KristineS Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Kanskje det er derfor det ikke no behagelig å klø meg på kneet det er tross alt fullt av arr og styr pga trasige betente sår. Edit: da har jeg visst min første grønne måned på statistikken her og har en rød en på 600 og noe poster, men teller ikke med den fordi det var spamming i telletråden. Endret 18. desember 2010 av Cinque Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Haha, herlig. Jeg bare postet det fordi jeg hadde en orgasme i kneet mitt rett før posten. Fordi jeg klødde meg. Fikk du orgasme på kneet eller i kneet? Damn, den hørtes mye bedre ut i hodet mitt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 haha, men ja det er digg å klø seg på kneet når det faktisk klør. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hvorfor velge å få orgasme i kneet? ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Heisann! Endte med jeg dro ut likevel. Bare for å bumpe diskisjonen fra igår, om noen husker Ellers er det skremmende mange filmer av meg naken eller i undertøyet mens jeg leker / bader i sne. Mrawr! Gief me. Du får bare google. Jeg har gitt deg all informasjon du trenger. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Du får bare google. Jeg har gitt deg all informasjon du trenger. Can't find! Andreas: Orgasme i kneet kan umulig være å foretrekke? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Du får bare google. Jeg har gitt deg all informasjon du trenger. Can't find! Andreas: Orgasme i kneet kan umulig være å foretrekke? Ville vurdert å prøve noe slik: http://lmgtfy.com/?q=sjur+vaage+bader+i+sne Endret 18. desember 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Det ligger litt her og litt der. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Kneorgamse. Øreorgasme og Fotorgasme er alle like digge. Selvfølgelig ikke like digg som en vanlig orgasme, men vanlige orgasmer er litt vanskelig å oppnå in public. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Du får bare google. Jeg har gitt deg all informasjon du trenger. Can't find! Andreas: Orgasme i kneet kan umulig være å foretrekke? Ville vurdert å prøve noe slik: http://lmgtfy.com/?q...age+bader+i+sne Vel, fant du noe? Det gjorde ikke jeg, nemlig! Kneorgamse. Øreorgasme og Fotorgasme er alle like digge. Selvfølgelig ikke like digg som en vanlig orgasme, men vanlige orgasmer er litt vanskelig å oppnå in public. Helt feil. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 fakk deg Ajaco... nå sitter jeg og klør meg i kneet Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Gitarhm: I kneet?? Hørtes merkelig ut Endret 18. desember 2010 av Cinque 2 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Bare for å trekke frem det angående å si takk for komplimenter.. Jeg sier sjeldent takk. Sier heller "Ja, jeg vet. " Endret 18. desember 2010 av MrBjoern Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ville vurdert å prøve noe slik: http://lmgtfy.com/?q=sjur+vaage+bader+i+sne Velkommen til Sjurs hjemmesideI'm a bad boy. Shame on me! *spank,spank* *grøsse* 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Gitarhm: I kneet?? Hørtes merkelig ut klødde meg, prøvde å skrive så fort som mulig. ble en leifeskirv Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Lol. Forresten så puster, blunker og svelger alle dere manuelt nå. Også må dere un-crosse bena deres, samt slutte å lene hodet på venstrearmen deres. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 de to siste gjore jeg ikke Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hva koster en 28 pakk p-piller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg