Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan lage en liten kontaktannonse her, for å finne potensielle kandidater til å underholde meg med livshistorien sin i kveld.

Hei. Jeg heter Jonas, er 22 år, og sitter på jobb frem til 00.00. Jeg er litt over gjennomsnittet glad i film, musikk og serier. Og foto. Og matlaging. Har halvveis samboer, Elsker LP-er. Skal en eller annen gang ha en katt som heter Gaffa. [email protected]. Kjør livshistorie!

Endret av cvłñ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan lage en liten kontaktannonse her, for å finne potensielle kandidater til å underholde meg med livshistorien sin i kveld.

Hei. Jeg heter Jonas, er 22 år, og sitter på jobb frem til 00.00. Jeg er litt over gjennomsnittet glad i film, musikk og serier. Og foto. Og matlaging. Har halvveis samboer, Elsker LP-er. Skal en eller annen gang ha en katt som heter Gaffa. [email protected]. Kjør livshistorie!

Hei! Jeg heter Tonje, og du kan få livshistorien min hvis du oppfyller nevnte krav:

du er empatisk

du er forståelsesfull

du er ekstrovert

du liker kattepuser

du liker oss psykiatripasienter :ph34r:

du har preferably brune øyne (blå kan gå, men grønne er utelukket)

du har store underarmer

aldri har dårlig ånde

liker blomster

ikke har langt hår

du kan lære meg hvordan en bil funker.

Dessverre kunne jeg fortsatt i det uendelige :whistle:

Lenke til kommentar

Hei! Jeg heter Tonje, og du kan få livshistorien min hvis du oppfyller nevnte krav:

du er empatisk

du er forståelsesfull

du er ekstrovert

du liker kattepuser

du liker oss psykiatripasienter :ph34r:

du har preferably brune øyne (blå kan gå, men grønne er utelukket)

du har store underarmer (wtf, store underarmer?)

aldri har dårlig ånde

liker blomster

ikke har langt hår

du kan lære meg hvordan en bil funker.

Dessverre kunne jeg fortsatt i det uendelige :whistle:

Åkei? :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...