart nok til å ikke dobbelposte? Jeg er ikke den eneste som har gjort det Slapp av Gitarhm. Hadde det vært opp til meg så hadde det ikke vært mulig å kommentere folks IQ. På lik linje med at det ikke er lov å kommentere folks skrivefeil. Det ville jo vært for dumt Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Stop this right meow! HAMMERTIME! Endret 20. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Stop this right meow! Du må bruke [moderator]! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Iqen min er 113 hadde den vert litt høyere kanskje du hadde vert smart nok til å ikke dobbelposte? Jeg er ikke den eneste som har gjort det Slapp av Gitarhm. Hadde det vært opp til meg så hadde det ikke vært mulig å kommentere folks IQ. På lik linje med at det ikke er lov å kommentere folks skrivefeil. Det ville jo vært for dumt hadde jeg vert smartere hadde jeg skjønt et poeng. Stop this right meow! Niewer Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 RUNAAR!!! Sett original tekst på plass igjen, ellers havner du til bakrommet.. Wtf, kan mods redigere admin, dette må jeg undersøke litt nærmere.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 hadde jeg vert smartere hadde jeg skjønt et poeng. Hadde det enda VÆRT så vel. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg