Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Får ikkke juleferie før å på tirsdag :thumbdown:

Vi skal ha 2 totalt unødvendige dager på skolen. Mandag skal vi a felles "julefrokost" i klasserommet, så skal vi traske rundt i skauen. Jippi!

Og på tirsdag skal vi være i gynmasel hele tiden, og så en liten tur i klasserommet for å få karakterbøkene. Slutter vel rundt 11-tiden.

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

Snakkes. Skal se på "The Last king of Scotland".

Har en forkjærlighet til diktatorer så tror dette blir bra!

Det er en knallbra film uansett om du liker diktatorer eller ei.

Da var den sett. Terningkast 6 enkelt og greit. En fantastisk film for oss som liker diktatorer! Jeg er ytterst fascinert av disse etter å ha bodd i et diktatur selv.

Booket billetter til Pol Pot tur i Kambodsja neste år :cool:

Lenke til kommentar

hva betyr det når det står #! bakpå url'en? feks http://www.facebook.com/#!

At det som kommer etter skal ignoreres, men fortsatt caches. Fjern det og siden vil laste ca dobbelt så fort. Evt trykk shift+F5, så går det bort.

Feil. Det peker til en ID i dokumentet. På facebook hentes data inn dynamisk via ajax, og der baserer kallene seg på hvilke ID-er URL-en peker til. Har ikke noe med cacheing å gjøre.

Og der tok jeg livet av kaféen :wee:

Endret av cvłñ
Lenke til kommentar

hva betyr det når det står #! bakpå url'en? feks http://www.facebook.com/#!

At det som kommer etter skal ignoreres, men fortsatt caches. Fjern det og siden vil laste ca dobbelt så fort. Evt trykk shift+F5, så går det bort.

Feil. Det peker til en ID i dokumentet. På facebook hentes data inn dynamisk via ajax, og der baserer kallene seg på hvilke ID-er URL-en peker til. Har ikke noe med cacheing å gjøre.

Og der tok jeg livet av kaféen :wee:

Slutt å være så teknisk da, det er sånn det oppleves hvertfall. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...