Joαkim Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Heisann! Endte med jeg dro ut likevel. Bare for å bumpe diskisjonen fra igår, om noen husker Fortell! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Heisann! Endte med jeg dro ut likevel. Bare for å bumpe diskisjonen fra igår, om noen husker Fortell! Vel, det er faktisk awesome. Klientellet ble en del annerledes enn jeg fikk høre først, var nok det som redda meg. Er der faktisk nå, ble en koselig kveld med pepperkakebaking og syltetøyglass-laging. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hvorfor kan ikke jenter komme med en liten "Takk" innemellom? Når jeg sier at ho er pen eller søt eller noe i den duren, så mener jeg det Jeg suger balle til å komme med komplementer, og må nesten presse meg til å si det jeg tenker Hvis noen hadde fortalt deg at du var dritkjekk, hadde du da sagt "takk" umidelbart? For meg så blir det litt feil å si, egentlig. Jeg blir jo selvfølgelig glad, men takk blir feil ord. "Takk for at du har en subjektiv mening om meg". Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Snakkes. Skal se på "The Last king of Scotland". Har en forkjærlighet til diktatorer så tror dette blir bra! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Snakkes. Skal se på "The Last king of Scotland". Har en forkjærlighet til diktatorer så tror dette blir bra! Det er en knallbra film uansett om du liker diktatorer eller ei. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) @Ajaco:Takk blir jo riktig ord i de fleste sammenhenger. Han sa jo han brukte pen og søt. Gutt - "Så pen du var i dag" Jente - "Takk " As simple as that. Endret 18. desember 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Sånn ja. Ja, da er jeg enig. Jeg tenkte mer: "Jeg synes du er veldig pen og søt". Det er bare kleint. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 "98% tilgjengelig (koblet til, lader ikke) Vurder å bytte batteri. " Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Bruker du en annen lader enn vanlig? Hvis ja; batteriet lader sjelden om det er feil spenning på laderen. Dessuten går PCen tregere enn en Skoda fra 1950. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Er ikke min pc, venninna mi sin. Synes bare det var morsomt. ^^ Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 sto på skøyter for første gang på 4 år jeg sugde Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ost, kjeks og pils. kommer til å få dilla på ost og kjeks. Altså slike fancye oster. Brie ost Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Mm, det skal jeg kose meg med etterpå! Hvis du liker Brie bør du prøve Camembert. Nå lager jeg middag. Fintfolk spiser seint osv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Notert, skal testes ut, takk Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Har dere noen gang prøvd å klø dere på kneet før? Det er sykt digg. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Skummelt hvor fort tida plutselig går når man først setter seg ned med wow... Plutselig var det godt noen timer og levler Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Fett! Du gamer wow. Digger deg. Nå bør du klø deg på kneet også, så blir livet litt bedre. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Om jeg klør meg på kneet begynner det bare å klø mer Har spilt wow ei stund, men veldig sporadisk. Installerte igjen i går med cata og hele pakka. Så nå er det goblin-levling på g 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Har dere noen gang prøvd å klø dere på kneet før? Det er sykt digg. Til stadighet. Jeg har et sår der som er så og si ferdig grodd, men det klør noe sykt. Grunnen til at det har brukt så lang tid på å gro kan ha noe med at jeg klør så mye der. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Har dere noen gang prøvd å klø dere på kneet før? Det er sykt digg. Til stadighet. Jeg har et sår der som er så og si ferdig grodd, men det klør noe sykt. Grunnen til at det har brukt så lang tid på å gro kan ha noe med at jeg klør så mye der. Haha, herlig. Jeg bare postet det fordi jeg hadde en orgasme i kneet mitt rett før posten. Fordi jeg klødde meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg