Ajaco Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 What he said. Altså... jeg hadde hatt minuspoeng til Kina om det fantes en minusknapp. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg har lyst til å dra til Island og feire nyttår der. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg har lyst til å dra til Island og feire nyttår der. Lillesøster skal feire nyttår på Island, så jeg tror det er best du blir her hjemme. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Alt i island er billig nå da Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Alt i island er billig nå da Faktisk ikke. Det er kanskje billigere enn det var, men vi nordmenn sparer ikke mye på å dra til Island for å handle julegaver. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Eplefe: DET ER DER SIGNATUREN DIN ER FRA! Omg, har alltid fundert på det. ^^ Du kunne... googlet? XD Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg har lyst til å dra til Island og feire nyttår der. Lillesøster skal feire nyttår på Island, så jeg tror det er best du blir her hjemme. Fikk plutselig veldig lyst til å ta turen til Island Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det var en passe sen google henvisning... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Damene også? De er vel det, de må jo få cash Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg har lyst til å dra til Island og feire nyttår der. Lillesøster skal feire nyttår på Island, så jeg tror det er best du blir her hjemme. Fikk plutselig veldig lyst til å ta turen til Island Du kan jo prøve deg. Island er større enn du tror, og mange farer lurer i buskene: Vulkaner, isbjørner, pingviner og ikke minst overbeskyttende storebrødre. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Du kan jo prøve deg. Island er større enn du tror, og mange farer lurer i buskene: Vulkaner, isbjørner, pingviner og ikke minst overbeskyttende storebrødre. ^^ Fikk faktisk tilbudet av å hoppe av et par dager i Island på vei hjem fra NY, men man er nok litt for fattig til å kaste seg på slike tilbud. The big apple blir dyrt nok i seg selv. Det eneste jeg ikke har utfordret og vunnet mot på lista di er overbeskyttende storebrødre, så vi får nå SE PÅ DET...kremt...totally true dude. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hmm, når begynte islendere å sende pingviner på militærleir? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Fikk faktisk tilbudet av å hoppe av et par dager i Island på vei hjem fra NY, men man er nok litt for fattig til å kaste seg på slike tilbud. The big apple blir dyrt nok i seg selv. Jeg planlegger en tur dit på nyåret. Leie (stor) bil, kjøre rundt på øya og endelig få brukt kameraet jeg kjøpte i januar for alvor. Det eneste jeg ikke har utfordret og vunnet mot på lista di er overbeskyttende storebrødre, så vi får nå SE PÅ DET...kremt...totally true dude. Hvis du virkelig vil dra til Island skal jeg ikke stoppe deg. Det blir verre å overleve turen fra Gardermoen og hjem til deg.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hmm, når begynte islendere å sende pingviner på militærleir? 1937. Det er derfor nazistene aldri klarte å innta Island. 4 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Fikk faktisk tilbudet av å hoppe av et par dager i Island på vei hjem fra NY, men man er nok litt for fattig til å kaste seg på slike tilbud. The big apple blir dyrt nok i seg selv. Jeg planlegger en tur dit på nyåret. Leie (stor) bil, kjøre rundt på øya og endelig få brukt kameraet jeg kjøpte i januar for alvor. *ring* "911, go ahead" "Oh my god, this guy just got hit by this huge car and the guy jumped out and took a picture then drove off" "anything else?" "He shouted something about his sister" "We'll be right there"" Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hmm, når begynte islendere å sende pingviner på militærleir? 1937. Det er derfor nazistene aldri klarte å innta Island. U made my day. Og klokka er ikke 01:00 engang Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Kan ikke alle bare være venner? Nei.. Da hadde du, Lars og mange andre vært arbeidsledige her i huset.. ^^ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg