Gitarhm Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Var jeg den eneste som skvatt på 2:43 på den larvevideoen??? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Nå var det helt villt stillestående på jobb. Noen som vil fortelle livshistoria si til meg på msn så stiller jeg gledlig opp Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Sykt lyst, men trenger nok noen dager pga. et meget granskende sinn. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 min er ganske enkel, jeg ble født, jeg levde, jeg fikk en pc. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Jeg kan lage en liten kontaktannonse her, for å finne potensielle kandidater til å underholde meg med livshistorien sin i kveld. Hei. Jeg heter Jonas, er 22 år, og sitter på jobb frem til 00.00. Jeg er litt over gjennomsnittet glad i film, musikk og serier. Og foto. Og matlaging. Har halvveis samboer, Elsker LP-er. Skal en eller annen gang ha en katt som heter Gaffa. [email protected]. Kjør livshistorie! Endret 19. desember 2010 av cvłñ 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg kjeder livet av meg. La meg elleve i dag "tidlig", og sov til nå. Selv om det er godt med ferie hadde det ikke skadet å ha noe å gjøre. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 I ferier er det bare å være oppfinnsom da. Sett deg på toget og se hvor du ender opp. Gå på instructables.com og finn noe fett å lage. Prøv å få deg venner, de er slitsomme i lengden og ikke alltid gøyale, men kan gjøre ferier morsommere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Finn noe å demontere og sette sammen igjen. Da har du noe å gjøre. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 eller du kan spille spill, moderere forum og sikkert masse annet dere moderatorer synes er gøy Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 eller du kan spille spill, moderere forum og sikkert masse annet dere moderatorer synes er gøy Etter at Lars ble med i klubben er det ikke noe igjen til oss andre. 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 l4r5 haz epic moderator-muskler! :!: 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Runar: Gi han ferie? 8D 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) bedre en orginalen Endret 19. desember 2010 av Gitarhm 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 l4r5 haz epic moderator-muskler! :!: Nybegynnerflaks. Det er fortsatt et godt stykke opp til plassen min på pallen! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Bare vent til statistikken for desember er klar, runar. Da blir du nok jekket ned et par hakk. 4 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 http://vimeo.com/17840692 3 Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg kan lage en liten kontaktannonse her, for å finne potensielle kandidater til å underholde meg med livshistorien sin i kveld. Hei. Jeg heter Jonas, er 22 år, og sitter på jobb frem til 00.00. Jeg er litt over gjennomsnittet glad i film, musikk og serier. Og foto. Og matlaging. Har halvveis samboer, Elsker LP-er. Skal en eller annen gang ha en katt som heter Gaffa. [email protected]. Kjør livshistorie! Hei! Jeg heter Tonje, og du kan få livshistorien min hvis du oppfyller nevnte krav: du er empatisk du er forståelsesfull du er ekstrovert du liker kattepuser du liker oss psykiatripasienter du har preferably brune øyne (blå kan gå, men grønne er utelukket) du har store underarmer aldri har dårlig ånde liker blomster ikke har langt hår du kan lære meg hvordan en bil funker. Dessverre kunne jeg fortsatt i det uendelige Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hei, jeg heter Andreas og jeg vil fortelle deg livshistorien hvis du lager meg en sandwich. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg kan lage en liten kontaktannonse her, for å finne potensielle kandidater til å underholde meg med livshistorien sin i kveld. Hei. Jeg heter Jonas, er 22 år, og sitter på jobb frem til 00.00. Jeg er litt over gjennomsnittet glad i film, musikk og serier. Og foto. Og matlaging. Har halvveis samboer, Elsker LP-er. Skal en eller annen gang ha en katt som heter Gaffa. [email protected]. Kjør livshistorie! Hei! Jeg heter Tonje, og du kan få livshistorien min hvis du oppfyller nevnte krav: du er empatisk du er forståelsesfull du er ekstrovert du liker kattepuser du liker oss psykiatripasienter du har preferably brune øyne (blå kan gå, men grønne er utelukket) du har store underarmer (wtf, store underarmer?) aldri har dårlig ånde liker blomster ikke har langt hår du kan lære meg hvordan en bil funker. Dessverre kunne jeg fortsatt i det uendelige Åkei? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hvorfor popper avataren til en moderator inn som vedlagt bilde i en PM-tråd mellom to brukere som ikke har noe å gjøre med moderatoren? Jeg vet med sikkerthet at den andre brukeren ikke selv har lagt det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg