Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan lage en liten kontaktannonse her, for å finne potensielle kandidater til å underholde meg med livshistorien sin i kveld.

Hei. Jeg heter Jonas, er 22 år, og sitter på jobb frem til 00.00. Jeg er litt over gjennomsnittet glad i film, musikk og serier. Og foto. Og matlaging. Har halvveis samboer, Elsker LP-er. Skal en eller annen gang ha en katt som heter Gaffa. [email protected]. Kjør livshistorie!

Hei! Jeg heter Tonje, og du kan få livshistorien min hvis du oppfyller nevnte krav:

du er empatisk

du er forståelsesfull

du er ekstrovert

du liker kattepuser

du liker oss psykiatripasienter :ph34r:

du har preferably brune øyne (blå kan gå, men grønne er utelukket)

du har store underarmer (wtf, store underarmer?)

aldri har dårlig ånde

liker blomster

ikke har langt hår

du kan lære meg hvordan en bil funker.

Dessverre kunne jeg fortsatt i det uendelige :whistle:

Åkei? :fun:

Vurderes! :)

Endret av indiska
Lenke til kommentar

Vent, er ikke du ekstrovert? o___o

Vi snakket sammen som om ... Vi hadde hengt sammen every day of our lives første gangen jeg traff deg, og SÅ full var du ikke.

Edit: Døøh, han har nesten-samboer. Opptatt, opptatt, opptatt. :p

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Hvorfor popper avataren til en moderator inn som vedlagt bilde i en PM-tråd mellom to brukere som ikke har noe å gjøre med moderatoren? Jeg vet med sikkerthet at den andre brukeren ikke selv har lagt det til.

post-160412-0-94964800-1292793039_thumb.jpg

Det er en bug. Vet drift har lagt inn en ticket om saken hos invision. Den oppstår av og til når en personlig melding har samme ID som et attachment eller noe sånt. Oppstår fra tid til annen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi snakket sammen som om ... Vi hadde hengt sammen every day of our lives første gangen jeg traff deg, og SÅ full var du ikke.

Til editen din: Jeg også, jeg bare har urimelige krav av og til :D

Lenke til kommentar

Vurderes. Et par tequila gjør deg nok ekstrovert. Blomstene er ikke så viktig. Og underarmene er så du kan løfte meg opp når vi skal ha sex (eh, nå hørtes jeg litt gal ut, men det er noe av det første jeg legger merke til ved gutter :blush: )

Altså, blir ikke noe sex her, er taken :wee:

Var mer det at jeg ville ha noen å skravle med i kveld, de resterende 100 minuttene av jobbdagen min :p

Sant, hadde ikke drukket noe særlig da. Er noen jeg klaffer bedre med enn andre 8D Og ja, opptatt opptatt opptatt!

edit: rydda opp i quoteomania

Endret av cvłñ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...