Ajaco Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Lol, windows 2000 og IE 3 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Trodde vi hadde egen prostitusjons tråd? og tøsing er ulovlig i denne tråden Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Jeg kan lage en liten kontaktannonse her, for å finne potensielle kandidater til å underholde meg med livshistorien sin i kveld. Hei. Jeg heter Jonas, er 22 år, og sitter på jobb frem til 00.00. Jeg er litt over gjennomsnittet glad i film, musikk og serier. Og foto. Og matlaging. Har halvveis samboer, Elsker LP-er. Skal en eller annen gang ha en katt som heter Gaffa. [email protected]. Kjør livshistorie! Hei! Jeg heter Tonje, og du kan få livshistorien min hvis du oppfyller nevnte krav: du er empatisk du er forståelsesfull du er ekstrovert du liker kattepuser du liker oss psykiatripasienter du har preferably brune øyne (blå kan gå, men grønne er utelukket) du har store underarmer (wtf, store underarmer?) aldri har dårlig ånde liker blomster ikke har langt hår du kan lære meg hvordan en bil funker. Dessverre kunne jeg fortsatt i det uendelige Åkei? Vurderes! Endret 19. desember 2010 av indiska Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Åkei? Vent, er ikke du ekstrovert? o___oVi snakket sammen som om ... Vi hadde hengt sammen every day of our lives første gangen jeg traff deg, og SÅ full var du ikke. Edit: Døøh, han har nesten-samboer. Opptatt, opptatt, opptatt. Endret 19. desember 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hvorfor popper avataren til en moderator inn som vedlagt bilde i en PM-tråd mellom to brukere som ikke har noe å gjøre med moderatoren? Jeg vet med sikkerthet at den andre brukeren ikke selv har lagt det til. Det er en bug. Vet drift har lagt inn en ticket om saken hos invision. Den oppstår av og til når en personlig melding har samme ID som et attachment eller noe sånt. Oppstår fra tid til annen. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Lol, windows 2000 og IE Det beste jeg har prøvd. Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Åkei? Vent, er ikke du ekstrovert? o___oVi snakket sammen som om ... Vi hadde hengt sammen every day of our lives første gangen jeg traff deg, og SÅ full var du ikke. Edit: Døøh, han har nesten-samboer. Opptatt, opptatt, opptatt. Til editen din: Jeg også, jeg bare har urimelige krav av og til Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Vurderes. Et par tequila gjør deg nok ekstrovert. Blomstene er ikke så viktig. Og underarmene er så du kan løfte meg opp når vi skal ha sex (eh, nå hørtes jeg litt gal ut, men det er noe av det første jeg legger merke til ved gutter ) Altså, blir ikke noe sex her, er taken Var mer det at jeg ville ha noen å skravle med i kveld, de resterende 100 minuttene av jobbdagen min Åkei? Vent, er ikke du ekstrovert? o___oVi snakket sammen som om ... Vi hadde hengt sammen every day of our lives første gangen jeg traff deg, og SÅ full var du ikke. Edit: Døøh, han har nesten-samboer. Opptatt, opptatt, opptatt. Sant, hadde ikke drukket noe særlig da. Er noen jeg klaffer bedre med enn andre 8D Og ja, opptatt opptatt opptatt! edit: rydda opp i quoteomania Endret 19. desember 2010 av cvłñ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Lol, windows 2000 og IE Det beste jeg har prøvd. Er fortsatt bedre en Mac, så da skal jeg egentlig ikke klage. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Aww, Jonas synes jeg er awzum. Jeg synes du er awzum og, Jonas. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 The Nightmare before Christmas. Noen som har sett den? ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Nei, bør den lastes ned for å sees på skolen? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Kan si fra etterpå, satte den nettopp på her. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 The Nightmare before Christmas. Noen som har sett den? ^^ Nei, bør den lastes ned for å sees på skolen? Er dere seriøse? Er jeg så gammel? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 The Nightmare before Christmas. Noen som har sett den? ^^ Ja, for 4 år siden 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Noen her som har peiling på skjermer (PC)? Hadde satt meget stor pris på om noen hadde satt av 2 minutter til å forklare hovedforskjellen(e) mellom LED og LCD skjermer, og hvilke områder de egner seg innen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 The Nightmare before Christmas. Noen som har sett den? ^^ Den er jo fantastisk!! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Nei, den er helt horribel. Jeg hater den filmen. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 The Nightmare before Christmas. Noen som har sett den? ^^ Ja, for 4 år siden både for flere år siden og heromdagen, genial film! :3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Nei, den er helt horribel. Jeg hater den filmen. GÅ I SKAMMEKROKEN MED DEG. Fy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg