L4r5 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg veit jeg har spørt om dette før, men jeg er glemsk og bruker det systemet sjelden: Hvordan gjør jeg sånn at XP går automagisk inn i en bruker uten å be om passord først? Er snakk om XP Pro. Jeg prøvde å sette passordet til blankt, men det hjalp ikke. Grunnen til at jeg trenger det er at det er en maskin som skal stå og seede fra godlinja til fattern. Hvis den restarter seg og ikke går inn av seg selv så kan jeg ikke bruke logmein til å fjernstyre den tror jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg veit jeg har spørt om dette før, men jeg er glemsk og bruker det systemet sjelden: Hvordan gjør jeg sånn at XP går automagisk inn i en bruker uten å be om passord først? Er snakk om XP Pro. Jeg prøvde å sette passordet til blankt, men det hjalp ikke. Grunnen til at jeg trenger det er at det er en maskin som skal stå og seede fra godlinja til fattern. Hvis den restarter seg og ikke går inn av seg selv så kan jeg ikke bruke logmein til å fjernstyre den tror jeg. Start -> Kjør -> Control Userpasswords2 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 prøvd denne? http://support.microsoft.com/kb/315231 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 CF-kortet er stygt Putta det inni kortlesaren, og det viser at det er halvfullt. Men når eg går inn i DCIM-mappa er det kun ei tom fil på 3 byte der, som heiter , Wat do ? Formater det? Jeg sitter på jobb. Litt stusselig å være helt aleine, men vil tro det er grei timesbetaling å jobbe søndags kveld Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Takk. Jeg husker aldri det der fra gang til gang. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Formater det? Og då forsvinner alle bileta? Eller tenker vi på forskjellig betydning av "format"? Er Photorec til å stole på? Endret 19. desember 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Formater det? Og då forsvinner alle bileta? Japp, borte blir de Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 hva pleier du å tegne, christinahk? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Formater det? Og då forsvinner alle bileta? Japp, borte blir de Det er jo ikkje kjekt Avast trudde kortet var eit virus, og fjerna noko greier, autorun.inf, i følge innhaldet i "kista". Men eg syns eg las noko om svchost også når det poppa opp ein advarsel. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 er det dumt av meg å søke på skoe i england nå som det visstnok skal bli sykt mye høyere priser i 2012? Eller tror folk det ikke blir noe av? Evt. at man får høyere støtte? Er ikke veldig interresert i å plutselig måtte punge ut med 100k ekstra siste året fordi jeg startet et år for sent (har tatt meg friår) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg hadde tenkt å be en jente ut, men jeg orker ikke ringe henne, så jeg venter til hu logger på skype/ringer meg. Er jeg lat? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Ja, hvis det er latskap som stopper deg fra å ringe så ja, du er definitivt lat. Snakker om jenter, sykt irriterende da jeg var ute og håpet på å treffe ei spsesiell, så treffer jeg bare tre av hennes nærmeste venninner. Greeeeat... Endret 19. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Give her a call, tror hun liker det bedre Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hun sovna fordi du brukte så lang tid. Loser. 4 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 er det dumt av meg å søke på skoe i england nå som det visstnok skal bli sykt mye høyere priser i 2012? Eller tror folk det ikke blir noe av? Evt. at man får høyere støtte? Er ikke veldig interresert i å plutselig måtte punge ut med 100k ekstra siste året fordi jeg startet et år for sent (har tatt meg friår) Vil du, så gjør det Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Joda, men hvis jeg vet at jeg ender opp med ekstremt mye høyere lån enn det jeg nå beregner så vil jeg vurdere alternative studiesteder. Endret 19. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Nå skal jeg se Nightmare before christmas Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Joda, men hvis jeg vet at jeg ender opp med ekstremt mye høyere lån enn det jeg nå beregner så vil jeg vurdere alternative studiesteder. Hvis du ser litt på trendene nå, så vil den norske økonomien styrke seg i forhold til den britiske, noe som faktisk gjør det mer lønnsomt for deg. Nå har jeg ikke satt meg noe spesielt inn i situasjonen. Men hva prisøkning angår, synes jeg du kan vente å se litt, for alt du vet kan det hende at myndighetene gir etter for presset osv osv. Fristen for å søke er vel 15. januar eller noe? Men du kan jo si nei når du får tilbudet. Så jeg ville definitivt søkt, og heller avslått evt. tilbud, enn å ikke gjøre noe, å angre på at du ikke søkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg