j-- Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg trenger litt varme. Noen som har litt bensin og en fyrstikk å gi bort? :] 1 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg hadde tenkt å be en jente ut, men jeg orker ikke ringe henne, så jeg venter til hu logger på skype/ringer meg. Er jeg lat? Skjerpings, Eivind. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg syns det er merkelig å dra på middagsbesøk til en Serbisk-ortodoks familie nå midt i fastetiden. Tror aldri jeg har vært så mett før Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Joda, men hvis jeg vet at jeg ender opp med ekstremt mye høyere lån enn det jeg nå beregner så vil jeg vurdere alternative studiesteder. Hvis du ser litt på trendene nå, så vil den norske økonomien styrke seg i forhold til den britiske, noe som faktisk gjør det mer lønnsomt for deg. Nå har jeg ikke satt meg noe spesielt inn i situasjonen. Men hva prisøkning angår, synes jeg du kan vente å se litt, for alt du vet kan det hende at myndighetene gir etter for presset osv osv. Fristen for å søke er vel 15. januar eller noe? Men du kan jo si nei når du får tilbudet. Så jeg ville definitivt søkt, og heller avslått evt. tilbud, enn å ikke gjøre noe, å angre på at du ikke søkte. Faktisk siden vi ikke er medlem av EU så har vi ikke søknadsfrist, og kan søke helt frem til skolestart. Selvfølgelig blir det vanskligre å få skoleplass, men det er mulig. Men ja, blir vel til at jeg søker uansett Endret 19. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Gratulerer med det nye året, folkens! Her har vi feiret med masse fyrverkeri og kalkun! Hvordan har dere feiret nyttåret? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Da har jeg barbert av meg nesten alt skjegget! :o Lenke til kommentar
Balli Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Da har jeg barbert av meg nesten alt skjegget! :o det kommer vi ikke til å tru før vi ser det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 du er litt tidlig ute, romis, og pic, sjur? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 noen som har kjempe lyst til å isolere gulvet mitt? Jeg dævver av kulde. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 noen som har kjempe lyst til å isolere gulvet mitt? Jeg dævver av kulde. også gulvet av alle steder! varmetap skjer som oftest i tak osv.......... Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 noen som har kjempe lyst til å isolere gulvet mitt? Jeg dævver av kulde. også gulvet av alle steder! varmetap skjer som oftest i tak osv.......... De som byggde påbygget jeg bor i har "glemt" å isolere alt. Så min stefar isolerte veggene. Men gulvet trekker no jævlig Lenke til kommentar
Balli Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 krev at stefaren din river opp gulvet og legger varmekabler! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg hadde tenkt å be en jente ut, men jeg orker ikke ringe henne, så jeg venter til hu logger på skype/ringer meg. Er jeg lat? Er det dama du ville lure til sengs? Du vet, det veddemålet du snakket om. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 krev at stefaren din river opp gulvet og legger varmekabler! Tror kanskje ikke han gidder det ettersom dette antagelig blir siste vinteren jeg bor her Men jeg fikk en sånn super flott varmluftsovn:D Så det hjelper litt Lenke til kommentar
Balli Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 ah, da ville jeg fulgt forslaget til Randomizer Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Kjøp et stort teppe eller belegg, som du legger på gulvet! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg hadde tenkt å be en jente ut, men jeg orker ikke ringe henne, så jeg venter til hu logger på skype/ringer meg. Er jeg lat? Er det dama du ville lure til sengs? Du vet, det veddemålet du snakket om. Var ikke noe veddemål, og nei. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Kjøp et stort teppe eller belegg, som du legger på gulvet! ja tenkte se omn jeg finner et teppe nå til uka:) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg kjøpte teppe for en uke siden: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80122432 <- digg digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg