Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva trenger jeg for fjorten dager på østlandet? Har tatt med to fulle skift + finskjorte og ekstra undertøy. Fyller eksterndisken med filmer og diverse atm.

Har også med kamera, ladere, laptop, mx518, webcam (dama kommer først neste uke), julegaver, mer medisiner enn jeg regner med å bruke, mp3spiller og toalettsaker.

Noe jeg har glemt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nice nice, Charlotte! :D Ser utrolig flott ut!Jeg har forøvrig funnet igjen min gamle avatar. :grin:
Takk :D Fin avatar... nå ser du helt annerledes ut da :ohmy: Ups, natta forumet, opp på jobb om ... fire timer :ermm:
Hehe, pingvinen er min "opprinnelige" avatar. Brukte den i mange år. :D Fant den igjen nå, så da bytta jeg tilbake. Får se om det blir pingvin eller Cliff Burton fremover.

Ta cliff! Evt. så kan du photoshoppe ett pingvinhode på cliff sin kropp! :)

Hva trenger jeg for fjorten dager på østlandet? Har tatt med to fulle skift + finskjorte og ekstra undertøy. Fyller eksterndisken med filmer og diverse atm.Har også med kamera, ladere, laptop, mx518, webcam (dama kommer først neste uke), julegaver, mer medisiner enn jeg regner med å bruke, mp3spiller og toalettsaker.Noe jeg har glemt?

løspenger? :ermm:

Lenke til kommentar

Hva skal jeg lage til middag til meg selv idag?

Pizza piroger.

Jeg gjør som følger:

Kjøper peppes pizzabunn-blanding og rører sammen før jeg kjevler ut til en tynn bunn (tynnere enn vanlige pizzabunner.

Kjøp også Toro (?) pizza-saus på pose. Bruk den med urter.

Stek 500gr kjøttdeig og tilsett sausen før det koker litt inn (ca fem min)

Skjær opp deigen i firkanter og legg litt kjøttdeig på hver og strø litt ost over.

Brett deigen over kjøttet og knip det sammen så det holder seg igjen.

Smør gjerne med litt olje på toppen og stek på 250 grader til de er gylne.

Det blir sinnsykt godt.

løspenger? :ermm:

Cash har jeg.
Lenke til kommentar

Wtf? Kommer ikke inn på hotmailen min (inb4 det suger, ja jeg vet).

Står bare "Passord eller bruker-ID er feil. Prøv igjen". Har prøvd å resette passordet, men det gikk ikke, og mailadressen er skrevet riktig.

Fuck, jeg trenger den addressen der, ligger flybilletter osv. der inne.

Lenke til kommentar

ja :) takker for svar :D 3 igjen, sitter og tenker. Tenkte på resident evil 5, men det kom ut i 09 :(

Tenkte først på L4D2, men det kom jo i 09.

Tror ikke jeg har kjøpt noe særlig andre spill enn SC2 i 2010, når jeg tenker etter. :hmm:

edit: Mchansern, det er nettopp derfor man ikke bruker hotmail. Det er ikke akkurat et ukjent problem.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...