Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst til å dra til Island og feire nyttår der.

Lillesøster skal feire nyttår på Island, så jeg tror det er best du blir her hjemme.

Fikk plutselig veldig lyst til å ta turen til Island :whistle:

Du kan jo prøve deg. Island er større enn du tror, og mange farer lurer i buskene: Vulkaner, isbjørner, pingviner og ikke minst overbeskyttende storebrødre.

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve deg. Island er større enn du tror, og mange farer lurer i buskene: Vulkaner, isbjørner, pingviner og ikke minst overbeskyttende storebrødre.

^^

Fikk faktisk tilbudet av å hoppe av et par dager i Island på vei hjem fra NY, men man er nok litt for fattig til å kaste seg på slike tilbud. The big apple blir dyrt nok i seg selv.

Det eneste jeg ikke har utfordret og vunnet mot på lista di er overbeskyttende storebrødre, så vi får nå SE PÅ DET...kremt...totally true dude.

Lenke til kommentar

Fikk faktisk tilbudet av å hoppe av et par dager i Island på vei hjem fra NY, men man er nok litt for fattig til å kaste seg på slike tilbud. The big apple blir dyrt nok i seg selv.

Jeg planlegger en tur dit på nyåret. Leie (stor) bil, kjøre rundt på øya og endelig få brukt kameraet jeg kjøpte i januar for alvor.

Det eneste jeg ikke har utfordret og vunnet mot på lista di er overbeskyttende storebrødre, så vi får nå SE PÅ DET...kremt...totally true dude.

Hvis du virkelig vil dra til Island skal jeg ikke stoppe deg. Det blir verre å overleve turen fra Gardermoen og hjem til deg.. :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg planlegger en tur dit på nyåret. Leie (stor) bil, kjøre rundt på øya og endelig få brukt kameraet jeg kjøpte i januar for alvor.

*ring*

"911, go ahead"

"Oh my god, this guy just got hit by this huge car and the guy jumped out and took a picture then drove off"

"anything else?"

"He shouted something about his sister"

"We'll be right there""

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...