Lumpness Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Men den lader hvertfall da tar sikkert bare ekstra lang tid Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 PINNEKJØTT VENTER MAN MED TIL JULAFTEN! HØRER DU?!?!! Jeg FÅR ikke pinnekjøtt på julaften i år. </////////////////////////////////////////////////////////////////3 Vi drar til Nord-Norge og der blir det ribbe. Ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff- Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Er det bare jeg som ikke er særlig glad i ribbe? Bare fett og litt halvtørt kjøtt. Svoret er utrolig godt, men eller er det oppskrytt. Pinnekjøtt spiser jeg gjennom hele advent og romjula. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Er det bare jeg som ikke er særlig glad i ribbe? Bare fett og litt halvtørt kjøtt. Svoret er utrolig godt, men eller er det oppskrytt. Pinnekjøtt spiser jeg gjennom hele advent og romjula. Ribbe er for folk som ikke vet hvor godt pinnekjøtt er. 3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Fullstendig enig. Hos oss er det pinnekjøtt på julaften, og så rester gjennom romjula. Ribbe spises bare på besøk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 spiser ribbe og alt som hører med på julaften, og pinnekjøtt og alt som hører med på nyttårsaften 1 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Vi er så kul at vi kaller pinnekjøtt for ribbe. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 spiser ribbe og alt som hører med på julaften, og pinnekjøtt og alt som hører med på nyttårsaften Samme her 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Vi får valg av pinnekjøtt, ribbe, medisterkaker og medisterpølser, sånn i tillegg til alt av tilbehør! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Spise And på nyttårsaften jeg. Det er godt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Gryte: strimlet svinekjøtt, shitloads med chili, shitloads med hvitløk, paprika, flådd tomat, rødløk, masse currypaste, bønner og tyrkisk yoghurt. Dette kommer til å bli diggdiggdigg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 AMG. Gidd å frist, cvłñ! Oh well, jeg er i og for seg fornøyd med hjemmelaga kyddiser hos tante, siden jeg ikke har spist det siden familien min stakk av i sommer, så jeg kan vel ikke klage. Lurer dog på om jeg kommer meg innom noen butikker i dag, må få hamstret lypsyl. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Sjur: Jeg gjorde retten hakket mer episk ved å blande inn fetaost sånn når den var ferdig med å koke. Så nå er det små myke fetaostklumper inni Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg kommer til å komme snart. ^^ Det høres ut som en ordentlig foodgasm du har på gang der! Om 16 timer går flyet mitt. Digg, men også litt skremmende. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Bare jeg som syns den gryta ikke hørtes no god ut? Forresten, ikke vondt ment til deg clvñ Endret 19. desember 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 i dag ska vi ha bacalao til middag. får bare lattis ved tanken sia golden og anthonsen snakka om ... bare hør http://www.youtube.com/watch?v=MBkbu4hs_PU 1 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 spiser ribbe og alt som hører med på julaften, og pinnekjøtt og alt som hører med på nyttårsaften Skjønner ikke greia med julemat jeg Ribbe - Mmm stekt grisefett?? Pinnekjøtt - Mmm, sauebein, sauefett og biiittelittegrann sauekjøtt? Medisterkake - Hvorfor er den HVIT? Medisterpølse - ??? Lutefisk - HVEM kom på ideen om å LUTE fisken? It is NOT pleasent. Og alt tilbehøret... most, kokt, dampet, bløtt og ufresht er det alt sammen. Jeg syns all vanlig hverdagsmat er MYE bedre, og får spise vanlig stekt pølse med stappe på julaften fordi det er det som likner mest på julemat 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10028470 <- 0,68 i promille. HAHA Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 julemat er så usannsynlig digg at det er derfor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg