After Dark Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Livet er i bannetråden! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Gjeeesp... Hey hey, er det noe liv her? hehe Nei. Gå vekk Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Naaai. Aldri! Jeg så DEN søte dama i dag, i kassa på kiwi. Å giid hun var vakker! ca 1.50 høy, knallblå øyne og det søteste smilet evarr! <3 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hvorfor kan ikke flere jenter bare smile pent og være hyggelige? Ser så mange sure fjes der ute.. kjipt altså. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 1,50 høres ikke så veldig fint ut. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 1,50 høres ikke så veldig fint ut. Kjæresten min er 180 cm med pure hotness Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 jeeeeg kjøpte meg leilighet i går Hvordan gikk den helt ubemerket hen? Er det ingen som vil gratulere meg med den fine leiligheten min? Sovne til musikk wtf? Her må det complete and utter silence til... ^What he said. Med unntak av Infected Mushroom da. Slenger meg på den. Infected er merkelig nok omtrent det eneste jeg kan sovne til, sovna nesten på konserten deres til og med Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Godnatt DNFK! Legger meg ikke før jeg får svar Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Nice nice, Charlotte! Ser utrolig flott ut! Jeg har forøvrig funnet igjen min gamle avatar. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 1,50 høres ikke så veldig fint ut. Kjæresten min er 180 cm med pure hotness Har hun hår? Hun har sikkert mye hår... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Godnatt DNFK! Legger meg ikke før jeg får svar Ha det Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Takk SnittLeif Edit: Det gikk uvanlig kjapt Vill dere ikke ha meg her? Endret 18. desember 2010 av ListeKlovnen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Har hun hår? Hun har sikkert mye hår... Vel. Ja? Er det unormalt å ha hår? Vet ikke helt om det var ment som en frekkhet, så det må du i tilfelle forklare Takk SnittLeif Edit: Det gikk uvanlig kjapt Vill dere ikke ha meg her? Det er ikke det. Fikk bare på følelsen av at du ikke forventa et kjapt svar Skal jeg være ærlig så bryr jeg meg lite om noe som helst etter en 16 timers arbeidsdag Endret 18. desember 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hvorfor siter jeg og hamrer på F5 knappen kvart på 3 på et diskusjons forum på en lørdagsnatt? Jaja.. Hade da folkens. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Har hun hår? Hun har sikkert mye hår... Vel. Ja? Er det unormalt å ha hår? Vet ikke helt om det var ment som en frekkhet, så det må du i tilfelle forklare Naai. Men har hørt at høye damer ofte har mye kroppshår. Er det sant? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Nice nice, Charlotte! Ser utrolig flott ut! Jeg har forøvrig funnet igjen min gamle avatar. Takk Fin avatar... nå ser du helt annerledes ut da Ups, natta forumet, opp på jobb om ... fire timer Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Har hun hår? Hun har sikkert mye hår... Vel. Ja? Er det unormalt å ha hår? Vet ikke helt om det var ment som en frekkhet, så det må du i tilfelle forklare Naai. Men har hørt at høye damer ofte har mye kroppshår. Er det sant? Tror ikke det er noen spesielt "wide-spread" myte, for det har jeg aldri hørt noe om. Og nei, as far as I know; Myth busted Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Nice nice, Charlotte! Ser utrolig flott ut! Jeg har forøvrig funnet igjen min gamle avatar. Takk Fin avatar... nå ser du helt annerledes ut da Ups, natta forumet, opp på jobb om ... fire timer Hehe, pingvinen er min "opprinnelige" avatar. Brukte den i mange år. Fant den igjen nå, så da bytta jeg tilbake. Får se om det blir pingvin eller Cliff Burton fremover. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hehe, pingvinen er min "opprinnelige" avatar. Brukte den i mange år. Fant den igjen nå, så da bytta jeg tilbake. Får se om det blir pingvin eller Cliff Burton fremover. Lenge siden jeg sist så at du brukte den når jeg tenker meg om. 08 hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Har hun hår? Hun har sikkert mye hår... Vel. Ja? Er det unormalt å ha hår? Vet ikke helt om det var ment som en frekkhet, så det må du i tilfelle forklare Naai. Men har hørt at høye damer ofte har mye kroppshår. Er det sant? Tror ikke det er noen spesielt "wide-spread" myte, for det har jeg aldri hørt noe om. Og nei, as far as I know; Myth busted Hehehe Ok. Måtte bare dobbeltsjekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg