Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med Dead Nation (Playstaion Network), Rock of the dead (Wii) eller Zombie Panic in Wonderland (Wii)?

Tror ikke de to siste tells, men takk for Dead Nation :)

folkens! trenger litt hjelp! nevn 4 spill med zombier i seg som kom ut i 2010 :) (utenom blackops)
Det der var i grunn en veldig enkel oppgave. Tar ikke lang tid å finne. :pOm du vet hvordan du googler that is. :p

I'll lett you google that for me.

Dead rising 2.

Yes! da var det ett spill igjen! :D

Lenke til kommentar

Hva faen? Plutselig har alle kontaktene mine blitt blocka på MSN. Og da mener jeg absolutt alle. Merksnodig.

Hadde du et moderat+ inntak av alkohol igår..?

Nope. Fullstendig edru. Og det var ikke sånn tidligere i dag.

Men nå stikker jeg. Mulig vi prates etter klokka fire om jeg fikser meg nett på toget.

Lenke til kommentar

Hva med Dead Nation (Playstaion Network), Rock of the dead (Wii) eller Zombie Panic in Wonderland (Wii)?

Tror ikke de to siste tells, men takk for Dead Nation :)

Hvorfor skulle de ikke telles? :p

Jeg skrev nå ned de (blant annet) som svar på julekalenderen til spill.no :p

Og andre jeg fant her etter å ha googlet "zombie games 2010".

Lenke til kommentar

Da får du benytte deg av den siste tiden det er i drift. ;)

Ja, jeg får en travel dag som må finne navnet og all informasjon på alle de interessante folka jeg har funnet der, og videreføre de til Facebook. :p

Alternativt kan jeg se om jeg finner dem på biip. Selv om det er et møkkasted, er det i alle fall fortsatt delvis aktivt, og bedre enn Facebook for å hjelpe meg og finne jenter jeg ser på toget som går av på den og den stasjonen etter å ha glodd på meg fra Trondhjem i en times tid. :p

Om ikke for kontakt, så liker jeg å finne ut nøyaktig hvorfor de satt og så på meg, enten om de prøvde å skjule det eller veldig åpenlys stirring. :p

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...