Datasmurf Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 folkens! trenger litt hjelp! nevn 4 spill med zombier i seg som kom ut i 2010 (utenom blackops) Det der var i grunn en veldig enkel oppgave. Tar ikke lang tid å finne. Om du vet hvordan du googler that is. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Dead rising 2. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hva med Dead Nation (Playstaion Network), Rock of the dead (Wii) eller Zombie Panic in Wonderland (Wii)? Tror ikke de to siste tells, men takk for Dead Nation folkens! trenger litt hjelp! nevn 4 spill med zombier i seg som kom ut i 2010 (utenom blackops)Det der var i grunn en veldig enkel oppgave. Tar ikke lang tid å finne. :pOm du vet hvordan du googler that is. I'll lett you google that for me. Dead rising 2. Yes! da var det ett spill igjen! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 http://www.cracked.com/article_15662_the-12-awesomest-games-2010.html ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hva faen? Plutselig har alle kontaktene mine blitt blocka på MSN. Og da mener jeg absolutt alle. Merksnodig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Selv du. Men jeg har endret passord og unblocka alle manuelt nå. Utenom en eks og et par andre jeg aldri snakker med uansett og har lite interresse av å snakke med. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hva faen? Plutselig har alle kontaktene mine blitt blocka på MSN. Og da mener jeg absolutt alle. Merksnodig. Hadde du et moderat+ inntak av alkohol igår..? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hva faen? Plutselig har alle kontaktene mine blitt blocka på MSN. Og da mener jeg absolutt alle. Merksnodig. Hadde du et moderat+ inntak av alkohol igår..? Nope. Fullstendig edru. Og det var ikke sånn tidligere i dag.Men nå stikker jeg. Mulig vi prates etter klokka fire om jeg fikser meg nett på toget. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Nettby legges ned i morgen midnatt. 5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Søren. Da kan jeg ikke stalke eksen lenger og le. 3 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Da får du benytte deg av den siste tiden det er i drift. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Noen som vil snakke på MSN? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hva med Dead Nation (Playstaion Network), Rock of the dead (Wii) eller Zombie Panic in Wonderland (Wii)? Tror ikke de to siste tells, men takk for Dead Nation Hvorfor skulle de ikke telles? Jeg skrev nå ned de (blant annet) som svar på julekalenderen til spill.no Og andre jeg fant her etter å ha googlet "zombie games 2010". Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 hehe, men de spillene var ikke i databasen hva heter du på spill.no? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Da får du benytte deg av den siste tiden det er i drift. Ja, jeg får en travel dag som må finne navnet og all informasjon på alle de interessante folka jeg har funnet der, og videreføre de til Facebook. Alternativt kan jeg se om jeg finner dem på biip. Selv om det er et møkkasted, er det i alle fall fortsatt delvis aktivt, og bedre enn Facebook for å hjelpe meg og finne jenter jeg ser på toget som går av på den og den stasjonen etter å ha glodd på meg fra Trondhjem i en times tid. Om ikke for kontakt, så liker jeg å finne ut nøyaktig hvorfor de satt og så på meg, enten om de prøvde å skjule det eller veldig åpenlys stirring. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Noen som vil snakke på MSN? Sure, PM msn adresse! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 chilling frem til 7. Hva skal jeg finne på? Msn-asresse i signatur btw ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Nice nice. Snøstorm på utsida. Hater snø. Kan ikke se 100 meter en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg