Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann! Endte med jeg dro ut likevel. Bare for å bumpe diskisjonen fra igår, om noen husker :wee:

Fortell!

Vel, det er faktisk awesome. Klientellet ble en del annerledes enn jeg fikk høre først, var nok det som redda meg. Er der faktisk nå, ble en koselig kveld med pepperkakebaking og syltetøyglass-laging.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke jenter komme med en liten "Takk" innemellom?

Når jeg sier at ho er pen eller søt eller noe i den duren, så mener jeg det :mellow:

Jeg suger balle til å komme med komplementer, og må nesten presse meg til å si det jeg tenker

Hvis noen hadde fortalt deg at du var dritkjekk, hadde du da sagt "takk" umidelbart? For meg så blir det litt feil å si, egentlig. Jeg blir jo selvfølgelig glad, men takk blir feil ord. "Takk for at du har en subjektiv mening om meg".

Lenke til kommentar

Har dere noen gang prøvd å klø dere på kneet før? Det er sykt digg.

Til stadighet. Jeg har et sår der som er så og si ferdig grodd, men det klør noe sykt. Grunnen til at det har brukt så lang tid på å gro kan ha noe med at jeg klør så mye der.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har dere noen gang prøvd å klø dere på kneet før? Det er sykt digg.

Til stadighet. Jeg har et sår der som er så og si ferdig grodd, men det klør noe sykt. Grunnen til at det har brukt så lang tid på å gro kan ha noe med at jeg klør så mye der.

Haha, herlig. Jeg bare postet det fordi jeg hadde en orgasme i kneet mitt rett før posten. Fordi jeg klødde meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...